Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس فدرال سوئیس از دستگیری دو مظنون به ارتباط با عامل حمله تروریستی اخیر اتریش خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه اتریشی "وینر سایتونگ"، رد حمله تروریستی دوشنبه شب در پایتخت اتریش به سوئیس هم رسیده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(کلیک کنید)

پلیس کانتون زوریخ در ارتباط با حمله تروریستی وین یک 18 ساله و یک 24 ساله را دستگیر کرده است. این خبر را صبح امروز رسانه های چاپ این کشور اعلام کردند. این دو مظنون بعد از ظهر روز سه شنبه با هماهنگی نهادهای اتریشی توسط یگان ویژه سوئیس دستگیر شدند. این اتهام به دستگیر شدگان وارد شده که ارتباط تنگاتنگی با عامل حمله تروریستی وین داشته‌اند.

وزیر دادگستری سوئیس افراد دستگیر شده را همکاران عامل تیراندازی در پایتخت اتریش اعلام کرده و از ملاقات های حضوری آن ها خبر داد.

پلیس فدرال سوئیس از تداوم تبادل اطلاعات با نهادهای امنیتی اتریش و دیگر شرکای خود خبر داده است.

دوشنبه شب وین پایتخت اتریش هدف حملات افراد مهاجم قرار گرفت به‌طوری که علاوه بر حمله در نزدیکی کنیسه مرکزی شهر وین و هتل هیلتون، مهاجمان همزمان در 6 نقطه دیگر این شهر نیز اقدام به تیراندازی کردند.

وین همچنان در سطح بالای هشدار امنیتی/ صدر اعظم اتریش: تروریست دوم احتمالا متواری استکنترل‌های شدید مرزی بین آلمان و اتریش بعد از حمله تروریستی وینوزیر کشور اتریش: حادثه رخ داده در وین «تروریستی» استاتریش: عامل حمله وین از طرفداران داعش بود

سباستین کورتس، صدر اعظم اتریش هم در سخنانی بعد از حمله تروریستی با 4 کشته در وین همچنان وضعیت کشور را متشنج دانست و درباره کپی برداری از این حمله تروریستی ابراز نگرانی کرده و گفت: بخصوص این فرضیه نباید قطعا رد شود که عامل فراری دومی همچنان وجود دارد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

اتریش سه روز عزای عمومی اعلام کرده و پرچم هایی به نشانه عزا بر ساختمان های دولتی نصب شده است. اتریش برای اولین بار در دهه های گذشته چنین حمله‌ای را تجربه کرده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تروریسم تروریسم حمله تروریستی وین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۹۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی

علی کریمی گفت: چندی پیش در پی وقوع تیراندازی منجر به قتل در یکی از روستا‌های شهرستان عنبرآباد ماموران پلیس آگاهی با حضور در محل متوجه شدند در پی رسم غلط تیراندازی در یک مراسم عروسی دو نفر به قتل رسید اند.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس با تحقیقات میدانی و اشرافیت اطلاعاتی سه متهم دخیل در این واقعه را شناسایی و دستگیر کردند که در نهایت یکی از متهمان به انجام این تیراندازی مرگبار اعتراف کرد.

سرپرست انتظامی عنبرآباد با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی بیان کرد: تیراندازی در مراسم‌های جشن جرم بوده و از رسم‌های غلطی است که بیشتر اوقات باعث وقوع حوادث تلخ و ناگوار اینچنینی می‌شود و در این رابطه از شهروندان می‌خواهیم با پرهیز از اینگونه رفتار‌های نادرست زمینه‌ای فراهم کنند تا کم کم این رسم غلط برچیده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد
  • عامل ربودن دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز
  • یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر
  • جزئیا جدید از ربودن یسنا/ بازجویی پلیس از ۵۰ مطلع و مظنون
  • بازداشت عامل چاقوکشی در ایلام
  • حمله گروهک تروریستی جیش الظلم به یگان تکاوری نصرت آباد
  • حمله ناکام گروهک تروریستی جیش الظلم به یگان تکاوری نصرت آباد