Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان آبدانان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون از ۲ هزار و ۲۶ نفر از شهروندان این شهرستان تست کرونا گرفته شده که از این تعداد ۹۳۶نفر به کرونا مبتلا شده اند.

«سیروس مراحاصلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: متاسفانه از مجموع افراد مبتلا به کرونا تاکنون 21نفر فوت کرده اند و در حال حاضر نیز ۸ نفر در بیمارستان بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار آبدانان  تصریح کرد: از تعداد 936نفر مبتلا به کرونا در شهرستان آبدانان 117 نفر کارکنان ادارات و کادر درمانی این شهرستان هستند.

 

مرادحاصلی افزود: مهم‌ترین دلیل افزایش میزان بستری و فوتی کرونا در این شهرستان عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و شرکت در مراسمات عزا با وجود ممنوع بودن است.

 

وی بیان کرد: برابر  مصوبه ستاد مبارزه با کرونا  درج هرگونه اعلامیه ترحیم و تسلیت در سطح شهرستان، سایت های خبری، کانال ها و گروهای تلگرامی ممنوع و پیگرد قضایی دارد.

 

فرماندار آبدانان گفت: انتظار می رود شهروندان آبدانانی همچنان به توصیه های بهداشت فردی عمل کنند و در حد امکان از منزل خارج نشوندو  با توجه به شرایط قرمز و حساس در بحث ویروس کرونا در شهرستان باید همه احساس مسئولیت کنیم.

 

مراد حاصلی تصریح کرد: نظارت بر بازار از موضوعات بسیار مهمی است که باید در دستور کار متولیان قرار بگیرد و همه فروشندگان ملزم به استفاده از ماسک و دستکش هستند و کسانی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند به مراجع قضایی معرفی می شوند.

 

وی گفت: ورودی آرامستان توسط شهرداری و نیروی انتظامی  روزهای پنج شنبه مسدود می گردد و شهروندان نیز باید با احساس مسئولیت همکاری لازم را داشته باشند.

 

فرماندار آبدانان خاطرنشان کرد: اکیپی متشکل از نماینده فرمانداری، نماینده دادستان،  نماینده بهداشت و نماینده اصناف به صورت روزانه از ادارات، اصناف، سالن های ورزشی  و سایر مراکز پر خطر بازدید  می کنند و در صورت تخلف برابر قانون با آن ها برخورد خواهد شد.

پایان پیام/684

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بیماری کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۲۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آوای آرامبخش باران در شهرستان کنگان پیچید + فیلم

باران یکی از نعمت‌هایی است که خداوند عالمیان به بندگانش عطا کرده است. به ویژه اینکه این رحمت الهی در فصل زیبای بهار شروع به باریدن کند.

شهرستان کنگان در استان بوشهر نیز همانند سایر شهر‌های کشور از رحمت الهی بی نصیب نماند و شهروندان از بارش باران و لطافت هوا ابراز خرسندی کردند.

شهروندخبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - بوشهر

بیشتر بخوانید:

نمایی از هوای بارانی و لطیف بوئین میاندشت + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • آوای آرامبخش باران در شهرستان کنگان پیچید + فیلم
  • رتبه نخست شهرستان پلدشت در نرخ رشد جمعیت
  • واریز ۵۷ میلیارد تومان از سوی دولت به شهرداری‌های پیرانشهر
  • نمایی دل انگیز از دریاچه سد سمیرم در قاب دوربین شهروند خبرنگار
  • جشن و تقدیر از معلم ها توسط دانش آموزان روستای الیف در روز معلم + فیلم و تصاویر
  • تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار
  • حضور فرماندار زرند در کنار کارگران سخت‌ترین شغل دنیا
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • فصل آبله مرغان رسید، چه بخوریم تا زودتر خوب شویم
  • فرماندار رفسنجان با اهدای گل به دیدار کارگران سطح شهر رفت