Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، ساعاتی پیش حوضچه پساب واحد الفین پتروشیمی ایلام دچار آتش سوزی شد.

با تلاش نیروهای آتش‌نشانی و ایمنی، آتش سوزی حوضچه پساب الفین مهار و اطفا شده است.

روابط عمومی پتروشیمی ایلام در رابطه با آتش سوزی به خبرنگار ایسنا گفت: با تلاش آتش‌نشانان شرکت پتروشیمی ایلام، پالایشگاه گاز و شهرداری‌های چوار و ایلام آتش‌سوزی رخ داده در حوضچه ضایعات واحد الفین پتروشیمی ایلام در مدت ۲۵ دقیقه مهار و به صورت کامل خاموش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این زمینه بخوانید:

آتش سوزی در پتروشیمی ایلام

«بسطامی» گفت: این حادثه در حوضچه ضایعات واحد الفین که خارج از این واحد قرار دارد به دلیل آتش‌گرفتن مواد هیدروکربنی رخ داد و خوشبختانه هیچ تلفات انسانی نداشت.

وی افزود: دلایل وقوع این حادثه در دست بررسی است و اعلام خواهد شد.

گفتنی است استاندار ایلام به دنبال وقوع این حادثه در صحنه حاضر شدند و دستورات لازم جهت اجرا صادر گردید. البته

باید یادآوری کرد الفین سیزدهم یکی از واحدهای پتروشیمی ایلام است که با وجود پیشرفت بسیار زیاد به دلیل پاره‌ای از مشکلات فنی و مدیریتی پس از ۱۸ سال هنوز به بهره برداری نرسیده است.

این خبر در حال تکمیل است...

پربیننده ترین فروش موتور ۸۰میلیونی فقط ۶میلیون! جزییات ماجرای ضرب و شتم دختر جوان در آبادان اقدام زشت ۲زن جوان در تهران+عکس خودکشی در چالش مومو از شایعه تا واقعیت +عکس «پاکت پول» عروسی را عزا کرد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آتش سوزی پتروشیمی پتروشیمی ایلام قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت پتروشیمی ایلام واحد الفین آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۹۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲ متری تراز آب دریای خزر طی ۲۰ سال گذشته

سعید کیاکجوری در گفت وگوبا خبرنگار مهر در حاشیه بازدید استاندار مازندران از بندر اظهار کرد: تراز آب دریای خزر طی حدود دو دهه گذشته دو متر کاهش یافته است.

وی از تامین لایروبی برای لایروبی حوضچه بندر نوشهر خبر داد و گفت: کاهش تراز آب دریای خزر از جمله دغدغه ها است و در تلاش هستیم تا کاهش تراز آب دریا را با لایروبی حوضچه و اسکله جبران کنیم.

وی به محدودیت های فراروی لایروبی اسکله اشاره واضافه کرد: از نظر فنی با چالش هایی روبرو هستیم و نمی توانیم زیاد در عمق لایروبی انجام دهیم و به فوندانسیون اسکله آسیب می زند.

مدیرکل بنادر دریانوردی مازندران گفت: مطالعات مربوط به کاهش تراز آب دریای خزر توسط موسسات مربوط در حال انجام است و اکنون تراز آب دریای خزر در سطح پایینی قرار دارد.

مازندران سه بندر در نوشهر، امیرآباد و فریدونکنار دارد.

کد خبر 6093299

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • مهار آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • آتش سوزی کامیون حامل بیسکویت در محور فهرج ـ زاهدان
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • کاهش ۲ متری تراز آب دریای خزر طی ۲۰ سال گذشته
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • آتش‌سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار/ یک نفر فوت کرد
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • راه اندازی دوباره واحد پتروشیمی آبادان