Web Analytics Made Easy - Statcounter

 رضوی نیا مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،  با بیان اینکه غرامت ۹۷ درصد برنج و ۹۲ درصد محصولات زراعی به کشاورزان خسارت دیده مازندران پرداخت شده است، گفت: ۱۷۰ میلیارد ریال تاکنون به شالیکاران خسارت دیده استان پرداخت شد و بقیه غرامت در صورت تأمین منابع اعتبار به زودی به حساب بیمه گزاران واریز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: پیش بینی می‌شود به کشاورزان در بخش‌های زراعی، دامی، طیور و باغ‌ها بخصوص باغ مرکبات ۳۴۰ میلیارد ریال غرامت پرداخت شود.

مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی مازندران گفت: بیمه نامه باغ‌های مرکبات تا ۱۵ دی اعتبار دارد و چنانچه در این مدت باغداران دچار خسارت شوند، غرامت‌ها بررسی، جمع آوری و پرداخت خواهد شد.

رضوی نیا با بیان اینکه ۲۳۰ میلیارد ریال غرامت پارسال در مازندران پرداخت شده بود، ادامه داد: برآورد اولیه خسارت امسال در مازندران ۳۴۰ میلیارد ریال است که تاکنون ۱۸۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.

او افزود: سرمازدگی عمده خسارت باغی در محصولات سیاه ریشه و باران‌های سیل آسا و سرمازدگی در خزانه عمده خسارت محصول برنج است.

مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی مازندران تعداد بهره برداران بخش کشاورزی در مازندران را ۴۲ هزار نفر اعلام کرد و گفت: مازندران با بیمه ۱۸ هزار هکتار آبزیان گرم آبی و سردآبی جایگاه اول کشور را در این زمینه دارد.

او به همه کشاورزان و تولید کنندگان بخش کشاورزی توصیه کرد برای خرید بیمه نامه انواع محصولات زراعی، باغی، دام، طیور و آبزیان به مراکز خدمات جهاد کشاورزی، دفاتر نمایندگی‌های بیمه کشاورزی در شهرستان‌ها و شعب مرکزی بانک کشاورزی مراجعه کنند.

رضوی نیا ادامه داد: کشاورزان و تولید کنندگان بخش کشاورزی با در دست داشتن مستندات مالکیت و انتخاب تعرفه‌های متناسب با درآمد واحد تولیدی یا میزان عملکرد در واحد سطح را انتخاب کرده تا در صورت وقوع خسارت‌های عوامل قهری و طبیعی غرامت بیشتری دریافت کنند.

انتهای پیام/ س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرکبات مازندران سرمازدگی محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۰۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس فتا حق۱۷۰میلیاردی کشاورز قلعه گنجی را از یک کلاهبردار گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدرضا بی لری، ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: با مراجعه یک کشاورز به مسئولان انتظامی و طرح شکایتی مبنی بر اینکه یک نفر در ازای بارگیری و ارسال چندین بار ذرت و دیگر محصولات کشاورزی به وی وعده پرداخت وجه داده، اما پولی را به این فرد نپرداخته و حاضر به انجام تعهدات خود نیست پرونده جهت رسیدگی‌های تخصصی به پلیس فتا ارجاع شد.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس فتا با هماهنگی‌های قضائی و واکاوی دقیق پیام‌های تبادل شده بین این کشاورز و طرف مقابل، موفق به احقاق حق این کشاورز و باز پرداخت ۱۷۰ میلیارد ریالی وجه مورد معامله به این کشاورز زحمتکش شدند.

فرمانده انتظامی قلعه گنج با اشاره به ارسال این پرونده به دادسرا جهت پیگیری‌های بعدی از شهروندان خواست در امور خرید و فروش اموال و محصولات کشاورزی مورد نیاز خود در بستر فضای مجازی از اعتماد به افراد سودجو و کلاهبردار خودداری و تا قبل از شناسایی هویت طرف مقابل و صحت اموال مورد معامله از پرداخت وجه و یا ارسال کالا خودداری کنند.

کد خبر 6088013

دیگر خبرها

  • وعده صادق قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت
  • کشت قراردادی مهم‌ترین ابزار برای اجرای الگوی کشت
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • نوری؛ استاندار: برای پیشرفت مازندران برنامه داریم
  • پلیس فتا حق۱۷۰میلیاردی کشاورز قلعه گنجی را از یک کلاهبردار گرفت
  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • لزوم تدبیر جدی برای پرداخت مطالبات پزشکان خانواده
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی