Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@16:44:52 GMT

25هزار تن برنج رسوبی ترخیص شد

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۶۱۵۵۰

دبیر ستاد تنظیم بازار گفت: طی دو روز گذشته بیش از ۲۵ هزار تن برنج که طی ماه‌های گذشته در بنادر کشور رسوب کرده بود، ترخیص شد. ناطقان: عباس قبادی شب گذشته در حاشیه جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم بازار که بعد از سخنان مقام معظم رهبری در مورد گرانی‌های بی دلیل برگزار شد، گفت: طی این جلسه به گمرک اجازه داده شد تا کالاهای اساسی و کالاهای مورد نیاز واحدهای تولیدی را با اخذ تعهد از واردکننده و پس از پرداخت عوارض قانونی به صورت موقت تا ۹۰ درصد ترخیص کند تا کالاهایی که اکنون در بنادر کشور انباشته (دپو) شده است به بازار عرضه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: طی دو روز گذشته هم بیش از ۲۵ هزار تن برنج که طی ماه‌های گذشته در بنادر کشور رسوب کرده بود طی همین چارچوب ترخیص شد.


دبیر ستاد تنظیم بازار بیان داشت: در حوزه مواد پروتئینی مصوب شد که اگر شرایط تولید گوشت قرمز در کشور وجود دارد شرکت پشتیبانی امور دام این کالا را خرید تضمینی و برای تنظیم بازار نگهداری کند.

قبادی اظهار داشت: در بخش گوشت مرغ وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرده که کشور در شرایط خوبی است، اما بر اساس تصمیمات امروز قرار شد شرایطی فراهم شود تا تحویل نهاده به تولیدکنندگان با سرعت بیشتری انجام شود و امیدواریم که به زودی تولید مرغ را به شرایط خوبی برسانیم تا تنش‌ها در بازار کاهش یابد.


معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت گفت: خوشبختانه در بخش تخم مرغ ثبات نسبی طی ماه گذشته در بازار بوده است و اکنون با قیمت‌های مصوب در همه فروشگاه‌ها عرضه می‌شود.

قبادی درباره افزایش قیمت پوشک بچه افزود: فردا جلسه‌ای با وزیر صمت در این مورد خواهیم داشت و به مردم اطمینان خواهیم داد که اکنون هیچ کالایی در کشور دچار کمبود نیست فقط به نظارت بیشتر در عرضه نیاز دارد که به آن خواهیم پرداخت. منبع: مشرق برچسب ها: برنج رسوبی ، ترخیص ، بنادر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: برنج رسوبی ترخیص بنادر تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۱۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند روبه‌رشد تولیدات حوزه کشاورزی لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، سیروس ابراهیمی امروز یکشنبه در حاشیه ستاد تنظیم بازار لرستان، کارگروه تنظیم بازار را یکی از کارگروه‌های مهم عنوان کرد و اظهار داشت: در این کارگروه معمولاً مسائل بازار، تولید، عرضه، مصرف، قیمت و نظارت مطرح می‌شود.

وی با بیان اینکه طبق آمار و مستندات سال گذشته در حوزه تولید محصولات کشاورزی در همه زیر بخش‌ها رشد خوبی داشته‌ایم، گفت: تولید مرغ، تخم‌مرغ، گندم و دیگر محصولات کشاورزی در استان رشد خوبی داشته است و امیدواریم این روند امسال هم ادامه داشته باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان، عنوان کرد: یکی از مسائلی که با آن مواجه هستیم تولید گوشت مرغ بیش از نیاز استان است که باید به دیگر استان‌ها صادر شود، چالش بعدی ۱۰ درصد ارزش‌افزوده است که محل اختلاف سازمان جهاد کشاورزی و امور مالیاتی است که باید بررسی شود.

ابراهیمی با اشاره به اینکه یکی از مصوبات امروز جلسه تنظیم بازار تحویل سبوس گندم به دامداران بود، گفت: کارخانجاتی که به تعهد خود در خصوص تحویل سبوس گندم به دامداران عمل نکنند سهمیه گندم آنها قطع می‌شود.

کد خبر 6097582

دیگر خبرها

  • در سال گذشته ۳ میلیارد دلار واردات بنزین داشتیم / تا دو سال آینده در همه حوزه‌های بحران خواهیم داشت
  • این دو کالای اساسی مشمول ارز ترجیجی شد
  • تنظیم بازار و جهش تولید با مشارکت تشکل ها
  • واردات ۳ میلیارد دلار بنزین در سال گذشته
  • روند روبه‌رشد تولیدات حوزه کشاورزی لرستان
  • روند رو به رشد تولیدات کشاورزی لرستان
  • رشد تولید محصولات کشاورزی در لرستان
  • بلاتکلیفی فعالان بازار برنج
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی در بنادر
  • برنامه دولت برای تخصیص ارز برنج اعلام شود