Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از نصب ۶۵ نماد حاج قاسم در استان و افتتاح پایگاه مقاومت بسیج استانی شهید سلیمانی در هفته بسیج خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سردار حسین معروفی ظهر امروز در دیدار گروهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: کسی را در جهان مانند شهدا و خانواده‌ها آنها نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهدای ما انسان‌هایی هستند که در زمان امام غیر معصوم کاری کردند که دیگران در زمان امام معصوم انجام ندادند افزود: تقدیم 188 هزار شهید به فرمان امام (ره) کار بزرگی است که در عصر ما انجام شد و نمونه ندارد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه ما سال‌ها با شهدا در جنگ و خانواده آن همراه بوده و از نزدیک معاشرت داشتیم گفت: اکثر فرزندان، مادران، پدران و خانواده‌های شهدا به دنبال مادیات نیستند و انتظار آنها دیده شدن و توجه ما به آنهاست.

وی با بیان اینکه هم باید در حوزه فراهم کردن زیرساخت‌ها و هم در حوزه علمی، آموزشی، اجتماعی و فرهنگی به نیازهای خانواده شهدا توجه شود افزود: بخش مهمی از نهادینه کردن فرهنگ شهدا توسط خانواده‌های آنها انجام می‌شود.

سردار معروفی با اشاره به اینکه بنیاد شهید یک نهاد انقلابی و حاکمیتی است برای ترویج فکر و آرمان شهداست و نگاه ما به این نهاد به عنوان یک نهاد دولتی نیست تصریح کرد: هر چه رضایتمندی این قشر بالاتر رود مصونیت ما بالاتر بوده و بهتر و زیباتر می‌توانیم مسئولیت خود را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه پایگاه مقاومت بسیج استانی گلزار شهدای کرمان در هفته بسیج افتتاح می‌شود افزود: در حال حاضر آمادگی پذیرش روزانه هزار نفر راهیان نور حاج قاسم را در استان وجود دارد که در برنامه است که این تعداد تا 3 هزار نفر افزایش پیدا کند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه 128 برنامه برای سالگرد مراسم حاج قاسم در کرمان به ستاد کشوری اعلام کردیم که 122 برنامه ما تأیید شده است و 6 برنامه دیگر به صورت متمرکز انجام می‌شود گفت: سالگرد شهادت حاج قاسم در کرمان را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جمعیت محدود برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه استان کرمان: پایگاه مقاومت بسیج استانی در گلزار شهدای کرمان تشکیل می‌شودفرمانده سپاه استان کرمان: حاج قاسم نگاه اهل سنت را به ایران، شیعه و حقیقت انقلاب اسلامی عوض کردفرمانده سپاه استان کرمان: گردان‌های سپاه و بسیج استان آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی در زمان بحران دارند

وی با بیان اینکه فضاسازی مهمترین موضوعی است که در سالگرد حاج قاسم در استان کرمان دنبال می‌شود گفت: 65 نماد حاج قاسم برای هفته بسیج در استان نصب می‌شود.

سردار معروفی با اشاره به نصب 40 نماد در محدوده میدان بسیج تا عاشورا کرمان که دالان مکتب حاج قاسم است نصب می‌شود افزود: فضاسازی گلزار شهدا و پیرامون آن هم باید انجام شود.

انتهای پیام/511/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید سپهبد قاسم سلیمانی استان کرمان شهید سپهبد قاسم سلیمانی استان کرمان پایگاه مقاومت بسیج سپاه استان کرمان فرمانده سپاه حاج قاسم بسیج استان هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۰۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام جمشیدپور در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: نخستین برنامه پیاده‌روی خانوادگی ویژه کادر سپاه و بسیج و سپس همایش حکمت مطهر در راستای آشنایی با مبادی فکری شهید مطهری به شکل استانی و در همه شهرستان‌ها است.

وی تأکید کرد: غبارروبی مزار شهدا، ۱۹ مسابقه کتابخوانی ویژه کارکنان و بسیجیان از دیگر برنامه‌ها است و بسیج جامعه زنان نیز مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب عفاف و حجاب شهید مطهری ویژه بانوان بسیجی برگزار خواهد کرد.

معاون عقیدتی و سیاسی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: برپایی نمایشگاه کتاب، برگزاری یادواره شهدا با محوریت شهید تقی بهمنی، تجلیل از فعالان عرصه جهادی ویژه فرهنگیان، برگزاری ده لیگ ورزشی، حضور دانش‌آموزان و معلمان در نماز جمعه، برگزاری نشست‌های بصیرتی و حلقات میانی ویژه صالحین، تجلیل از خانواده شهدا و راویان پیشکسوت، دیدار مربیان و هادیان عقیدتی و سیاسی با امام جمعه همدان و نماینده ولی فقیه برنامه‌های دیگری است که در این هفته برگزار خواهد شد.

کد خبر 6091308

دیگر خبرها

  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود