Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار اصفهان گفت: با بهره‌برداری از پروژه نمایشگاه بین‌المللی اصفهان، آفتاب اقتصاد این شهر از شرق طلوع کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی امروز _ چهارشنبه ۱۴ آبان‌ماه ۹۹_ در آئین بهره‌برداری از پروژه نمایشگاه بین‌المللی اصفهان، اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی، بهره‌برداری از این پروژه با حضور تعداد محدودی از مسئولان انجام شد، اما قطعاً در فرصتی دیگر با حضور مقامات ملی افتتاحیه بزرگی برای این پروژه عظیم برگزار خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: پروژه نمایشگاه بین المللی استان از یک سو به گذر شرق و از سوی دیگر در مجاورت رینگ چهارم، سالن اجلاس، فرودگاه شهید بهشتی قرار دارد، بنابراین در این نقطه همه تولیدکنندگان، تجار و بازرگانان می‌توانند هنر خود را به نمایش بگذارند و تولیدات خود را عرضه و به نمایش بگذارند.

شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه این پروژه بیانگر فعال شدن اقتصاد شهر و رونق اقتصاد و کسب و پیشه است، افزود: سه سال پیش وعده دادیم که در اولین فرصت پروژه نمایشگاه بین‌المللی اصفهان را احداث خواهیم کرد که امروز با همت والای مدیران شهری و اعضای شورای شهر این مهم به تحقق رسید.

وی ادامه داد: در آینده نزدیک پروژه‌های بزرگی همچون سالن اجلاس، سالن اجتماعات گلستان شهدا، مجموعه پل‌ها و تقاطع غیر همسطح سردار شهید سلیمانی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

نوروزی با بیان اینکه آئین افتتاح رسمی دو پروژه ادامه جاده فرزانگان و پل آفتاب نیز در فرصت مناسب برگزار خواهد شد، گفت: خط دو مترو با قوت در حال احداث است و این اقدامات بیانگر وحدت، انسجام و هماهنگی بین مسئولان اجزای شهر اصفهان و کشور است.

وی با قدردانی از تمام افرادی که شهر را به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل کردند و شبانه‌روز برای عمران و آبادانی اصفهان تلاش می‌کنند، به شهروندان اصفهانی قول داد: با حمایت اعضا و شرکای نمایشگاه، اتاق بازرگانی و سایر مسئولان مهرماه سال آینده فاز دوم پروژه نمایشگاه بین‌المللی اصفهان آغاز شود.

شهردار اصفهان با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های مختلف در شهر با اجرای برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» به عنوان برند شهرداری اصفهان، اظهار کرد: تا پایان سال، چندین افتتاح بزرگ در شهر خواهیم داشت که همه آنها نویدی برای زندگی بهتر شهروندان اصفهانی است.

کد خبر 453542

منبع: ایمنا

کلیدواژه: نمایشگاه بین المللی اصفهان شهردار اصفهان شهرداری اصفهان کلانشهر اقتصاد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پروژه نمایشگاه بین المللی اصفهان بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۲۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/بازدید بیش از ۳۰۰۰۰۰ نفر از نمایشگاه در سال ۱۴۰۲

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان با بیان اینکه از نظر تعداد نمایشگاه در سطح کشور در رتبه دوم قرار داریم، گفت: سال ۱۴۰۲ با بیش از ۴۰ عنوان نمایشگاهی و ۳۰۰۰۰۰ بازدیدکننده سال خوبی بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمدرضا طحانیان شامگاه شنبه _هشتم اردیبهشت_ در برنامه بهار بهار اظهار کرد: سال ۱۴۰۲ با بیش از ۴۰ عنوان نمایشگاهی و ۳۰۰۰۰۰ بازدیدکننده سال خوبی بود و بر این اساس سال ۱۴۰۳ را با نمایشگاه خودروها آغاز کرده و بیش از ۳۰۰۰۰ بازدیدکننده داشتیم.

وی افزود: هم‌زمان با هفته فرهنگی اصفهان تلاش شد سهم کوچکی در این بزرگداشت داشته باشیم و بر این اساس نمایشگاه گل و گیاه و سوغات را داریم که تا دهم اردیبهشت ادامه دارد و تا کنون بیش از ۲۵۰۰۰ بازدیدکننده از تمام کشور داشتیم‌.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان در خصوص برنامه‌های پیش‌روی نمایشگاه بین‌المللی مطرح کرد: یکی از مهم‌ترین مباحث و هدف‌گذاری‌ها آن است که نقش اصلی خود را ایفا کنیم و در این راستا نمایشگاه‌ها به‌عنوان شتاب‌دهنده و شبکه‌ساز نقشی مهم در مباحث اقتصادی دارند و در کنار این موضوع مباحث اجتماعی نیز قابل اهمیت است.

طحانیان با بیان اینکه سال ۱۴۰۳ برای ما سالی ویژه است و در این راستا بیش از ۴۵ عنوان نمایشگاهی داریم، اظهار کرد: نیاز بازار موضوعی مهم است که نمایشگاه‌ها متناسب با آن برگزار می‌شود، در کنار نمایشگاه‌ها رویدادهای تخصصی نیز امری قابل توجه است که در سال گذشته بیش از ۱۷۰ رویداد تخصصی برگزار شد.

وی ادامه داد: شروع فاز ۲ نمایشگاه از دیگر موارد قابل توجه در سال گذشته بود و امید است سالن همایش و تجارت به‌زودی به بهره‌برداری برسد و باید گفت نمایشگاه اصفهان از نظر سازه و زیرساخت منحصر به‌فرد است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان با بیان اینکه صنعت نمایشگاهی در استان عمری بیش از ۳۰ سال دارد، خاطرنشان کرد: از نظر تعداد نمایشگاه در سطح کشور در رتبه دوم قرار داریم و در این راستا نمایشگاه بستری برای نشان دادن صنعت و ظرفیت اصفهان است‌.

طحانیان عنوان کرد: نمایشگاه فرش، طلا، فولاد، فن‌نما، دام و طیور و کشاورزی از جمله نمایشگاه‌های مطرح است که در سطح بین‌المللی نیز حرفی برای گفتن دارد، همچنین ۳ نمایشگاه برای دیگر کشورها برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر 748589

دیگر خبرها

  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/ بازدید بیش از ۳۰۰ هزار نفر از نمایشگاه در ۱۴۰۲
  • اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/بازدید بیش از ۳۰۰۰۰۰ نفر از نمایشگاه در سال ۱۴۰۲
  • موافق اجرای نمایش در سالن‌های خصوصی نیستم/ اقتصاد تئاتر رضایت‌بخش نیست
  • هرمزگان در نمایشگاه بین‌المللی اکسپو ۲۰۲۴
  • طلوع فارس بر قله توانمندی‌های ایران
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد