Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@09:44:00 GMT

خواننده سرشناس ایرانی 20 زندانی را آزاد کرد

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۵۹۸۴۹

خواننده سرشناس ایرانی 20 زندانی را آزاد کرد

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اسدآباد از آزادی ۲۰ زندانی مالی این شهرستان از ابتدای سال تاکنون با کمک خواننده مطرح کشور خبر داد.
به گزارش رکنا، سلطان هادی اظهار کرد:۲۰ زندانی مالی شهرستان در مجموع با بدهی ۱۲۵ میلیون تومان در حبس بودند که امسال با موافقت رئیس دادگستری توانستیم با کمک و همت بلند «محسن چاووشی» خواننده معروف پاپ کشور از طریق اینستاگرام او برای فراخوان به خیرین به منظور شرکت در این امر خیرخواهانه نسبت به آزادی این تعداد زندانی مالی اقدام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: محسن چاووشی علاوه بر کمک به آزادی ۲۰ زندانی مالی ، از طریق صفحه اینستاگرامی خود و فراخوان خیرین برای کمک به این زندانیان، ناجی پنج زندانی اسدآبادی محکوم به اعدام در سال جاری بوده است که برخی از این زندانیان ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون بابت پرداخت دیه دارای مشکل بودند.

محسن چاوشی 20 زندانی مالی را آزاد کرد / خواننده پاپ ناجی 5 محکوم به اعدام

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اسدآباد یاد آور شد: با تأمین دیه این تعداد افراد محکوم به اعدام در حال حاضر رضایت طرف اعدامی گرفته و دیه فرد واریز شده است.
وی با اشاره به اینکه انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ۱۵۰ خانوار زندانی نیازمند اسدآباد را تحت حمایت خود دارد و زیرنظر سازمان زندان ها در حال فعالیت است، گفت: کمک های معیشتی و تحصیلی از جمله کمک های این انجمن به خانواده های زندانی دارای پرونده در انجمن بوده و علاوه بر آن درصورتی که هر یک از خانواده های زندانی احتیاج به گزارش به واسطه درخواست هر یک از دستگاه های حمایتی از جمله کمیته امداد باشند بدون تردد به استان و رفت و آمد با توجه به وصل بودن انجمن به دیتا کارهای آنها انجام می شود.

منبع: رکنا

کلیدواژه: آزادی اینستاگرام زندانی خواننده اعدام زندان اخبار حوادث ایران خانواده ایرانی آزاد زندانی محسن چاووشی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا فیلم عکس انتخابات آمریکا کرونا عجیب قتل ترامپ انتخابات تلگرام تجاوز زندانی مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۹۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهایی دو زندانی از پای چوبه دار در مشگین شهر

بابک نونهال در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در راستای کاهش جمعیت کیفری زندان و به پاس گرامیداشت یوم شهادت آقا امام جعفر صادق (ع) و با تلاش عوامل زندان، گروه هسته جهادی بخشایش و خیرین مشگین شهری دو زندانی که چهار سال پیش در دو حادثه متفاوت باعث قتل دو نفر شده بودند با گذشت اولیاء دم از پای چوبه دار رهایی یافتند.

وی با قدردانی از اولیای دم در فرهنگ سازی صلح و سازش خاطرنشان کرد: کلیه افراد مرتبط با این پرونده اعم از اولیا دم یا وساطت کنندگان در گذشت اثبات کردند که با توسل به ائمه اطهار علیه السلام می‌توان از بالاترین حق خود که همان حق قصاص بود گذشت نمود.

دادستان شهرستان مشگین شهر بیان کرد: با احتساب این پرونده در 6 ماهه گذشته تاکنون چهار مورد گذشت از قصاص نفس در این شهرستان اتفاق افتاده است.

نونهال از شهروندان، افراد صاحب نفوذ و صلح یاران خواست؛ در سنت حسنه اصلاح ذات البین همیار و مددکار دستگاه قضایی در رفع خصومت‌ها باشند.

کد خبر 6097573

دیگر خبرها

  • سند‌های «رفسنجان قشم» ساماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • نویسنده سرشناس ایرانی در ۶۳ سالگی درگذشت
  • سند‌های «رفسنجان قشم» سازماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • اجاره وثیقه برای زندانی با وکیل پایه یک دادگستری
  • رهایی دو زندانی از پای چوبه دار در مشگین شهر
  • عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران
  • بزرگداشت نیمای آواز ایرانی در چهل و ششمین نشست «آیین آواز»
  • یک زندانی در استان تهران پس از ۱۵ سال حبس آزاد شد
  • زندانیان ملایری هزار اصله درخت کاشتند
  • اختصاص اولین حقوق به آزادی زندانیان غیر عمد