Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@00:05:25 GMT

ترامپ با پرداخت رشوه پیروز می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۶۲۲۸۶

ترامپ با پرداخت رشوه پیروز می‌شود

یک کارشناس روابط بین‌الملل گفت: لابی صهیونیسم با پرداخت رشوه به دیوان عالی آمریکا و مجمع الکترال، نتیجه آرا انتخابات را به سود ترامپ تغییر می‌دهد.

حسن هانی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا پیرامون انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اظهار کرد: در حال حاضر نتایج اولیه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نشان از پیروزی جو بایدن در انتخابات آمریکا دارد؛ اما هنوز شمارش آرا در ۳ ایالت سرنوشت ساز ویسکانسین، میشیگان و پنسیلوانیا ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: درست است که کارت‌های الکترال، پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را مشخص می‌کند، اما نباید از لابی‌های قدرتمند صهیونیسم در این انتخابات به راحتی گذشت؛ زیرا ممکن است برخی کارت‌های الکترال در اثر فشارهای این لابی‌ها به سود دونالد ترامپ تغییر کند.

این کارشناس روابط بین‌الملل تاکید کرد: در حال حاضر بایدن با پیروزی در ایالت آریزونا و واشنگتن دی سی و همچنین پیشتازی در ایالت‌های نوادا و ویسکانسین، پیروز احتمالی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است، اما قطعاً یهودیان آمریکایی تمام تلاش خود را در جهت پیروزی ترامپ به کار می‌گیرند. همانگونه که در ماه‌های گذشته یهودیان آمریکایی بیش از ۲ میلیارد دلار به ستاد انتخاباتی ترامپ پرداخت کردند.

هانی زاده تاکید کرد: به نظر می‌رسد لابی صهیونیسم با پرداخت رشوه به دیوان عالی آمریکا و مجمع الکترال، نتیجه آرا انتخابات را به سود ترامپ تغییر دهد.

کد خبر 453492

منبع: ایمنا

کلیدواژه: انتخابات آمریکا انتخابات آمریکا 2020 آخرین نظرسنجی انتخابات آمریکا اخبار جدید از انتخابات آمریکا پیشتاز انتخابات آمریکا تاثیر انتخابات آمریکا بر اقتصاد ایران تاثیر انتخابات آمریکا بر بورس ایران تاریخ انتخابات آمریکا تاثیر انتخابات آمریکا بر قیمت طلا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۲۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق و کاندیدای جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا در رسانه اجتماعی خود با نام «تروث سوشال» به تجمعات اخیر حمایتی از فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا پرداخت.

به نقل از شبکه خبری فاکس نیوز، وی در یک مطلب که در این رسانه اجتماعی منتشر کرد، نوشت: «همین الان اعتراضات را متوقف کنید!»

این مطلب در حالی منتشر شده که تعدادی از دانشجویان در جریان اعتراضات سراسری به اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه دستگیر شده‌اند.

همچنین این گفته‌ها در حالی مطرح شده که ترامپ در مطلبی دیگر به «جو بایدن حقه باز» پرداخته و او را بدترین رئیس‌جمهور در تاریخ ایالات متحده توصیف کرده است.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901245

دیگر خبرها

  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا