Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@11:14:35 GMT

شهردار تهران: در تامین اعتبار مترو تنها هستیم

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۶۰۱۰۰

شهردار تهران: در تامین اعتبار مترو تنها هستیم

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، «پیروز حناچی» روز چهارشنبه در مراسم ورود دستگاه حفار مکانیزه به ایستگاه میدان حضرت عبدالعظیم، که در کارگاه مترو این ایستگاه برگزار شد، دستور ورود این دستگاه به خط مترو برای حفاری را صادر کرد.

وی با بیان اینکه در کارهای مهندسی معمولا نقاط عطفی وجود دارد و همواره در یاد کسانی که در این پروژه ها هستند می ماند، افزود: اتصال دستگاه عظیم حفاری و رسیدن به جایگاه هایی که نقطه عطف تلقی می شود از همین جنس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حناچی به خواسته های پیمانکار پروژه خط ۶ و کمبود مالی اشاره کرد و گفت: با پیگیری اوراق مشارکت به خواسته های مالی پیمانکاران رسیدگی می کنیم.

شهردار تهران با تاکید بر اینکه زیرساخت های مترو به خصوص در خطوط ۶ و ۷ فراهم شده و ادامه دارد، عنوان کرد:  بیشترین مشکل واگن و تامین اعتبار است که شهرداری در این تامین اعتبار تنهاست.

وی ادامه داد: تعداد مسافران مترو و اتوبوس اکنون در ایام کرونا به ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار نفر کاهش پیدا کرده اما این شرایط  به قبل باز می گردد و نیاز به حمایت دارد؛ برای پروژه ای که روزانه با چهار میلیون مخاطب رو برو است حمایت بیشتری نیاز داریم.

وی گفت: اوراق مشارکت ۹۸ رسیده است اما مشکلات اداری در تامین اجتماعی داریم که انتظار داریم مشکلات هر چه زودتر حل شود

حناچی گفت: امروز بخش انتهایی خط ۶ اضافه می شود و  چهار ایستگاه به این خط اضافه خواهد شد؛ این پروژه از پروژه های پیچیده ای بود که از سفره چشمه علی عبور می کرد و نگرانی های زیادی وجود داشت که به تدبیر مهندسان کار انجام شد.

 

اجرای سیبل مترو توسط متخصصان ایرانی

 

پیروز حناچی همچنین  در حاشیه مراسم در جمع خبرنگاران گفت: امروز در ادامه توسعه یکی از مهمترین خطوط مترو تهران یعنی خط ۶ هستیم که شرق تهران به را غرب وصل می کند.

وی ادامه داد: حدود ۴/۵ کیلومتر مسیر طی شده و یک هزار و ۲۰۰ متر باقی مانده است و با اتصال این تکه چهار ایستگاه جدید به خط ۶مترو اضافه می شود که با اتصالات کوچکی به راه آهن متصل می شود.

شهردار تهران گفت: سیبل مترو توسط متخصصان ایرانی در حال انجام است که کار مهمی است.

حناچی اظهار داشت: این دستگاه روزانه ۷ متر کار می کرده و الان به ۱۴ متر در روز افزایش پیدا کرده و امیدواریم تا آخررامسال به پایان برسد.

 

اخبار مرتبط بهره برداری از 5 پارک در پایتخت اتوبوس‌ها و تاکسی‌های تهران برقی می‌شوند مراسم افتتاح تالار مشاهیر ورزش ایران در کمیته ملی المپیک+ تصاویر شهردار تهران: آخرین اتوبوس 8سال پیش وارد ناوگان حمل‌ونقل شد شهردار تهران: آلودگی هوا رو به افزایش است/ طرح ترافیک از شنبه اجرا می‌شود

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا حمل و نقل عمومی شهردار تهران مترو تهران حناچی تنش شهرداری و دولت سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شهردار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۰۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد

رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده اراک درباره متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان گفت: بازنشستگان مطمئن باشند که اراده دولت و مجلس متناسب سازی حقوق بازنشستگان است چرا که هم مجوز قانونی وجود دارد و هم برای آن تامین اعتبار شده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت ماه) محمدحسن آصفری نماینده اراک درباره علت اجرایی نشدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان تذکری داد که قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به تذکر وی بیان کرد: در پایان سال گذشته احکام و تبصره‌های بودجه 1403 به دولت ابلاغ شد و طبق آن دولت مجوزی برای تامین اعتبار از محل یک درصد ارزش افزوده برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان پیدا کرد.

وی در همین راستا افزود: بر این اساس دولت هیچ مشکل قانونی برای تامین اعتبار و پرداخت متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد.

رئیس مجلس با بیان اینکه اگر مشکلی در فروردین‌ماه بوده به صورت قطع در اردیبهشت‌ماه رفع شده و متناسب سازی باید انجام شود، اضافه کرد: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس بر اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان است که دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم در این زمینه صورت گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج شکسته شد
  • افغانستان حقابه را می دهد؟
  • اصحاب رسانه به جای «اعتبار» برای اصفهان مطالبه «اختیار» کنند/همه چیز درباره پروژه انتقال آب، اتباع و فرونشست
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • فاز دوم خط ۲ مترو ؛ چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز
  • تابستان ۱۴۰۴ حفاری خط ۲ متروی شیراز به اتمام می‌رسد
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابند
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد