Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@12:12:11 GMT

اشتباه ترامپ در اعلام پیروزی زودهنگام

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۵۹۹۵۱

اشتباه ترامپ در اعلام پیروزی زودهنگام

به گزارش تابناک به نقل از همشهری آنلاین، در شرایطی که هنوز شمارش آرا در سه ایالت بسیار مهم و کلیدی میشیگان، ویسکانسین و پنسیلوانیا به پایان نرسیده و آمار آرای پستی در این سه ایالت بسیار زیاد بوده، دانلد ترامپ در سخنرانی شبانگاهی خود در اتاق شرق کاخ سفید مدعی شد انتخابات را از جو بایدن برده است. این در حالی است که بردن آرای الکترال فلوریدا، اوهایو و تگزاس ترامپ را به یک قدمی بایدن رسانده اما تا ساعت ۱۱:۳۰ روز چهارشنبه به وقت ایران ۲۳ الکترال کالج از رقیب خود عقب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ در سخنان خود در کاخ سفید پس از اشاره به بردن چند ایالت کلیدی و پیش بودن در چند ایالت دیگر در ادعایی اشتباه گفت: «راحت بگویم، ما این انتخابات را بردیم. این یک تقلب در افکار عمومی و مردم آمریکاست.» با این حال، میلیون‌ها رای هنوز شمارش نشده و به دلیل طولانی شدن فرآیند شمردن آرای پستی شاید اعلام نتیجه نهایی در سه ایالت مهم میشیگان، ویسکانسین و پنسیلوانیا تا دست‌کم یک روز دیگر طول بکشد.

دموکرات‌ها مدعی‌اند در این ایالت‌ها نامزد آنها بایدن بیش از ۵۰ درصد آرای پستی را از آن خود کرده و اگر آمار این رای‌ها به آمار روز سوم نوامبر افزده شود، شرایط به سود نامزد دموکرات تغییر می‌کند. سی‌ان‌ان، رویترز، واشنگتن‌پست، ای‌پی، گاردین و چند رسانه مهم دیگر آمریکا و جهان با برچسب «ادعای اشتباه» ادعای پیروزی زودهنگام ترامپ را پوشش دادند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: دونالد ترامپ حادثه تروریستی دانشگاه کابل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن ترامپ بایدن انتخابات ۲۰۲۰ دونالد ترامپ حادثه تروریستی دانشگاه کابل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۹۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی پرونده صندوق پس انداز کارکنان راه آهن با ۷ هزار شاکی

تین نیوز

مرکز وکلای قوه قضاییه اعلام کرد: رسیدگی به پرونده های کثیرالشاکی یکی از برنامه های جدی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در راستای خدمت رسانی به مردم و تحقق اصل حقوق عامه در سند تحول قضایی است.

به گزارش تین نیوز از ایسنا، درهمین راستا بنابر دستور حسن عبدلیان پور ریاست مرکز، جلسات تخصصی با حضور وکلا و کارشناسان زبده و نخبه مرکز برای رسیدگی به این پرونده های کثیرالشاکی برگزار و روند حقوقی و آرای صادره در این پرونده ها مورد بازخوانی و راهکارهای قانونی و راهنمایی های حقوقی به نمایندگان شکات ارائه می گردد.

در یکی از این پرونده های کثیرالشاکی با توجه به پیچیدگی های حقوقی و صدور آرای متعدد، که مربوط به اعضای «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی» با بیش از ۷ هزار نفر عضو است، تاکنون چند نشست تخصصی برگزار و در هر نوبت وکلای تخصصی و کارشناسان مربوطه اوراق پرونده را بررسی و راهکارهای لازم را برای پیشبرد مسیر حقوقی و رضایت مردم در راستای قانون را در دستور کار قرار دادند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • آرتتا: رایا فوق العاده بود؛ بازی طوری پیش رفت که بیش از حد انتظارمان عقب نشستیم
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • باجه سیار قبول مرسولات پستی در یزد فعال می‌شود
  • اسرائیل درمانده است ایران قواعد بازی را تغییر داد | این جمله یک اشتباه بزرگ از سوی بایدن بود
  • بررسی پرونده صندوق پس انداز کارکنان راه آهن با ۷ هزار شاکی
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم