Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ سید موسی حسینی جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت باند قاچاق سلاح و مهمات غیرمجاز و قاچاق آن از غرب کشور به داخل مازندران، موضوع در دستور کار ویژه پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با همکاری پلیس امنیت عمومی استان سمنان و شهرستان میاندورود ۲ عضو اصلی این باند شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

دستگیری ۱۲ نفر از اراذل و اوباش خطرناک قائم شهر

جانشین فرمانده انتظامی مازندران ادامه داد: متهمان که با یک خودرو وانت نیسان جاسازی شده به سلاح و مهمات غیر مجاز در حال تردد در یکی از محور‌های مواصلاتی استان بودند، با هماهنگی قضائی خودروی آنان در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متوقف شد.

سرهنگ حسینی از کشف ۲ قبضه سلاح جنگی سیمینوف و برنو به همراه بیش از هزار فشنگ جنگی ژ ۳ که به طرز ماهرانه‌ای در باکس منبع گاز وسیله نقلیه جاساز شده بود، خبر داد و افزود: ۲ متهم این پرونده پس از دستگیری به اتهام قاچاق سلاح و مهمات غیرمجاز جنگی تحویل مرجع قضائی شدند.

او با بیان اینکه متهمان با قرار وثیقه ۵۰۰ میلیون ریالی روانه زندان شدند، افزود: خودرو حامل سلاح و مهمات نیز به پارکینگ منتقل شد و تحقیقات بیشتر در این خصوص ادامه دارد.

انتهای پیام/ م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق سلاح دستگیری قاچاقچیان مهمات غیرمجاز سلاح و مهمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۰۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، معاون پیشگیری ازوقوع جرم دادگستری استان مازندران گفت: مرکز مهر خانواده دراستان‌ها راه اندازی شد تا ملاقات والدین با فرزندان در محیط امن و آرام انجام شود و کودکان با احساس راحتی و امنیت بتوانند با آزادی بیشتری با والدین خود ارتباط برقرار کنند.

حجت الاسلام موسوی افزود:هم اکنون ۲۲ مرکز مهرخانواده دراستان درحال فعالیت هستند و ۴۲۲ فقره پرونده به این مرکز درسال گذشته وارد شد وتعداد ملاقات‌های انجام شده والدین با فرزندان در سال گذشته ۲ هزارو ۳۴۳ مورد بوده است.

او همچنین به فعالیت مراکز مشاوره خانواده قوه قضاییه دراستان اشاره کرد و گفت: ارجاع پرونده‌ها به این مراکز راه مفیدی در کاهش ورودی پرونده‌های طلاق به دادگستری استان مازندران است وبی شک مراکز مشاوره خانواده می‌توانند در کنار نهاد‌های مردمی در کاهش آمار طلاق مفید و موثر باشند.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه ۱۴ هزارو ۴۱۴ فقره پرونده پارسال از محاکم دادگستری استان به مراکز مشاوره خانواده ارجاع شده است، گفت: ۱۲۳ هزارو ۴۵۹ فقره مورد بررسی قرارگرفت واز این تعداد ۲ هزارو ۸۹۵ فقره پرونده منجر به سازش شده که ۲۳ درصد آنها ازپرونده‌های طلاق بوده است.

دیگر خبرها

  • فعالیت دریایی در خزر فعلا ممنوع
  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • سودان: امارات بیش از ۴۰۰ محموله سلاح و مهمات برای نیروهای واکنش سریع فرستاده است
  • رسانه‌ عبری: بایدن ارسال سلاح به اسرائیل را به تعویق انداخت
  • از انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری تا درگیری منجر به قتل در مازندران
  • انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری در مازندران
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده در مازندران
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده 
  • اصلاح قوانین اسلحه و مهمات برای جلوگیری از وقوع جرم است