Web Analytics Made Easy - Statcounter

تغییر فونت در گوشی‌های اندرویدی همیشه مورد علاقه کاربران زیادی بوده است که البته برای همه گوشی‌ها این تغییر به‌سادگی امکان‌پذیر نیست و نیاز به نصب نرم‌افزارهای جانبی دارد، برای مثال در گوشی‌های شیائومی معمولا برای تغییر فونت از اپلکیشن MIUI Custom Font Installer استفاده می‌شود که متاسفانه این اپلیکشن با فونت فارسی سازگاری زیادی ندارد و بعد از تغییر فونت عملکرد سیستم‌عامل به مشکل می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشتبختانه شیائومی راهکار بسیار ساده‌ای در دل MIUI برای این کار قرار داده است و خیلی راحت می‌توان از فونت‌های مختلف فارسی استفاده کرد. با این آموزش همراه زومیت باشید. (برای مشاهده‌ی اسکرین‌شات‌ها در ابعاد اصلی روی آن‌ها کلیک کنید.)

در قدم اول وارد Settings  شده و بخش Additional settings را انتخاب کنید.

 

حالا از بخش Region کشور اندونزی را انتخاب کنید

بعد از انتخاب اندونزی، وارد اپلیکیشن Theme شوید و از بخش پایین گزینه‌ی فونت را انتخاب کنید.

حالا از قسمت جست‌وجو کلمه Farsi را جست‌وجو کنید تا فهرستی از فونت‌های مختلف برای شما نمایان شود.

فونت مدنظر را انتخاب، دانلود و نصب کنید. درنهایت گوشی برای نصب فونت جدید reboot می‌شود.

به همین سادگی فونت فارسی و انگلیسی گوشی‌های شیائومی قابل تغییر است.

در انتها به این موضوع توجه داشته باشید که بعد از تغییر منطقه به اندونزی، شاهد نصب چند نرم‌افزار جدید خواهید بود که در کشور اندونزی محبوب هستند؛ نرم‌افزاها رو پاک کنید و کشور گوشی را به منطقه مدنظر خود تغییر دهید.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: گوشی هوشمند شائومی زبان فارسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۱۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیائومی یک ساعت فوق‌مقاوم با ۱۵ استاندارد نظامی ساخت!/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بلک‌شارک که یکی از برندهای زیرمجموعه‌ی شیائومی محسوب می‌شود، ساعت هوشمند مقاوم جدیدی به‌نام GS۳ معرفی کرد.

براساس گزارش زومیت، ساعت فوق مقاوم GS۳ به صفحه‌نمایش اولد ۱٫۴۳ اینچی ۶۰ هرتزی و دکمه‌ی چرخان مجهز است. حداکثر روشنایی نمایشگر به ۶۰۰ نیت می‌رسد و پوششی از جنس شیشه‌ی گوریلا گلس از آن محافظت می‌کند.

ساعت هوشمند GS۳ بیش از ۱۰۰ فعالیت ورزشی را پوشش می‌دهد و توانایی اندازه‌گیری ضربان قلب و سطح اکسیژن خون را دارد. جدیدترین ساعت هوشمند شیائومی می‌تواند کیفیت خواب کاربران را پایش کند.
ساعت GS۳ از GPS داخلی استفاده می‌کند و تا فشار پنج اتمسفر (عمق ۵۰ متری) در برابر نفوذ آب مقاومت دارد. ساعت هوشمند مورد بحث موفق به کسب گواهی IP۶۹K شده و حتی برای استفاده در محیط‌هایی با دما و فشار آب بالا هم مناسب است.

محصول جدید بلک‌شارک براساس استفاده‌ی هر فرد، واچ‌فیس‌های مخصوصی را به او پیشنهاد می‌دهد. ساعت از هوش مصنوعی بایدو استفاده می‌کند و می‌تواند به‌کمک دستیار صوتی این شرکت به خواسته‌ی کاربران پاسخ بدهد.

ساعت فوق‌ مقاوم GS۳ از NFC و تماس صوتی پشتیبانی می‌کند و می‌تواند سطح نویز را کاهش بدهد. ساعت نام‌برده برای قرار گرفتن در بین ساعت‌های هوشمند فوق مقاوم، ۱۵ گواهی‌نامه‌ی نظامی مختلف را گذرانده است.

ساعت GS۳ به‌لطف باتری پرظرفیت و پردازنده‌ی کم‌مصرفش شارژدهی ۲۱ روزه دارد و برای استفاده‌های طولانی‌مدت، گزینه‌ای مناسب به‌حساب می‌آید. قیمت ساعت هوشمند جدید GS۳ حدود ۷۰ دلار اعلام شده است و این محصول درحال‌حاضر فقط در بازار چین به‌فروش می‌رسد.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903023

دیگر خبرها

  • استقلال چندساعت مانده به بازی خواهان تغییر داور!
  • قیمت گوشی شیائومی نوت ۱۲ پرو + مشخصات Redmi note 12 pro 5g (۱۷ اردیبهشت)
  • چالش سخت کارلو آنچلوتی؛ انتخاب بهترین هافبک ها از میان شاگردانش / زیرنویس فارسی
  • جیمی کرگر در خصوص سرمربی جدید لیورپول: انتخاب مورد علاقه من ژابی آلونسو بود / زیرنویس فارسی
  • (تصاویر) ساعت فوق‌مقاوم شیائومی با ۱۵ استاندارد نظامی
  • شیائومی پوکو F۵ + مشخصات، دوربین، قیمت و بررسی گوشی Xiaomi Poco F۵
  • شیائومی یک ساعت فوق‌مقاوم با ۱۵ استاندارد نظامی ساخت!/ عکس
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند/ ضعف برنامه‌ریزی دلیل انتقادهاست
  • گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ + بررسی مشخصات و دوربین Xiaomi Redmi Note 11 (۱۶ اردیبهشت)
  • سلمان فارسی؛ روایت درست تاریخ