Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره با تجربه بتیس دل خوشی از سرمربی هلندی بارسلونا ندارد. 

خواکین سانچز، ستاره باتجربه و اسپانیایی رئال بتیس می گوید اگر وظیفه ای در این تیم داشت، رونالد کومان، سرمربی هلندی بارسلونا را حتی به عنوان مسئول تدارکات تیمش نیز انتخاب نمی کرد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، خواکین و رونالد کومان مدت هاست که رابطه بدی با هم دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حقیقت وینگر اسپانیایی رئال بتیس، علی رغم کیفیت بالایش، در فصل 2007/8 و زیر نظر رونالد کومان که در آن زمان هدایت خفاش ها را بر عهده داشت، روزهای بد و فراموش نشدنی را سپری کرد. خواکین که روز شنبه (7 نوامبر) و در جریان دیدار رئال بتیس در مقابل بارسلونا، با رونالد کومان رو به رو خواهد شد، در خصوص روزهای حضورش در والنسیا تحت هدایت این مربی هلندی گفت: 

به طور واضح آن دوران زیباترین تجربه ورزشی من نبود. تجربه خوشایندی نداشتم اما همانطور که همیشه گفتم انسان باید با تجربیاتی که به دست آورده است، زندگی کند. من نمی خواهم در این مورد صحبت کنم چرا که اگر صادقانه بگویم این موضوع باعث ناراحتی من و به یاد آوردن روزهای تلخ گذشته می شود. 

خواکین در ادامه در پاسخ به این سوال که اگر در رئال بتیس مسئولیت اجرایی داشت کومان را به عنوان سرمربی این تیم انتخاب می کرد یا نه، گفت: 

اگر رئیس رئال بتیس بودم، کومان را حتی به عنوان مسئول تدارکات تیم انتخاب نمی کردم. من از آن روزها فاصله گرفتم و همه صحبت ها مطرح شده است. با این حال نه من به او سلام خواهم کرد و نه او این کار را خواهد کرد. 

همچنین بخوانید: 

 رونالد کومان: برای ستین احترام قائلم اما با نظر او در مورد سخت بودن هدایت مسی مخالفم

کار سخت رونالد کومان برای درست کردن بارسلونا / کاریکاتور

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رونالد کومان رئال بتیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۱۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم

فدریکو والورده مقابل منچسترسیتی یکی از بهترین بازی های دوران حرفه ای خودش را انجام داد. 

طرفداری | فدریکو والورده یکی از مهره های مهم رئال مادرید در جریان جدال سخت و نفس گیر با منچسترسیتی بود، دیداری که با نتیجه 1-1 به ضربات پنالتی رفت و در نهایت به صعود مادریدی ها و حذف مدافع عنوان قهرمانی ختم شد. والورده در آن بازی عنوان بازیکن برتر زمین را به خودش اختصاص داد و حالا در مصاحبه با ESPN در مورد حس و حالش در آن بازی حرف زده است. 

خستگی مفرط مقابل منچسترسیتی

هیچ وقت در عمرم آن قدر خسته نشده نبودم! در موردش با خانواده ام و بیشتر از همه با خودم صحبت کردم. اینکه توپ را نداشته باشی و بیشتر وقت ها در حال دفاع نزدیک به دروازه ات باشی، باعث خستگی مفرط می شود و باعث می شود فوتبال را به شکل متفاوتی تجربه کنی، اما خدا را شکر توانستیم صعود کنیم.

 اگر آماده نیستید، بگویید! 

وقتی دو تیم داشتند پنالتی می زدند، واقعا اذیت شدم، سابقه نداشت در مسابقه ای با این درجه از اهمیت به ضربات پنالتی بروم، بردن آن خیلی لذت بخش بود. تصمیم گرفتم به خاطر خستگی، پنالتی نزنم چون باور دارم آمادگی ذهنی در آن لحظه مهم ترین عنصر است. اگر احساس می کنید آمادگی کافی را ندارید، باید بگویید چون واقعا چیزی از شما کم نمی شود. فکر می کنم در آن لحظه باید از آن غرور و خودخواهی هم دست کشید، و اگر برای این لحظه آماده نیستم، باید ضربه را به هم تیمی هایم بدهم. رئال همیشه رئال است و ما این را در این لیگ قهرمانان نشان داده ایم.

رابطه نزدیک والورده و آنچلوتی 

آنچلوتی؟ برای من او مهم ترین فردی است که امروز در فوتبال با او سر و کار دارم، هم داخل و هم خارج از زمین. او همیشه جویای احوال من و خانواده ام است، این مهم ترین چیز است. رفتار آنچلوتی به گونه ای است که حس می کنید عضوی از خانواده خودتان است.  

  

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • رئیس بایرن مونیخ: رانگنیک می‌تواند سرمربی بسیار خوبی برای ما باشد
  • ناپولی برای استخدام کونته دچار تردید شد
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • میلان از استخدام خولن لوپتگی منصرف شد
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • رونالد آرائوخو ضعیف‌ترین مدافع فصل جاری لالیگا از نگاه آماری
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید و بارسلونا باشگاه‌های فوق‌العاده‌ای هستند
  • پیام بایرن مونیخ به بارسلونا؛ معاوضه کیمش با فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو
  • فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است