Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@04:21:40 GMT

اجرای طرح محدودیت تردد به منطقه گردشگری ارسباران

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۶۲۶۰۰

‍‍‍‍‍‍

دریافت 46 MB

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به تعطیلات آخر هفته بسیاری از هموطنان و هم استانی‌ها قصد سفر به شهرستان‌های کلیبر، اهر و ورزقان را دارند که باید در نظر داشته باشند طرح ممنوعیت تردد به منطقه گردشگری ارسباران در حال اجرا است و از ورود خودروهای شخصی با پلاک دیگر شهرها به این منطقه خوش آب و هوا و گردشگری خودداری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرگرد ناصر پاشایی، رئیس پلیس‌راه اهر- تبریز در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: با تصمیم ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا، محدودیت ورود خودروهای غیربومی به منطقه ارسباران تا پایان وقت روز جمعه ادامه دارد.

وی افزود: خودروهای غیربومی بر اساس این طرح؛ نمی‌توانند به شهرستان‌های ارسباران وارد شوند و در صورت تخطی از تصمیمات، جریمه ۵ میلیون ریالی اعمال می‌شود.

وی گفت: ایست‌های بازرسی پلیس‌راه و بسیج در خواجه (بزرگراه اهر-تبریز) و مقابل پاسگاه نقدوز (جاده اهر-مشگین‌شهر) مستقر هستند و از تردد خودروهای غیربومی ممانعت می‌شود.

پاشایی ادامه داد: خودروهای عمومی شامل باری، مواد غذایی و مسافربری مشمول محدودیت‌های تردد بین شهری نمی‌شوند. خودروهای بومی که از شهرستان‌های ارسباران به تبریز تردد می‌کنند، برابر مقررات مشمول جریمه ۵ میلیون ریالی شده و از تردد آن‌ها جلوگیری می‌شود.

وی افزود: همچنین تردد خودروهای شهرستانی به مرکز استان ممنوع بوده و از ورود خودروهای غیربومی نیز ممانعت می‌شود.

کد خبر 5063943

منبع: مهر

کلیدواژه: ممنوعیت تردد ارسباران محدودیت تردد پلیس راه آذربایجان شرقی ناصر پاشایی ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز توهین به پیامبر آمار کرونا یوم الله 13 آبان هفته وحدت بوشهر کرمانشاه گرگان محدودیت های کرونایی ستاد ملی مقابله با کرونا پدافند غیرعامل ایلام خودروهای غیربومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۲۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین

سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به لغو محدودیت تردد در محور کندوان و آزادراه تهران - شمال گفت: در حال حاضر تردد در محور کندوان مسیر شمال -جنوب محدوده‌های دزد بن، هزار چم و ولی آباد نیمه سنگین و گاهی اوقات سنگین است.

وی افزود: همچنین تردد در محور هراز محدوده‌های چلاو، بایجان و شاهندشت به ویژه در مسیر جنوب به شمال نیمه سنگین تا سنگین و ترافیک در دیگر راه‌های استان عادی و روان است.

وی ادامه داد: از نظر شرایط جوی نیز هیچ گونه مداخله جوی در استان شاهد نیستیم.

کد خبر 6096769

دیگر خبرها

  • لرزه تردد خودروهای سنگین دوباره روی تن پل تاریخی بابل نشست
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • بزرگداشت نیمای آواز ایرانی در چهل و ششمین نشست «آیین آواز»
  • جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • محدودیت‌های ترددی در محور پرترافیک اردبیل – آستارا
  • بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی
  • محدودیت تردد در محور چالوس اعمال شد