Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - بانک آینده با هدف ارزش‌آفرینی و تنوع هر چه بیش‌تر سبد محصولات بانک؛ طرح جدید خرید اعتباری خود را با عنوان «آینده‌داران»، به عموم مشتریان حقیقی و حقوقی عرضه کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی بانک آینده؛ همه‌ی مشتریان بانک آینده که دارای انواع سپرده‎های سرمایه‎گذاری از جمله؛ سپرده‌های قرض‌الحسنه (جاری و پس‌انداز)، سپرده‌های بلندمدت شتاب، آینده‌ساز و واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق گسترش فردای ایرانیان باشند، می‌توانند از 25 مهرماه تا 22 آذرماه امسال، با ثبت‌نام در سامانه پیشخوان مجازی (abplus.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir) یا مراجعه به شعب بانک آینده، بر اساس موجودی حساب انتخابی، اعتباری بین 10 (ده) میلیون ریال تا سقف 100 (یک‌صد) میلیون ریال، دریافت کرده و با مراجعه حضوری به هایپراستار و فروشگاه‌های طرف قرارداد مرکز خرید بازار بزرگ ایران (ایران‌مال) که لیست این فروشگاه ها از طریق لینک های انتهای متن خبر قابل دانلود می باشد؛ از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.
مدت استفاده از طرح مذکور، از 25 مهر تا 30 آذر‌ماه سال‌جاری است.
در صورت تمایل مشتری به بازپرداخت به‌صورت یکجا از تاریخ 1399/09/22 تا 1399/09/30، امکان بازپرداخت تمامی بدهی؛ برای مشتریان فراهم شده است. بدیهی است در صورت عدم تعیین تکلیف توسط مشتری، پس از اتمام مهلت بازپرداخت یکجا، به‌صورت سیستمی بازپرداخت بدهی به‌صورت اقساط از تاریخ 1399/10/01، آغاز می‌شود.
برای اطلاعات بیشتر به یکی از شعب؛ مراجعه و یا با مرکز ارتباط این بانک به شماره 27663200 - 021 ، در تمامی ساعات شبانه‌روز تماس حاصل فرمائید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بانک آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۰۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجوم برای خرید طلا

امتداد - طی ۲۲ جلسه حراج حضوری برگزار شده در مرکز مبادله ایران، حدود ۳ تن شمش طلا مورد معامله قرار گرفته است.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، بیست و دومین جلسه حراج شمش طلا سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه با حضور فعالان صنعت طلا و صادرکنندگان در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران برگزار شد.

در این جلسه ۲۳۰ کیلو گرم شمش طلا استاندارد با عیار ۹۹۵ در هزار توسط صادرکنندگان عرضه شد که از این مقدار ۷۹ کیلوگرم معامله شد. میانگین قیمت شمش طلای معامله شده در این جلسه، ۴ میلیارد و ۶۴۳ میلیون تومان به ثبت رسید.

لازم به ذکر است، طی ۲۲ جلسه حراج حضوری برگزار شده در مرکز مبادله ایران، حدود ۳ تن شمش طلا مورد معامله قرار گرفته است.

تسنیم در گزارشی نوشت: براساس تازه‌ترین خبری که از مرکز مبادله ایران منتشر شده، با موافقت بانک مرکزی، تولیدکنندگان داخلی شمش طلا و سایر واردکنندگان شمش طلا که مشمول رفع تعهد صادراتی نیستند، امکان عرضه شمش در مرکز مبادله ارز و طلای ایران را دارند.

بنابراین، از هفته آینده عرضه شمش طلای تولید داخل، در کنار عرضه شمش طلای رفع تعهد ارزی در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران انجام خواهد شد. با این عرضه ها، تولیدکنندگان مصنوعات طلا و سایر خریداران شمش، دسترسی بیشتری به شمش طلا خواهند داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • هجوم برای خرید طلا
  • توقف در روند کاهشی دلار؛ خریداران دوباره برگشتند!
  • چرا روند کاهشی دلار متوقف شد؟
  • از کجا میشه لوازم یدکی چانگان خرید و ارسال داشته باشه؟
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • پیش‌بینی اقتصاددانان از آینده قیمت دلار
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • نماد سپرده‌گذاری مرکزی در بازار توافقی فرابورس معامله می‌شود
  • انتشار اوراق گواهی سپرده خاص بانک رفاه کارگران تمدید شد
  • گران شدن ورزش به معنای تحمیل هزینه های بیشتر درمانی در آینده است