Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور "سردار غلامرضا سلیمانی" رئیس سازمان بسیج مستضعفین و "سردار محمد زهرایی" رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور تفاهم آماده سازی و ساخت 1000 واحد مسکونی در مناطق زاغه نشین و حاشیه شهر چابهار امضا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، دقایقی قبل مراسم عملیات اجرایی و امضای تفاهم آماده سازی و ساخت  1000 واحد مسکونی در مناطق زاغه نشین و حاشیه شهر چابهار با حضور وزیر راه و شهرسازی، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، مدیران ارشد نظامی و اداری استان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علی اکبر جعفری، معاون مردم‌یاری قرارگاه قدس جنوب‌ شرق سپاه در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت: در راستای تداوم خدمات محرومیت‌زدایی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در  سراسر سیستان و بلوچستان انجام داده است مقرر شد با هماهنگی صورت گرفته با مجموعه مسکن و شهرسازی کشور، عملیات احداث 1000 واحد مسکونی در محدوده مراد آباد شهرستان چابهار که حاشیه شهر است به همت قرارگاه قدس جنوب شرق، مجموعه سپاه سلمان و سازمان بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی آغاز به کار کند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان وبلوچستان ادامه داد: در حاشیه این کار نیز "سردار غلامرضا سلیمانی" رئیس سازمان بسیج مستضعفین و "سردار محمد زهرایی" رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور از کارگاه‌های اشتغالزایی و کارگاه های صنایع دستی که سازمان بسیج سازندگی متولی آن بود بازدید کردند.

وی بیان کرد:  قریب به ۴ سال است که 40 کارگاه سازمان بسیج سازندگی در زمینه اشتغال زایی فعالیت می‌کند که امروز به صورت نمادین از 2 کارگاه بازدید به عمل آمد و  قول هایی برای بازاریابی بیشتر آنها داده شد.

جعفری تصریح کرد: در این زمینه بسیج سازندگی طرحی با عنوان قطب بندی های اقتصادی دارد که کار آن به شهرستان چابهار رسیده به گونه ای که در حال حاضر در این 40 کارگاه 200 نفر از بانوان استان مشغول به فعالیت بوده و تولیدات بسیار خوبی راهی بازار مصرف می کنند.

معاون مردم‌یاری قرارگاه قدس جنوب‌ شرق سپاه خاطر نشان کرد: امید است با اجرای این طرح به بازار بین المللی و کشوری متصل شویم و چرخه اقتصادی و ارتزاقی بسیار خوبی برای بانوان شاغل در منطقه حاشیه نشین شهرستان چابهار ایجاد شود.

 

 

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سازمان بسیج سازندگی رئیس سازمان بسیج حاشیه شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۱۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه آزاد چابهار برای توسعه روابط با سرمایه گذاران سریلانکا تفاهم‌نامه امضا کرد

 تفاهم‌نامه به منظور همکاری در جذب سرمایه گذاران و صاحبان صنایع برای سرمایه گذاری در جهت بهره‌برداری از مزیت‌های صید و صیادی و ایجاد صنایع وابسته آن، ایجاد صنایع چوب، ایجاد کارخانه فرآوری نارگیل، ایجاد مرکز تجاری و بسته‌بندی چای در منطقه آزاد چابهار برای صادرات و صادرات مجدد به کشورهای آسیای مرکزی و افغانستان، اوراسیا و قفقاز جنوبی، به امضای حمیرا ریگی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار و آریاراتنه مارتین رئیس هیات سرمایه گذاران و صاحبان صنایع سریلانکا رسید.

توافق شد بزودی هیاتی از سرمایه گذاران و صاحبان صنایع سریلانکا برای بازدید، ارزیابی و سرمایه گذاری به منطقه آزاد چابهار سفر کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از 1100 مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • منطقه آزاد چابهار برای توسعه روابط با سرمایه گذاران سریلانکا تفاهم‌نامه امضا کرد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون‌های والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم نامه توسعه رسته کفش دانسفهان
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • سندسازی درباره نیکا شاکرمی برای به حاشیه بردن اعتراضات علیه اسرائیل
  • اجرای ۲۰۰عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی درگیلان
  • زیر ساخت‌ بازار فروش عشایر چهارمحال‌ و بختیاری فراهم می‌شود