Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با اشاره به پیگیری و رایزنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با مرکز ملی فرش ایران و همچنین حمایت معاونت اشتغال روستایی ریاست جمهوری گفت: امکان پوشش حداکثری قالیبافان در صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر در راستای حمایت از تولیدکنندگان فرش دستباف فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی حسینی‌نژاد افزود:  قالیبافانی که کارت قالیبافی دارند یا دارای گواهینامه مهارت از سوی فنی و حرفه‌ای هستند، مشمول این بیمه رایگان شده‌اند. تمامی کسانی که در حرفه قالیبافی و مشاغل مربوط به آن در شهرهای این استان مشغول به کارند نیز مشمول این بیمه می‌شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان عنوان کرد: با وجود ۴۰ هزار هنرمند فرش باف واجد شرایط بیمه در استان کرمان اکنون فقط ۱۸ هزار نفر از این افراد بیمه شده‌اند و بیمه قالیبافان پس از اتمام مهلت تعیین شده به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود.

حسینی‌نژاد با اشاره به بیمه بافندگان فرش دستباف افزود: فرش دستباف کرمان قدمت زیادی دارد و این استان قطب تولید فرش دستباف کشور محسوب می‌شود و شهرت جهانی دارد و کرمان یکی از استان‌های سرآمد و مطرح در حوزه فرش است.

وی تصریح کرد: ثبت‌نام بیمه بافندگان فرش دستباف با پیگیری‌های این سازمان به مدت ۲ هفته دیگر تمدید شد و نام نویسی و ثبت برای قالیبافان زحمتکش استان با حق بیمه رایگان در سال نخست انجام می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: متقاضیان می‌توانند در ساعات اداری به ساختمان شهید ایرانمنش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان واقع دربزرگراه امام یا اداره‌های صمت شهرستان مربوطه خود مراجعه و نام‌نویسی کنند.

کد خبر 562357 برچسب‌ها استان‌ کرمان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان کرمان معدن و تجارت استان کرمان سازمان صنعت فرش دستباف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۱۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویسنده و پژوهشگر کرمانی درگذشت

محمدعلی علومی نویسنده، پژوهشگر و طنزپرداز کرمان دار فانی را وداع گفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محمدعلی علومی، نویسنده، پژوهشگر و طنزپرداز معاصر ایرانی است که شانزدهم فروردین ۱۳۴۰ در بم متولد شد، وی در سال ۷۷ کتاب برگزیده سال از سوی وزارت ارشاد وقت و رمان طنز «شاهنشاه در کوچه دلگشا» برنده ۳۰ سال رمان طنز ایران شد.

او به‌طور خودآموز، اصول داستان‌نویسی را از کتاب‌های آموزشی معدود آن دوران فرا گرفت و در واقع اولین آموزگارانش مردم عادی کوچه و بازار، روستایی‌ها و عشایر بودند، در سال ۷۰، با گردآوری قسمتی از فرهنگ مردم استان کرمان در ماهنامه ادبی-فرهنگی ادبستان مشغول به کار شد و در عین حال چندین سال بخش آموزش داستان‌نویسی را در مجله جوانان بر عهده داشت.

علومی فارغ‌التحصیل رشته علوم سیاسی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران بود و رمان‌های معروف سوگ مغان، آذرستان، ظلمات، اندوهگرد، پریباد، داستان‌های غریب مردمان عادی، هزار و یک شب نو، خانه کوچک و عطای پهلوان را در پرونده کاری خود داشت.

وی یکشنبه شانزدهم اردیبهشت در بم درگذشت.

کد خبر 750993

دیگر خبرها

  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری با عمر کمتر از پنج سال صادر شد
  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • صادرات ۱۰۸ هزار تنی کالا به روسیه در فروردین ماه
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد
  • نویسنده و پژوهشگر کرمانی درگذشت
  • برای تولید اتوبوس و کشنده نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • تخفیف بیمه سلامت برای دهک‌‌های ۶ تا ۹ درآمدی
  • حضور ۱۱۰ شرکت در نمایشگاه بین‌المللی صنعت پخش ایران
  • امداد رسانی و نجات جوان کرمانی پس از سقوط در ارتفاعات