Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: آن چیزی که برای ایران مهم است تغییر سیاست مخرب ایالات متحده آمریکاست که باید این سیاست تغییر کند، زیرا این سیاست در قبال ایران برای آمریکا دستاوردی نداشته است.

ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، در رابطه با انتخابات آمریکا، اظهار داشت: حاکمیت جمهوری اسلامی ایران از جمله دولت، مجلس شورای اسلامی و دستگاه سیاست خارجی به طوری است که فرقی نمی‌کند چه کسی سکاندار کاخ سفید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آن چیزی که برای ایران مهم است تغییر سیاست مخرب ایالات متحده آمریکاست که باید این سیاست تغییر کند، زیرا این سیاست در قبال ایران برای آمریکا جزء ضرر دستاوردی نداشته است.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: دولت کنونی آمریکا می‌داند که سیاست موسوم به فشارحداکثری بر ایران تاثیری نداشته و نتوانسته است به اهدافشان در قبال ایران برسند که در این باره حتی از داخل آمریکا اخباری به گوش می‌رسد که اگر ترامپ بتواند دوباره سکان کاخ سفید را برعهده بگیرد دست از این سیاست بی فایده بر خواهد داشت.
عمویی با بیان اینکه آمریکایی‌ها باید دنبال تصحیح رفتار خود باشند، تصریح کرد: تغییر فرد در کاخ سفید برای ایران مهم نیست آن چیزی که مهم است باید سیاست‌های کلی در قبال ایران تغییر کند و این مورد را خود آمریکایی‌ها هم به خوبی می‌دانند که فشار بر ایران نتیجه عکس دارد و باید با ملت ایران به درستی رفتار کنند.
وی گفت: طرح اقدام راهبردی در قبال اقدامات آمریکا که در مجلس یک فوریت آن تصویب شد یک اهرم فشاری بر آمریکاست تا سیاسیت‌های خود را در قبال ایران تغییر دهد که باز تکرار می‌کنم برای ایران چه کسی رئیس جمهور آمریکا می‌شود موضوعیتی ندارد.
عمویی تاکید کرد: این اشتباه است که برخی افراد یا رسانه‌ها اقتصاد کشور را منوط به انتخابات آمریکا کرده اند، زیرا برای ایران موضوعیتی ندارد که ترامپ رئیس جمهور آمریکا شود یا بایدن بلکه باید اقتصاد کشور مبتنی بر توانمندی‌های ملی و داخلی باشد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان با بیان اینکه تحریم‌ها اثرات خود را از دست داده است، گفت: دیگر تحریمی باقی نمانده است که آمریکا بخواهد روی ایران اعمال کند این موضوع را بنده نمی‌گویم بلکه خود افراد کابینه دولت ترامپ بازگو می‌کنند

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجلس مجلس شورای اسلامی آمریکا ایران انتخابات انتخابات آمریکا عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی قبال ایران برای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۰۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجو‌ها را نزنید آقای بایدن!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خیزش دانشگاهیان آمریکایی؛ چالشی برای سیاست‌های دوگانه غرب در قبال حقوق بشر
  • فیلم| انتقاد تند سناتور آمریکایی از سیاست آمریکا در قبال جنایات در غزه؛ وقت آن رسیده به صدای مردم آمریکا گوش دهیم!
  • بشار اسد: موضع سوریه در مورد فلسطین تغییر نکرده است
  • معاون رئیس‌جمهور: امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در مسئله فلسطین و مقاومت
  • رویکرد بایدن در قبال تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان در آمریکا
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در قبال مقاومت و فلسطین
  • اعتراف عجیب سیدمحمد خاتمی /مولوی سُنی فراری از مشهد در افغانستان کشته شد /بازخوانی خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی
  • (ویدیو) مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجو‌ها را نزنید آقای بایدن!
  • اعلام پذیرش دانشجویان و اساتید تعلیقی و اخراجی آمریکا، حرکتی هوشمندانه و انقلابی است