Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@03:36:10 GMT

اجاره ماشین‌آلات تجربه یک معامله دو سر سود

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۶۱۸۳۸

اجاره ماشین‌آلات تجربه یک معامله دو سر سود

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، شاید برای شما هم پیش آمده باشد که برای مدت محدودی نیاز به استفاده از یک دستگاه خاص پیدا کنید. بدون شک خرید دستگاه در چنین شرایطی نمی‌تواند چندان به‌صرفه باشد. چراکه پس از آن نمی‌دانید که چگونه باید از شر آن خلاص شوید و هزینه‌های صرف شده را جبران کنید.

اجاره ماشین‌آلات شیوه‌ای است که با استفاده از آن بدون نیاز به خرید ماشین‌آلات گران و پرهزینه با سرعت بالا کار خود را راه می‌اندازید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر آن این کار خود باعث اشتغال‌زایی برای صاحبان این ماشین‌ها نیز می‌شود. بنابراین اجاره ماشین‌آلات هم برای شما به‌عنوان مشتری سودمند است و هم برای اجاره دهنده.

خوشبختانه گسترش استفاده از اینترنت به این معامله دو سر سود کمک کرده است. در فضای اینترنت سایت‌های زیادی هستند که بدون واسطه اجاره دهنده را به اجاره‌کننده متصل کرده و باعث کاهش هزینه‌ها می‌شوند. ایستگاه یکی از این سایت‌ها است که امکان ثبت آگهی را برای اجاره دهندگان ماشین‌آلات فراهم کرده و به اجاره‌کنندگان نیز این امکان را می‌دهد که به صورت مستقیم با آن‌ها تماس گرفته و درباره شرایط معامله گفت‌وگو کنند. در ادامه این مقاله برخی از پرکاربردترین ماشین‌آلات و خدمات اجاره آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

نیاز به استفاده از سیال‌ها با فشار بالا دارید؟ یک کمپرسور اجاره کنید.

اجاره کمپرسور برای کسانی که قصد استفاده از مایعات یا گازهای پرفشار را دارند بسیار مفید است. در واقع کمپرسور یک فشرده کننده سیالات است که مایعات یا گازهای ورودی را با فشار زیاد به خارج منتقل می‌کند. استفاده از این دستگاه برای کسانی که قصد رنگ‌کاری، تمیزکاری یا تخریب دارند بسیار مفید است. اگر یک کمپرسور اجاره کنید در زمان کوتاهی بدون نیاز به خرید تجهیزات اضافه می‌توانید اتاق خود را رنگ کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از هوای فشرده خروجی از این دستگاه کف اتاق یا حیاط خود را به راحتی تمیز کنید.

قیمت اجاره کمپرسور بسته به قدرت دستگاه متفاوت است. منظور از قدرت کمپرسور وزن دستگاه، ظرفیت و فشار خروجی آن است. علاوه بر آن قدرت دستگاه می‌تواند بر کارایی و نوع کاربری آن نیز تأثیرگذار باشد. بنابراین پیش از اجاره کمپرسور بهتر است تعیین کنید که برای چه کاربردی و چه مقدار مواد اولیه‌ای به آن نیاز دارید. چراکه اجاره اشتباه آن می‌تواند باعث تحمیل هزینه سنگینی به شما شده و جابه‌جایی دستگاه را نیز برای شما مشکل کند.

نیاز به سوراخ‌کاری در سطوح بزرگ و محکم دارید؟ یک چکش برقی اجاره کنید.

اجاره چکش برقی مخصوص کسانی است که قصد تخریب یا سوراخ‌کاری سطوح سنگی، آهنی یا چوبی را دارند یا می‌خواهند میخ‌ها و پیچ‌ها را در دیوار یا زمین فرو کنند. قیمت اجاره چکش برقی بسته به ابعاد، نوع تیغه، وزن و قدرت چکش متفاوت است. نکته مورد توجه اینجاست که این ابزار قدرت کافی برای سوراخ‌کاری انواع سطوح سخت نظیر سنگ و بتن را داراست اما دارای دقت پایینی است. لرزش این دستگاه بسیار بالاست و همین امر می‌تواند ریسک استفاده از آن را به‌خصوص برای یک شخص نابلد بالا ببرد. این موضوع حتی برای افراد حرفه‌ای‌تر نیز کمی مشکل‌آفرین است. چراکه لرزش زیاد قرار دادن لبه دستگاه روی نقطه دقیق را مشکل می‌کند.

اگر نیاز به ظریف‌کاری دارید می‌توانید از چکش‌های برقی با دقت و ظرافت بالاتر استفاده کنید. هرچند که نمی‌توان گفت که این دستگاه به اندازه یک چکش دستی ظریف و باریک دقیق است. به هر روی چکش برقی کار را برای شما خیلی راحت‌تر می‌کند اما دقت پایین آن ممکن است برای افرادی که به تمیزی کار اهمیت می‌دهند کمی آزاردهنده باشد. اما استفاده از ابعاد مختلف این ابزار برای تخریب انواع سطوح کوچک و بزرگ با سختی‌های متفاوت برای شما بسیار مفید است.

نیاز به مینی لودر برای کارهای دامداری و کشاورزی دارید؟ یک بابکت اجاره کنید.

بابکت نامی است که ایرانیان به مینی لودرهای کوچک انگلیسی داده‌اند. مینی لودرهایی که نسبت به لودرهای عادی موجود در کشور ظریف‌تر و کوچک‌تر هستند و برای استفاده در دامداری و کشاورزی بسیار مفید هستند. علاوه بر آن برای پروژه‌های مختلف ساختمانی نیز می‌توانید از بابکت‌ها استفاده کنید. اجاره بابکت برای کسانی مفید است که قصد سوراخ کردن زمین در ابعاد کوچک، جابه‌جایی خاک و شن و گودبرداری‌هایی در مقیاس کوچک دارند. اما نمی‌توان به کارکرد آن‌ها در حفاری‌های بزرگ یا حمل‌ونقل حجم بالای خاک و سنگریزه اطمینان کرد.

اگر صاحب زمین‌های کشاورزی یا دامداری‌های کوچک هستید و قصد دارید محصولات کشاورزی یا کودهای دامی خود را جابه‌جا کنید، اجاره بابکت گزینه بسیار مناسبی برای شما است. این مینی لودرها کاملاً جمع‌وجور بوده و حرکت آن‌ها در سطح شهر بسیار مفید است. بهتر است این ماشین‌های کوچک را دست کم نگیرید. قدرت این دستگاه‌ها از آنچه که به نظر می‌رسد خیلی بیشتر است.

سخن پایانی

اجاره ماشین‌آلات برای افرادی که تجربه کافی کار با این دستگاه‌ها را دارند بسیار مفید خواهد بود. چراکه بدون نیاز به صرف هزینه‌های بالا می‌توانند با سرعت بالا کار خود را راه بیندازند. اما افراد کم‌تجربه علاوه بر ماشین باید یک فرد متخصص را نیز استخدام کنند. این امر باعث می‌شود که بدون ایجاد آسیب در دستگاه، کار با دقت بالایی انجام شود. برای اینکه ماشین موردنیاز خود را پیدا کنید نیازی به خروج از خانه و سروکله زدن با افراد مختلف را ندارید. کافی است در مرورگر خود به سایت‌های مختلف سر بزنید و شرایط همه اجاره دهندگان را بررسی کنید. پس از آن مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کرده و با سرعت و کیفیت خوب و قیمت مناسب کار خود را انجام دهید.

در همین راستا یک راهکار بسیار آسان‌تر به شما معرفی می‌کنیم. برای آن که بی دردسر و به راحتی بتوانید وسایل مورد نیاز خود و اجاره دهنده‌های مطمئن را پیدا کنید می‌توانید به وبسایت ایستگاه مراجعه کنید. در وبسایت ایستگاه می‌توانید با تنوع زیاد تمامی وسایل مورد نیاز خود را جستجو کرده و شرایط تامین کننده ها و اجاره دهنده‌های مختلف را با هم بررسی نمایید. با این کار می‌توانید به راحتی مناسب‌ترین گزینه را انتخاب نمایید و عملیات مورد نیاز خود را تکمیل کنید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5063751

منبع: مهر

کلیدواژه: ماشین آلات راهسازی کسب و کار ساخت و ساز کسب و کار ایران خودرو گروه خودروسازی سایپا گروه صنعتی ایران خودرو صنعت خودروسازی ویروس کرونا تولید نرم افزار ایران کیش سرمایه گذاری کسب و کارهای اینترنتی گردشگری تولید داخلی ساختمان سازی اجاره ماشین آلات بسیار مفید اجاره دهنده اجاره کنید برای شما چکش برقی نیاز خود کار خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۱۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه واگن‌ اسبی در دست‌انداز رضاشاه افتاد؟

همشهری آنلاین - ثریا روزبهانی: علاوه بر خط بازار، ۴خط دیگر هم مسافران را جابه‌جا می‌کردند، از جمله «خط شاه‌عبدالعظیم» و «خط باغ‌شاه». خط شاه‌عبدالعظیم از مسیر ناصریه (خیابان ناصرخسرو فعلی)، چراغ برق (خیابان امیرکبیر) و خیابان ری می‌گذشت و به ایستگاه ماشین‌دودی ختم می‌شد.

قصه‌های خواندنی تهران را اینجا دنبال کنید

خط باغ‌شاه هم از بازار شروع می‌شد و به دروازه باغ‌شاه و روبه‌روی ساختمان مجلس فعلی‌ می‌رسید. نصرالله حدادی، تهران‌شناس، درباره چگونگی جمع‌شدن این خط که خیلی اتفاقی به‌نظر می‌آید، می‌گوید: «رضاشاه دستور برچیدن این خط را داد. او وقتی با ماشین اختصاصی از خیابان باغشاه می‌گذشت، چرخ ماشینی که او را می‌برد، در گودال مسیر واگن اسبی افتاد و ناراحتش کرد و برای همین فی‌الفور به بوذرجمهری، شهردار وقت، دستور داد تا این خط را جمع‌آوری کنند. فردای آن روز تراورس‌ها و ریل‌های آهنی از باغ‌شاه تا توپخانه را کندند و مسافران این خط را غافلگیر کردند.»

همچنین مسافرانی که از چهارراه حسن‌آباد به سمت دروازه قزوین سوار واگن اسبی می‌شدند از «خط دروازه قزوین» استفاده می‌کردند و میدان اعدام تا ماشین‌دودی هم خط بعدی بود. او در ادامه می‌گوید: «در سال ۱۳۰۸ واگن‌های اسبی جمع‌آوری شد و دولت تصمیم گرفت برای نخستین بار سرویس حمل و نقل عمومی برای شهر تهران ایجاد کند. به همین دلیل چند دستگاه اتوبوس از خارج خریداری شد. ولی تا حدود سال ۱۳۲۰ درشکه‌ها همچنان جزء وسایل نقلیه تهران محسوب می‌شدند. تعداد اتومبیل‌ها و موتورسیکلت‌های تهران در سال۱۳۰۰ فقط ۶۰۰ دستگاه بود که همچنان جزء وسایل نقلیه تهران محسوب می‌شدند. در این فاصله زمانی تا سال ۱۳۲۰ تعداد اتومبیل و موتورسیکلت به ۷۰۰ دستگاه رسید و ۱۳سال بعد از آن تعداد وسایل نقلیه از مرز ۸۰هزار دستگاه گذشت.»

کد خبر 848039 برچسب‌ها هویت شهری تهران حمل و نقل شهری

دیگر خبرها

  • فروش ماشین آلات پرابهام براساس قانون/ ۱۵۰۰ دستگاه فروخته شد
  • نجات راه‌سازی با اقدام به‌موقع دستگاه قضا
  • نیاز مناطق سیل‌زده بلوچستان به ماشین‌آلات سنگین
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی در بنادر
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی
  • چگونه واگن‌ اسبی در دست‌انداز رضاشاه افتاد؟
  • افزایش ۴۳ درصدی تولید ماشین آلات سنگین راهسازی و معدنی
  • حمایت جهاد کشاورزی از ساخت ماشین آلات کشاورزی با همکاری چینی‌ ها
  • حمایت جهاد کشاورزی از ساخت ماشین آلات کشاورزی با همکاری چینی‌ها
  • رشد تولید ماشین آلات صنعتی در دولت سیزدهم+ فیلم