Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) ظهر امروز در حاشیه آغاز عملیات ریل‌گذاری راه آهن "چابهار ــ زاهدان" از سمت چابهار، اظهار داشت: بندر چابهار به‌ عنوان تنها بندر اقیانوسی ایران ظرفیت‌های ویژه در زمینه اقتصادی دارد که با تکمیل خط ‌آهن چابهار ــ زاهدان که قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) اجرای آن را به‌عهده دارد، این ظرفیت‌ها بیش از پیش شکوفا می‌شود و در واقع این امر کریدور ترانزیتی شرق کشور را تکمیل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) ادامه داد: استکبار جهانی تلاش داشت ایران را از مسیر‌های ترانزیتی حذف کند، اما با اجرای چنین پروژه‌هایی از مقاصد شومشان ناکام ماندند. پیش از این نیز فاز نخست پروژه توسعه بندر شهید بهشتی چابهار توسط این قرارگاه و با تکیه کامل بر توان داخلی با موفقیت در موعد مقرر اجرا شد.

او با اشاره به سرعت مطلوب پیشروی پروژه احداث خط‌آهن چابهار ــ زاهدان، گفت: تلاش شده است با احداث کارگاه‌های متعدد و تجهیزات و ادوات کافی این پروژه طبق برنامه زمان‌بندی و با سرعت پیش برود که خوشبختانه تاکنون در این زمینه موفق بوده‌ایم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بندر چابهار مسیر ریلی ریل راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۱۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال ۱۵۰ کیلو شیشه با کامیون ناکام ماند

سردارناصر فرشید گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر نرماشیر هنگام کنترل نامحسوس خودرو‌های عبوری محور"زاهدان-نرماشیر"یک دستگاه کامیون عبوری را متوقف و در بررسی اولیه آن متوجه وجود جاساز‌هایی در قسمت‌های مختلف آن شدند.

وی افزود: در ادامه ماموران با انتقال این کامیون به پارکینگ و بررسی دقیق‌تر آن ۱۵۰ کیلو شیشه کشف و راننده این کامیون که از سمت مرز‌های شرقی عازم مرکز کشور بود را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: این متهم که در صدد انتقال این محموله سنگین ماده روانگردان و فوق العاده خطرناک شیشه از شرق به دیگر نقاط کشور بود پس از واکاوی‌های اطلاعاتی و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • افزایش ۶۰درصدی تولید نفت خام در دولت سیزدهم/ اولویت وزارت نفت، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • نقش توسعه مسیر ترانزیتی ریمدان در رقابت گوادر-چابهار چیست؟
  • چرا ترانزیت جاده ای ۹ برابر ترانزیت ریلی است؟
  • پیوستن قزاقستان به جمع شرکای کریدور ترانس افغان
  • آبرسانی به مناطق مناطق محروم لامرد به همت سپاه در حال انجام است
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • سرلشکر رشید: ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل در وعده صادق کمک کرد
  • تکمیل واحد‌های ۲۷ هکتاری تا چند ماه آینده
  • تکمیل کریدور ریلی ترانس افغان تا سال ۲۰۲۷
  • انتقال ۱۵۰ کیلو شیشه با کامیون ناکام ماند