Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-05@00:23:42 GMT

محمد میری از گل گهر جدا شد / میری در راه ذوب آهن

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۵۹۸۱۳

محمد میری برگه فسخ قراردادش را با گل گهر دریافت کرد

محمد میری که به تازگی از نساجی به گل گهر پیوسته بود، به دلیل تغییر برنامه تاکتیکی قلعه نویی به صورت توافقی از تیم کرمانی جدا شد.

به گزارش طرفداری، محمد میری، نوید عاشوری و علیرضا حقیقی بازیکنانی بودند که امیر قلعه نویی از نساجی خرید تا در فصل آینده از آن ها در ترکیب گل گهر استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در اردوی آماده سازی تیم، قلعه نویی و دستیارانش تصمیم گرفتند تغییر استراتژی بدهند و به جای بازی کردن با 2 هافبک هجومی، با 1 هافبک هجومی و فانتزی بازی کنند.

به دلیل این که گل گهر در پست هافبک هجومی از عمق ترکیب خوبی برخوردار است، کادرفنی این تیم صلاح دید یکی از بازیکنان تیم را در این پست کنار بگذارد و میلاد زکی پور که در پست دفاع چپ بازی می کند را جذب کنند. به همین دلیل گل گهری ها از بین نوید عاشوری (هافبک دفاعی) و محمد میری (هافبک هجومی)، به دلیل نیاز های فنی شان عاشوری را حفظ کردند و قرارداد میری را فسخ کردند.

طبق شنیده ها محمد میری که برگه فسخ قراردادش با گل گهر را در دست دارد، در حال پیوستن به ذوب آهن است. البته این بازیکن مذاکراتی را با فولاد خوزستان داشته است و اگر این بازیکن به خوزستان رفت نباید تعجب کنیم اما از آن جایی که ترافیک خط هافبک فولاد بیشتر از ذوب آهن است، به نظر می رسد میری فوتبالش را در ذوب آهن ادامه بدهد.

علیرضا ابراهیمی، مدافع باشگاه گل گهر، بازیکن دیگری است که احتمالا به صورت رسمی با گل گهر فسخ می کند و به تراکتور می پیوندد.

 

بیشتر بخوانید:

محمد میری در گل گهر می ماند؟

 

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هافبک هجومی محمد میری ذوب آهن گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۹۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایسکو بهترین بازیکن ماه آوریل لالیگا

هافبک اسپانیایی فصلی درخشان را سپری می کند.

طرفداری | ایسکو، هافبک اسپانیایی رئال بتیس پاداش عملکرد درخشان خود در این تیم را گرفت.

با اعلام وب سایت لالیگا، ایسکو بالاتر از بازیکنانی چون وینیسیوس جونیور، آسپاس، یوسف النصیری و ساویو، به عنوان بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا انتخاب شد. ایسکو همراه رئال بتیس در ماه آوریل در سه بازی لالیگایی دو پیروزی و یک تساوی کسب کرد و یک گل و یک پاس گل حاصل کار او بود.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ایسکو بهترین بازیکن ماه آوریل لالیگا
  • میرالم پیانیچ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد
  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست
  • تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)
  • محمدی-بلانکو، زوج خط حمله استقلال برای قهرمانی!
  • لیگ برتر حالا یک سرمربی با تفکرات هجومی دارد
  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/ ‌رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟
  • گام بلند پتروشیمی پردیس در تامین امنیت غذایی جهان و حفظ محیط زیست
  • قول بده ؛ ماکان باند