Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر اینکه سیاست ایران در قبال دیگر کشور ها مبتنی بر اصل عزت و مصلحت است، عنوان کرد: اگر آمریکا تغییر رفتار داد و خسارت های وارده بر ملت ایران را جبران کرد برای ما مانند دیگر کشور ها است، در غیر این صورت با رژیم صهیونیستی تفاوتی برای ما نخواهد داشت.

احمدحسین فلاحی در گفت و گو با ایسنا در خصوص اینکه آیا نتیجه انتخابات آمریکا بر سیاست های ایران تاثیری دارد یا خیر و اگر رفتار دولت جدید آمریکا تغییر کند ایران نیز در سیاست های خود تجدید نظر می کند؟ گفت: در این حوزه باید دو موضوع را مورد بررسی قرار دهیم، یکی سیاست های آمریکا در قبال ایران دیگری سیاست ایران در قبال آمریکا، سیاست های آمریکا در قبال ایران با آمدن ترامپ یا بایدن هیچ تفاوتی نخواهد داشت، به تعبیر حضرت امام خمینی(ره) این افراد اگرچه در ظاهر با هم اختلاف دارند ولی در باطن با هم متحد هستند، سیاست های کلی آمریکا در قبال جمهوری اسلامی ایران هیچ تغییری نداشته، ندارد و نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آنها اگر بتوانند براندازی نظام اسلامی را در دستور کار خود قرار می دهند و اگر نتوانند بر تغیر رفتار متمرکز می شوند، تفاوت در این است که جمهوری خواهان همچون ترامپ شمشیر را از رو می بندند ولی دموکرات ها مرموزانه رفتار می کنند؛ برای مثال دموکرات ها در موضوع برجام توانستند تاسیسات هسته ای ما را در قالب مذاکرات تعطیل کنند، در حالی که سیاست ترامپ این است که با برخورد فیزیکی این تاسیسات را تعطیل کند، دموکرات ها همین کار را از طریق مذاکره انجام دادند که در آخر اوباما در مقابل دوربین گفت بدون شلیک حتی یک گلوله تمام تاسیسات هسته ای ایران را تعطیل کردم و اگر می توانستم تمام پیچ و مهره آن را هم باز می کردم.

نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه سیاست های آمریکا در قبال جمهوری اسلامی تغییری نخواهد داشت، عنوان کرد: سیاست آنها در قبال کشور ما واحد است اما نوع برخوردها متفاوت است، دموکرات ها هدف خود را مرموزانه و غیر آشکار دنبال می کنند ولی جمهوری خواهان همین کار را آشکار پیش می برند.

فلاحی در خصوص سیاست های ایران در قبال آمریکا تصریح کرد: سیاست ما در قبال هر کشوری بر اساس اصل عزت و مصلحت دنبال خواهد شد،
ما این را نگفتیم که با تمام کشورها قطع رابطه کنیم،د ر سخنان اخیر مقام معظم رهبری بر این موضوع نیز تاکید شد که ما به قطع ارتباط با کشورها معتقد نیستیم بلکه با کشورها ارتباط برقرار می کنیم ولی به غرب دل نمی بندیم.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تغییر وضعیت رابطه میان ایران و آمریکا را به تغییر رفتار آمریکا مشروط دانست و گفت: آمریکا باید از چند رفتار دست بردارد تا اتفاقی رخ دهد، اموال بلوکه شده ایران را به مردم ما بازگرداند، دست از دخالت در امور داخلی کشور ما بردارد و رعایت منافع متقابل مورد توجه باشد، اگر آمریکا تغییر رفتار داد و خسارت های وارده بر ملت ایران را جبران کرد برای ما مانند دیگر کشور ها است؛ در غیر این صورت برای ما با رژیم صهیونیستی تفاوتی نخواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا آمریکا در قبال آمریکا تغییر تغییر رفتار دموکرات ها دیگر کشور برای ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۹۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ نام استقلال تغییر کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، عبدالعلی علی عسکری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با اشاره به اینکه پسوند «خلیج فارس» نقطه اشتراک تمامی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است، گفت: بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید، تیم محبوب استقلال، به استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.

وی ادامه داد: این اقدام، گامی مهم برای اصلاح ساختارهای اقتصادی، سودده کردن این باشگاه، حرکت استقلال خلیج فارس در تراز جهانی و ان‌شاءالله کسب توفیقات در شأن این تیم در عرصه‌های بین‌المللی است.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901006

دیگر خبرها

  • دنیا از توان نظامی ایران متحیر شده است
  • فیلم| رفتار شرم آور پلیس آمریکا با یک زن مسلمان
  • غریب آبادی: وضعیت حقوق بشر به صورت مکتوب منتشر می‌شود
  • رفتار شرم آور پلیس آمریکا با یک زن مسلمان | ویدئو
  • چرا پسوند باشگاه استقلال را تغییر دادند؟
  • نام استقلال به استقلال خلیج فارس تغییر یافت
  • جعل نام خلیج‌فارس کار انگلیسی‌هاست
  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • رسمی؛ نام استقلال تغییر کرد
  • تغییر نام استقلال به «استقلال خلیج‌فارس»