Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمدتقی آبایی هزاوه» روز چهارشنبه در  گفت وگو با خبرنگاران افزود: مهلت نام نویسی در این جشنواره تا ۱۴ آذرماه امسال است و متقاضیان می‌توانند درخواست خود را از طریق نشانی اینترنتی emtenan.mcls.gov.ir  به ثبت برسانند.

وی بیان کرد: انگیزه بخشی، اعتمادآفرینی و ترویج حاکمیت روح صداقت و همدلی در جامعه کار و تلاش با توجه به مسائل جامعه، نیازها و انتظارات جامعه کارگری، ایجاد زمینه و فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار و نقش آفرینی و تاثیرگذاری نخبگان جامعه کار و تلاش در روند توسعه از جمله مهمترین اهداف برگزاری سی و دومین جشنواره امتنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: با توجه به اینکه مرکزی، استانی کارگری است، انتظار می‌رود این جشنواره با جدیت و پشتکار کارگران و جامعه کار و تولید با روند مطلوبی برگزار شود.

آبایی‌هزاوه عنوان کرد: جشنواره امتنان از کارگران در بخش‌های صنعت، خدمات، کشاورزی و واحدهای نمونه برگزار می شود و  ارائه شیوه‌های نوین در کار شامل بهبود مصرف انرژی و تولید، کاهش ضایعات و زمان تولید، افزایش بهره‌وری،اختراع و ابتکار شامل ساخت قطعه، دستگاه یا اصلاح فرآیند تولید، راه‌اندازی خط تولید جدید، مهندسی معکوس در انتقال و بومی سازی دانش و فناوری، افزایش بهره‌وری و کیفیت نسبت به نمونه‌های داخلی و خارجی از جمله شاخص‌های کارگر و گروه کار نمونه است.
استان مرکزی دارای ۱۲ شهرستان و بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است که بخشی زیادی از آنان را کارگران تشکیل می‌دهند.‌

برچسب‌ها استان مرکزی کارگر وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی کارگر وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی کارگر وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اخبار کنکور استان مرکزی جامعه کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۲۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم

حامد دائمی در گفت و گو با خبرنگار مهر در تشریح آخرین اقدامات آتش سوزی واحدهای مسکونی و تجاری منطقه امامزاده ابراهیم (ع) شفت اظهار کرد: نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم (ع) از امروز آغاز شده است.

وی با بیان اینکه از صبح امروز دو اکیپ نقشه برداری در امامزاده ابراهیم (ع) مستقر شدند، افزود: نقشه برداری واحدهای آسیب دیده در حادثه آتش سوزی به دلیل تعیین حدود اربعه مالکین و جلوگیری از تداخل به زمین های همجوار انجام می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با تاکید بر اینکه پس از اتمام نقشه برداری این بنیاد نسبت به آواربرداری اقدام می‌شود، تصریح کرد: این عملیات که از امروز آغاز شده بین یک هفته تا ۱۰ روز طول می‌کشد.

کد خبر 6097275

دیگر خبرها

  • مراسم روز کارگر در شرکت نیشکر (+عکس)
  • بازنشستگان و معلمان نمونه کلاچایی تجلیل شدند
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را دریافت کرد
  • جشنواره کن در کما
  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • تولید ۸۷۰۰ تن تخم مرغ در واحدهای مرغ تخمگذار استان قزوین
  • ۸۰ درصد جمعیت اصفهان جزو جامعه کارگری هستند
  • آغاز نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم
  • کارگران نقش ویژه‌ای در اعتلای اقتصاد و تولید کشور دارند
  • کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند