Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-جمهوری آذربایجان از حمله سنگین توپخانه‌ای ارتش ارمنستان به مراکز غیرنظامی در دو شهر خود خبر داد.

 در تداوم تنش بین جمهوری‌های آذربایجان و ارمنستان، باکو بعدازظهر چهارشنبه مدعی حملات توپخانه‌ای  ارمنستان به مراکز مسکونی خود شد.

 وزارت خارجه جمهوری آذربایجان در توییتی اعلام کرد که مرکز شهر «تارتار» و شهرک «شیخارخ»  هم اینک زیر آتش سنگین توپخانه‌ای ارتش ارمنستنان قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که «الهام علی‌اف» رئیس جمهور جمهوری آذربایجان روز چهارشنبه گفت، کشورش آماده خاتمه دادن به جنگ در منطقه قره‌باغ کوهستانی است. علی‌اف در مصاحبه‌ای گفت: «معتقدم  هر چه این جنگ زودتر تمام شود بهتر است. مکرراً این را گفته‌ام و بار دیگر هم می‌گویم که اگر نخست‌وزیر ارمنستان متعهد به آزاد کردن باقی سرزمین‌ها شود، امروز آماده‌ایم [به جنگ] خاتمه دهیم».

رئیس جمهور آذربایجان در ادامه گفت: «او (پاشینیان) تا به این لحظه چنین تعهدی نداده است».

درگیری‌ها میان جمهوری‌ آذربایجان و ارمنستان از ۲۷ سپتامبر (۶ مهرماه) در خصوص منطقه قره باغ آغاز شده و علی‌رغم امضای توافقات متعدد آتش‌بس، همچنان ادامه یافته است. در حالیکه جامعه بین‌الملل دو کشور جمهوری آذربایجان و ارمنستان را به خویشتنداری و توقف درگیری‌‌ها دعوت کرده‌ است اما  رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان صراحتاً تأکید کرده که باکو تا بازپس‌گیری قلمرو خود متوقف نمی‌شود.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: جمهوری آذربایجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۲۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیئت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد ارتش

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، هیئت نظامی جمهوری آذربایجان با حضور در تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش از توانمندی‌ها و آمادگی‌های رزمی این تیپ بازدید کرد.

در این بازدید کارکنان تیپ ۶۵ در حضور هیئت نظامی جمهوری آذربایجان با اجرای رزمایش‌های متنوع در حوزه مبارزه با تروریسم، رهایی گروگان و… توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گسترش همکاری‌ها با کشور همسایه کمکی به دیپلماسی فرهنگی است
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران
  • کامرون و زلنسکی آخرین وضعیت جنگ در اوکراین را بررسی کردند
  • بازدید هیئت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد ارتش
  • انفجار در حومه دمشق؛ اسرائیل مدعی رهگیری موشک و حمله متقابل است
  • اسماعیلی با سفیر ایران در باکو دیدار کرد
  • شهرداری ایروان مایل به همکاری با اصفهان در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است
  • خلجی: بانی اصلی تورم ۶۰ درصدی مدعی تورم شده است
  • دیدار وزیر فرهنگ در سفارت ایران در آذربایجان
  • رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در ارمنستان چه می‌کند؟