Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-29@10:55:38 GMT

ویروس کرونا در شیرینی+ جزئیات

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۶۰۶۷۶

ویروس کرونا در شیرینی+ جزئیات

به گزارش افکارنیوز،

متخصصان تغذیه و رژیم درمانی عقیده دارند که ویروس کرونا در دمای بالا از بین خواهد رفت و این درحالی است که ممکن است شیرینی به ویروس آلوده نباشد، اما هنگام قرار دادن در جعبه از طریق دست آلوده فرد فروشنده شیرینی ناقل ویروس شود و یا اینکه خود جعبه از قبل به ویروس کرونا آلوده شده باشد.

  در این روز‌های کرونایی یکی از مهم‌ترین خوراکی‌هایی که باید از لیست برنامه غذایی حذف کنید، شیرینی جاتی مانند نوشابه، قند، شکر و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
.. است؛ چرا که استفاده از آن‌ها باعث تضعیف سیستم ایمنی بدن خواهد شد و با توجه به شرایط پیش آمده تنها راه مقابله با آلودگی تقویت سیستم ایمنی بدن و رعایت اصول بهداشتی است.   رشد ویروس و باکتری در شیرینی جات‌ تر نسبت به شیرینی جات خشک به علت اینکه ویروس‌ها در جای مرطوب پیشرفت زیادی دارند، بیشتر خواهد بود، اما شیرینی جات خشک به علت اینکه بیشتر در خانه تهیه می‌شوند اگر آن‌ها را بعد از پخت مجدد گرم کنیم دیگر ناقل به ویروس نخواهند بود.   به یاد داشته باشید که مصرف مواد شیرینی زا در این روز‌ها ممکن است علاوه بر تضعیف سیستم ایمنی، سلامت دندان‌های شما را به خطر اندازد و با بسته بودن مراکز درمانی و کلینیک‌های دندان پزشکی ممکن است درد زیادی به علت خراب شدن دندان‌ها گریبانگیر شما شود.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کرونا شیرینی تغذیه سلامت سیستم ایمنی بدن شیرینی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۰۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن سابق در سال ۲۰۲۱ به لاوال در لیگ دو فرانسه پیوست اما پس از مصدومیت‌های پرشمار در اواخر فصل گذشته مجبور به بازنشستگی شد.

مهاجمی که اکنون بازنشسته شده استدلال کرده است که او نه یک نظریه‌پرداز با توهم توطئه است و نه یک ضد واکسن، اما او مایل است دادگاه بررسی کند که آیا ارتباطی بین آسیب‌دیدگی او و واکسن وجود دارد یا خیر.

او گفت:«می‌خواهم بفهمم چرا دیگر بدنم به خوبی کار نمی‌کند.» این بازیکن سابق مدعی شد که در همان زمانی که در برابر بیماری واکسینه شده بود، صدمات و مصدومیت‌های زیادی متحمل شده است.

او علاوه‌بر اینکه از شرکت‌های فایزر و بیونتک که تولید واکسن کرونا را برعهده داشتند، شکایت کرده، بلکه علیه فدراسیون فوتبال فرانسه هم اقدام قانونی انجام داده. وکیل این بازیکن گفت:«ابتدا واکسن برای همه اجباری نبود اما بعد از مدتی واکسیناسیون برای بازیکنان حرفه‌ای هم اجباری شد. من فکر می‌کنم که فدراسیون فوتبال در این ماجرا مسئولیت دارد.»

جلسه‌ای در دوم ژوئیه در پاریس برگزار می‌شود که در آن دادگاه به کمک هیئتی از کارشناسان تصمیم خواهد گرفت که آیا بین مصدومیت‌های وی و واکسیناسیون رابطه علت و معلولی وجود دارد یا خیر.

دیگر خبرها

  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • اجرای نوبت اول طرح ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • رولت یخچالی یک شیرینی فوری بدون نیاز به فر
  • هوای ۴ شهر ناسالم و آلوده است / پاک‌ترین هوا سهم اردبیل شد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • اصفهانی‌ها یک روز جهانی را به نام خود ثبت کردند؛ روز جهانی گز
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!