Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@22:09:32 GMT

نامه استقلال به فیفا؛ پنجره مان را باز کنید

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۵۹۹۴۲

نامه استقلال به فیفا؛ پنجره مان را باز کنید

باشگاه استقلال با ارسال نامه ای به فدراسیون جهانی فوتبال خواهان باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی اش شد.

به گزارش "ورزش سه"، مسئولان باشگاه استقلال طی روزهای گذشته توانستند مطالبات وینفرد شفر سرمربی آلمانی سابق خود را پرداخت کنند. مطالباتی که باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال توسط فیفا شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو استقلالی ها خواهان باز کردن پنجره شان هستند تا قرارداد بازیکنان جدید را به ثبت برسانند و از آنها در لیگ بیستم استفاده کنند.  


قرار بود وکیل شفر در نامه‌ای به فیفا اعلام کند که موکلش مطالباتش را دریافت کرده، اما اختلاف چند هزار دلاری و درخواست برای پرداخت مطالبات ساشا شفر فرزند این مربی آلمانی باعث شد مسئولان استقلال خودشان این موضوع را به فیفا اعلام کنند.


در نامه ای که باشگاه استقلال به فدراسیون جهانی نوشته،‌به طور کامل درباره مسائل اخیر توضیح داده و حالا مدیران باشگاه امیدوارند هرچه زودتر این پنجره نقل و انتقالاتی باز شود.  در صورتی که فیفا مدارک باشگاه استقلال را تأیید کند، پنجره نقل ‌و انتقالاتی این باشگاه در چند روز آینده باز خواهد شد. باید دید چه اتفاقاتی در این خصوص رخ خواهد داد.

 

استقلال تهران فیفا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران فیفا باشگاه استقلال پنجره نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۹۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در نامه‌ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را اعلام کرد.

آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل‌ساز می‌شود؟

در نامه بازیان آمده است:

به استحضار می‌رساند در اجرای مصوبه هیئت محترم واگذاری بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) در تاریخ 1403/2/3 توسط این سازمان به فروش رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دوری 9 الی 12 ماهه رونی بردغجی، هدف نقل و انتقالاتی بزرگان اروپا از میادین
  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • واکنش باشگاه آلومینیوم به اخبار نقل و انتقالاتی: دلالان می خواهند آرامش ما را بگیرند
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس رسمی شد(عکس)
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • پست جدید جیانی اینفانتینو کنار مهدی تاج؛ تبریک به ایران + عکس
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس