Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیاری از افراد و مستاجران اینطور تصور میکنند که با فرا رسیدن پاییز و زمستان دیگر نمیتوانند خانه ای مناسب برای رهن و اجاره پیدا کنند. این تصور کاملا اشتباه است و ما میخواهیم شما را با رهن و اجاره آپارتمان در اندیشه تهران آن هم وسط فصل پاییز و زمستان آشنا کنیم که بسیاری از مستاجران را به خانه ای مناسب برای سکونت رسانده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رهن و اجاره آپارتمان در اندیشه تهران

شهر اندیشه جزو شهر های حومه ای استان تهران است که در زمینه املاک و آپارتمان در اطراف تهران حرف اول را میزند. طی نزدیک به چهل سال ساخت و ساز و سکونت مردم پایتخت در این منطقه هم اکنون شهری کاملا اصولی و مهندسی ساخته شده است که در زمینه املاک و آپارتمان نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته. خرید و فروش آپارتمان در اندیشه یعنی یک سود واقعی ولی اگر قصد خرید و فروش و یا توان مالی آن را ندارید میتوانید به رهن و اجاره آپارتمان در اندیشه فکر کنید که بسیار کاری آسان و سریع خواهد بود.

این منطقه با آپارتمان ها و املاک نوساز و جدیدی که در دل خود جای داده است محل زندگی فرهنگیان و کارمندان شاغل در استان تهران و البرز است که از نظر جغرافیایی در غرب استان تهران واقع شده. اندیشه در شش فاز ساخته شده که هر فاز نیز دارای چند محله میباشد و در ساخت این شهر از آخرین اصول مهندسی و شهر سازی پیروی شده است. رهن آپارتمان در اندیشه آن هم در وسط فصل پاییز و زمستان کاری بسیار آسان است چون با توجه به تعداد زیاد آپارتمان و واحد های شیک و با قیمت مناسب دیگر به مشکل نبود آپارتمان اجاره ای برخورد نخواهید کرد.

چگونه در زمستان آپارتمان رهن کنیم؟

چرا فکر میکنید اجاره آپارتمان در اندیشه در فصل زمستان دشوار است؟ تمام شرایط در این دوران به نفع مستجر و فرد متقاضی خواهد بود که این شرایط را نیز به شما توضیح خواهیم داد. با توجه به سردی هوا دیگر کمتر از تابستان خانواده ها میل به جا به جایی دارند و همین مورد اولین نکته ای است که بیشتر صاحب خانه را مجبور به تمدید قرارداد اجاره و یا رهن آپارتمان در اندیشه خواهد کرد. مورد بعدی این که بخاطر شروع تدریس مدارس دیگر برای خانواده ها بسیار مشکل است بخواهند جا به جا شوند و مدرسه جدیدی برای فرزند خود پیدا کنند آن هم در وسط سال تحصیلی.

بعد از شرایط آب و هوایی و تحصیلی به بسیاری از موضوعات دیگر برخورد میکنیم مثل نزدیک شدن به شب عید، کمتر شدن ساخت و ساز، فشار کاری و... که تماما باعث میشوند آمار جا به جایی و اسباب کشی ها کمتر شود و صاحب خانه ها بیشتر مایل باشند مستاجر خود را نگه دارند چون میدانند اگر خانه شان خالی شود به ندرت پیش خواهد آمد که مستاجر مناسبی پیدا کنند و ممکن است تا چند ماه و فرا رسیدن فصل گرما خانه شان خالی بماند.

 

مزایای رهن و اجاره آپارتمان در اندیشه

ما در مطالب دیگر مجله تخصصی املاک کیان به طور مفصل به مزایای خرید آپارتمان و املاک در اندیشه پرداخته ایم و باید بگوییم که تمام مزایای خدماتی و رفاهی که باعث رفاه حال ساکنین در این منطقه میشود به مستاجران نیز خواهد رسید. شما چه مالک باشید و چه مستاجر اگر در شهر اندیشه ساکن باشید دیگر فرقی به حال شما ندارد. چرا که با امکانات بی نظیر و فوق العاده رهن و اجاره آپارتمان در اندیشه میتوانید از بسیاری از خدمات شهری و اجتماعی که در مناطق دیگر حومه تهران پیدا نمیکنید، استفاده کنید.

اگر بخواهیم چند مورد از مزایای رهن و اجاره آپارتمان در اندیشه را نام ببریم میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

ساخت و ساز مناسب و آپارتمان های نوساز برای رهن و اجاره وجود انواع خدمات شهری وجود مراکز تجاری و خدماتی چندین شهر بازی سرپوشیده و مرکز تفریحی وجود مراکز درمانی متعدد و بیمارستان نور در منطقه تعداد مناسب مراکز آموزشی فضای سبز متعدد وجود کسب و کار های مختلف امنیت بالای منطقه و...

 

رهن و اجاره آپارتمان نوساز در اندیشه

اگر به سکونت در یک آپارتمان نوساز با رهن علاقه دارید باید بگوییم که شهر اندیشه بهشت شماست. ساخت و ساز های فراوان در این شهر و وجود تعداد زیادی آپارتمان نوساز که خریداران برای سرمایه گذاری آن ها را خریده اند فرصتی استثنایی برای رهن و اجاره آپارتمان در اندیشه است آن هم آپارتمان نوساز. همانطور که گفته شد ساخت و ساز و خرید و فروش املاک و آپارتمان در اندیشه رونق بسیار بالایی دارد و سرمایه گذاران زیادی به این شهر برای خرید آپارتمان روی آورده اند. همین نکته باعث میشود که به دنباله ی آن مستاجران زیادی بتوانند در این شهر به خانه مورد علاقه خود جهت رهن و اجاره برسند.

چگونه آپارتمان نوساز جهت رهن و اجاره پیدا کنیم؟

اگر میخواهید وارد شهر اندیشه بشوید و قصد رهن آپارتمان در اندیشه دارید باید به شما بگوییم که تنها به سمت املاک کیان حرکت کنید. این مجموعه با دو شعبه فعال و نزدیک به 40 نفر مشاور حرفه ای در زمینه املاک سال هاست که عنوان نمایندگی انحصاری برترین سازندگان شهر اندیشه را دارد. از این رو با فروش تعداد زیادی آپارتمان نوساز به سرمایه گذاران در اندیشه تهران تعداد زیادی آپارتمان نوساز و خالی در اختیار دارد که میتواند بسته به توانایی مالی شما که لازم نیست بیشتر از حد منطقی هم باشد، شما را به یک واحد نوساز خالی کلید نخورده برساند که به دنبال آن بودید.

 

رهن و اجاره آپارتمان در اندیشه به کمک املاک کیان

املاک کیان با نزدیک به دو دهه فعالیت ملکی ائم از مشارکت در ساخت تا همکاری در فروش سال هاست توانسته تبدیل به دفتر املاک برتر منطقه اندیشه شود که علاوه بر کارآفرینی قوی این دفتر برای تعداد زیادی مشاور و نیروی فعال در زمینه املاک توانسته بهترین نمره را از طرف مشتریان و کاربران خود دریافت کند که همین رضایت کاربران مهم ترین اعتبار این دفتر املاک میباشد. شما نیز میتوانید برای رهن و اجاره آپارتمان در اندیشه و خرید و فروش املاک در اندیشه تهران به این دفتر املاک در فاز یک اندیشه مراجعه کنید تا بهترین خرید را در زمینه املاک تجربه کنید که قطعا میتواند تجربه بسیار خوبی باشد. شما میتوانید با مراجعه به وبسایت رسمی املاک کیان به آدرس amlakkian.com با دو شعبه این دفتر املاک و تمامی مشاورین آن ارتباط برقرار کنید و از اطلاعات تماس داخل وبسایت هم استفاده کنید.

راه دیگر ارتباط غیر حضوری جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با این دفتر املاک در منطقه اندیشه تهران شماره تماس هایی است که در پایین ذکر خواهیم کرد.

شعبه یک املاک کیان:

02165507313

شعبه دو املاک کیان:

02165369670

منبع: فردا

کلیدواژه: رهن و اجاره آپارتمان تهران اندیشه تهران آپارتمان در اندیشه رپرتاژ آگهی برای رهن و اجاره آپارتمان نوساز زمینه املاک دفتر املاک اندیشه تهران تعداد زیادی خرید و فروش شهر اندیشه املاک کیان ساخت و ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۲۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قیمت‌های اجاره در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد شد؟

کیانوش گودرزی، رییس اتحادیه مشاوران املاک در گفتگو با ما در پاسخ به این پرسش که قیمت‌ها در سال ۱۴۰۳ افزایشی است یا کاهشی؟ افزود: ما همیشه یک افزایش قیمتی را خواهیم داشت، اما امیدواریم در سال جدید با یک سیاست درست و آینده‌نگری در حوزه مسکن، شرایط متفاوت شود.

وی تصریح کرد: ببینید، به طور معمول هر ساله ۲۵ درصد نسبت به سال قبل اجاره‌ها افزایش پیدا می‌کند. این موضوعی است که مجلس به دولت اجازه داده است که برحسب موضوعات تورمی ورود پیدا کند و عدد و رقمی اعلام شود.

رییس اتحادیه مشاوران املاک با بیان این‌که تعیین این اعداد و ارقام کار بدی نیست، در همه جای دنیا هم این اتفاق می‌افتد، ولی در ایران بستر آن هنوز فراهم نبوده و ابزار لازم برای این کار مهیا نیست، متذکر شد: پارسال اگر این اتفاق می‌افتاد، می‌توانستیم به مشاوران املاک بگوییم قیمت‌ها را رعایت نکردید، یعنی موضوع قابل رصد و کنترل بود.

گوردزی تصریح کرد: نکته این‌جاست که الان با سامانه خودنویسی که راه افتاده و متعامل آن می‌توانند خودشان قرارداد بنویسند، دیگر رصد و نظارت و کنترلی در سطح جامعه باقی نمی‌ماند. یعنی متعاملین، چه مستاجر و چه موجر، خودشان با هر افزایش قیمتی می‌توانند قرارداد بنویسند.

وی تاکید کرد: اصل موضوع همین‌جاست که دولت در حالی که باید نظارت و کنترل داشته باشد، در واقع با سامانه‌ای که ایجاد کرده، نظارت و کنترل از دست دولت خارج خواهد شد. این سامانه تبعات خاص خود را دارد.

منبع: خبرآنلاین

tags # مسکن سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • وام ودیعه مسکن در ۱۴۰۳ افزایش می باید؟
  • افزایش قیمت‌های اجاره در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد شد؟
  • یکخوابه‌های تهران قیامت به پا کردند! / رهن کامل آپارتمان ۳۰ تا ۵۰ متر چند؟
  • خبر خوش برای مستاجران
  • با ۳۰۰ میلیون تومان در کدام محله خانه اجاره کنیم؟
  • جزئیات برنامه وزارت راه برای حمایت از مستاجران اعلام شد
  • جزئیات برنامه وزارت راه برای حمایت از مستاجران
  • نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
  • رستاخیز یکخوابه ها در تهران / اجاره آپارتمان ۳۰ تا ۵۰ متر
  • اجاره آپارتمان ۳۰ تا ۵۰ متر در تهران؛ رستاخیز یکخوابه‌ها