Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@15:40:35 GMT

عفو و تخفیف مجازات جمعی از محکومان

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۶۱۱۵۸

عفو و تخفیف مجازات جمعی از محکومان

 

به گزارش  تابناک به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی، رئیس قوه قضائیه به مناسبت میلاد پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق(ع) طی نامه‌ای به رهبر انقلاب اسلامی پیشنهاد عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات سه هزار و هفتصد و هشتاد تن از محکومان را که در کمیسیون مرکزی عفو و بخشودگی، واجدِ شرایط لازم تشخیص داده شده‌اند، ارائه کرد که این پیشنهاد در اجرای بند ۱۱ از اصل ۱۱۰ قانون اساسی مورد موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: دونالد ترامپ حادثه تروریستی دانشگاه کابل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن رهبر انقلاب رئیسی رهبر انقلاب دونالد ترامپ حادثه تروریستی دانشگاه کابل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۱۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(اینفوگرافیک) تمام «نه»‌های رهبر انقلاب به سلاح اتمی

اخیراً در فضای رسانه‌ای توئیتی مبنی بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران بر ساخت سلاح اتمی منتشر شده است. با مروری بر بیانات مقام معظم رهبری در سال‌های مختلف در می‌یابیم که در دکترین دفاعی- امنیتی جمهوری اسلامی ایران چنین رویکردی وجود ندارد و توئیت منتشر شده به هیچ عنوان با بیانات رهبر انقلاب اسلامی و سیاست‌های کلان جمهوری اسلامی تطابق ندارد.

اینفوگرافی طراحی شده توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی نشان‌دهندهٔ تمام "نه"های رهبر انقلاب به سلاح اتمی است:

دیگر خبرها

  • جزییات تازه حکم توماج صالحی؛ تخفیف اعدام، حبس طویل‌المدت است
  • اینفوگرافیک/ تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی
  • قوه قضاییه: حکم اعدام توماج صالحی بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است
  • جزییات حکم اعدام توماج صالحی؛ احتمال عفو و تخفیف
  • جزییات حکم اعدام توماج صالحی ؛ احتمال تبدیل به حبس طول المدت
  • توضیحات مرکز رسانه قوه قضاییه درباره حکم اعدام توماج صالحی
  • توضیحات مرکز رسانه قوه قضاییه درباره حکم توماج صالحی
  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی + عکس
  • (اینفوگرافیک) تمام «نه»‌های رهبر انقلاب به سلاح اتمی