Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@15:59:34 GMT

جوانان انقلابی قرارگاه مبارزه با کرونا تشکیل دهند

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۶۲۶۰۱

جوانان انقلابی قرارگاه مبارزه با کرونا تشکیل دهند

حجت‌الاسلام نعمت‌الله آزموده در گفتگو با مهر اظهار کرد: برای مقابله با بیماری کرونا، نسخه علاج و نقشه نجات، تفکر قرارگاهی، برنامه‌ریزی قرارگاهی، آرایش قرارگاهی و عملیات قرارگاهی است که باید یک فرماندهی واحد داشته باشد و یک صدای واحد به گوش برسد.

مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد تصریح کرد: در این راستا فراخوان رهبر انقلاب از جوانان و مردم، توسط جوانان انقلابی و گروه‌های جهادی باید به‌عنوان حکم فرماندهی کل قوا تلقی شده و با همان روحیه جهادی و خستگی ناپذیر و پشتکار مثال‌زدنی تداوم یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای این کار تلاش مضاعف و به‌کارگیری ایده‌ها و ابتکارات جدید لازم است و این کار از نیروهای مؤمن و جوان و انقلابی برمی‌آید.

حجت‌الاسلام آزموده همچنین با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت اهتمام بیشتر به دعا و توسل، گفت: دعا، توسل و استغفار، اصل و روح و جان همه کارهاست و همه برنامه‌ها و طرح‌ها در حکم ابزار است؛ ازاین‌رو باید به معجزه استغفار و دعا و توسل بیشتر ایمان بیاوریم.

مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد تاکید کرد: رهبر انقلاب اسلامی در ۱۵ اسفند ۹۸ همگان را به قرائت دعای هفتم صحیفه فراخواندند؛ بسیاری از ما این توصیه را عادی فرض کردیم اما باید جدی گرفته شود.

وی در انتها خطاب به مردم و طلاب گفت: بیاییم دوباره قرائت عمومی دعای هفتم صحیفه را در منازل، مساجد، هیئت‌ها و تجمعاتی که شیوه‌نامه‌ها اجازه می‌دهد، احیا کرده و گسترش دهیم.

کد خبر 5063944

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه علمیه خراسان شمالی ویروس کرونا ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز توهین به پیامبر آمار کرونا یوم الله 13 آبان هفته وحدت بوشهر کرمانشاه گرگان محدودیت های کرونایی ستاد ملی مقابله با کرونا پدافند غیرعامل ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۲۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه‌ای که رهبر انقلاب برای پژوهشگاه رویان داشته‌اند

عبدالحسین شاهوردی رئیس پژوهشگاه رویان در برنامه برمودا حاضر شد و به سوالاتی درباره فعالیت‌های پژوهشگاه پاسخ داد. شاهوردی درباره توانایی‌های متخصصان کشورمان برای تولید اعضای بدن انسان صحبت و توصیه‌ای را که رهبر معظم انقلاب برای کار در عرصه مهندسی بافت داشتند، بیان کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • تشکیل اولین قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان اردکان
  • ‌مشکل کمبود معلم در استان فارس حل می‌شود/ تشکیل قرارگاه تکریم مقام معلم
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • دانشگاهها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • توصیه‌ای که رهبر انقلاب برای پژوهشگاه رویان داشته‌اند
  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی شغل
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد