Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ درباره نحوه ثبت قرارداد بازیکنانی که قراردادشان را به شکل یکطرفه فسخ کرده اند توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فریبرز محمودزاده  درباره اینکه آیا قرارداد بازیکنان با باشگاه جدیدشان درحالی که پرونده آنها به دلیل فسخ قرارداد با باشگاه مبدا در کمیته وضعیت بازیکنان مفتوح است، ثبت می شود، اظهار داشت:

فسخ یک طرفه عملی است که از سوی یک طرف انجام می شود و توافقی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل در صورت طرح شکایت از وی این پرونده تا زمان صدور رای در کمیته وضعیت مفتوح می ماند.

وی افزود:

با این وجود اگر فسخ یک طرفه بازیکن مثل سعید واسعی، محمد قنبری، رشید مظاهری و بابک مرادی در سازمان لیگ ثبت شده باشد، مشکلی برای ثبت ندارند به این شرط که پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه مبدا باز باشد و این بازیکنان هم مجوزهای لازم را برای ثبت قرارداد از کمیته وضعیت بگیرند. البته این موضوع هم به مسئولیت خود بازیکن و باشگاه دارنده بازیکن انجام می شود.

مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت:

در حال حاضر هم اگر پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال باز شود و مجوزهای لازم از کمیته وضعیت برای ثبت قرارداد مظاهری و مرادی اتخاذ شود مشکلی برای ثبت قرارداد آنها با استقلال نیست. تراکتور هم این حالت را دارد و در صورت باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی خود و کسب مجوزهای لازم، برای ثبت قرارداد محمد قنبری و سعید واسعی مشکلی ندارد.

محمودزاده اضافه کرد:

بازهم می گویم مسئولیت ثبت قرارداد این بازیکنان با خودشان و باشگاه جدید است و امکان دارد فسخ یک طرفه و ثبت قرارداد برای آنها عواقب حقوقی داشته باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رشید مظاهری رشید مظاهری فریبرز محمودزاده برای ثبت قرارداد کمیته وضعیت فسخ یک طرفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۳۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ

به گزارش خبرگزاری مهر، در مراسم انتخاب مربیان برتر هنگ کنگ، سعید حسنی پور مربی ایرانی این تیم به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ در سال ۲۰۲۳ انتخاب و معرفی شد.

سعید حسنی پور نزدیک به ۳ سال است که در هنگ کنگ به عنوان مربی کومیته مشغول به فعالیت است. هنگ کنگ سال گذشته در مسابقات قهرمانی آسیا مالزی برای نخستین بار در تاریخ موفق به کسب مدال طلا در بخش کومیته توسط یی تینگ سانگ شد.

حسنی پور مدال طلای بازی های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون را در کارنامه دارد و پس از خداحافظی از تاتامی به عنوان بازیکن، برای مدت ۳ سال مربی تیم ملی بزرگسالان کشورمان بود. حسنی پور سابقه مربیگری در رده‌های پایه تیم ملی ایران را نیز در کارنامه‌اش دارد.

کد خبر 6092240

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت سعید آقاخانی و توضیحاتی درباره ادامه «نون‌خ»
  • پیام آیت الله مظاهری به هجدهمین دوره همایش حکمت مطهر
  • وعده رئیس کمیته فوتسال برای تمدید قرارداد شمسایی
  • آیت‌الله مظاهری: روش مواجهه با جوانان، دهن‌کجی و رَمی به بی‌عقلی و بی‌دینی نیست
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • عکس| اولین پست اینستاگرامی سعید آقاخانی بعد از اتمام نون‌خ
  • صادرات خرما به ۴۰۰ میلیون دلار رسید
  • عکس| ماجرای مصدومیت شدید سعید آقاخانی چیست؟/ حال کارگردان نون خ خوب است