Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین؛ جواد حق لطفی گفت: طی این مدت به منظور آمادگی کامل در فصل بارش و جلوگیری از بروز سیلابهای فصلی ۵۸ دهنه پل و آبرو توسط راهداران مناطق استان قزوین تنقیه و پاکسازی انجام شد.

جواد حق لطفی افزود: در مهرماه امسال ۲۰۰ تن آسفالت گرم برای لکه گیری راه‌ها خریداری و ۷۲۲ تن قیر توسط اداره نگهداری راه‌ها توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در یک ماه گذشته ۸۸ تخلف در حوزه حریم راه‌ها شناسایی و ۶۲ تخلف در این حوزه مورد برخورد و قلع و قمع قرار گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: مهرماه امسال ۱۰۰ کیلومتر از راه‌های استان قزوین خط کشی شد.

وی اضافه کرد: انجام ۱۵ باندکیلومتر روکش آسفالت، ۱۵ باند کیلومتر میکروسرفیسینگ و ۷ باند کیلومتر اسلاری سیل در راه‌های استان از دیگر اقدامات معاونت راهداری در مهرماه بوده است.

حق لطفی، نصب ۶۰۰ متر شیار لرزاننده، اجرای روشنایی در ۲ نقطه، نصب تابلوهای اخطاری و انتظامی به تعداد ۵۰ عدد و تابلوهای اطلاعاتی به طول ۲۰ متر مربع، تعمیر و مرمت ۷۶۰۰ متر گاردریل خسارت‌دیده و نصب ۱۹۰۰ متر گاردریل جدید و رسیدگی به ۲۵ پرونده در کمیسیون حریم را از جمله اقدامات انجام شده از سوی اداره ایمنی و حریم این معاونت در مهرماه عنوان کرد.

به گفته وی به منظور اجرای عملیات راهداری زمستانی و برف روبی طی ماه گذشته ۵ هزار و ۴۵۰ تن نمک و ۹ هزار و ۸۰۸ تن ماسه توسط اداره نگهداری ابنیه خرید و به راهدارخانه‌های استان حمل شد.

۲۲ میلیون و ۹۳۷ هزار تردد در راه‌های استان قزوین ثبت شد

حق لطفی در ادامه به عملکرد معاونت فنی و راههای روستایی اشاره کرد و گفت: در ماهی که گذشت معاونت فنی و راههای روستایی موافقت اصولی برای احداث پنج مجتمع خدماتی-رفاهی را تمدید و اقدامات مورد نیاز برای مکان‌یابی احداث ۸ مجمع جدید را انجام داد.

وی ادامه داد: انجام پنج بازدید از مجتمع‌های خدماتی- رفاهی توسط تیم مشترک و ۳۵ مورد تعمیرات راهدارخانه‌ها، آشیانه‌های ماشین آلات و سوله‌های نمک و پاسگاه‌های پلیس راه از دیگر اقدامات این معاونت بوده است.

وی گفت: طی مهرماه امسال ۲۲ میلیون و ۹۳۷ هزار و ۸۱۶ تردد توسط دستگاه‌های ترددشمار مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای ثبت شده و دوربین‌های ثبت تخلفات این مرکز نیز ۱۱ هزار و ۲۹۳ تخلف در رانندگی را به ثبت رسانده‌اند.

سامانه WIMحق لطفی اضافه کرد:مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای نیز در ماه مهر ۲ هزار و ۴۷۵ تن تخلف اضافه تناژ را در راه‌های این استان ثبت کرده است.

وی همچنین از احداث سه کیلومتر راه روستایی، بهسازی یک کیلومتر راه روستایی و آسفالت ۳ کیلومتر راه روستایی در ماه گذشته خبر داد.

رشد ۱۲ درصدی حمل بار توسط ناوگان حمل و نقل بار استان قزوین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین با اشاره به عملکرد معاونت حمل و نقل نیز از رشد ۱۲ درصدی حمل بار خبر داد و گفت: در مهر ماه امسال ناوگان حمل و نقل بار جاده‌ای استان قزوین ۱۰۰ هزار تن بار در داخل استان و ۸۴۰ هزار تن بار در خارج از استان جابجا کرد.

حق لطفی افزود: در این مدت ۶۴ هزار و ۷۶۴ بارنامه نیز توسط معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین صادر شده است.

وی ادامه داد: صدور ۱۰۲ کارت هوشمند جدید برای ناوگان حمل و نقل بار، صدور حواله لاستیک به تعداد هزار و ۷۴ حلقه، بازرسی از ۲ هزار و ۸۸۰ دستگاه خودرو و صدور رأی برای ۱۵ پرونده تخلف رسیدگی شده در کمیسیون ماده ۱۲ از دیگر اقدامات این معاونت در ماه گذشته بود.

این مسئول یادآور شد: در حوزه مسافر نیز ناوگان حمل و نقل عمومی این اداره کل طی مهرماه ۱۰۹ هزار و ۳۶۹ مسافر داخل استان و ۶۱ هزار و ۸۴۸ مسافر به خارج از استان جابجا کرد.

حق لطفی افزود: صدور ۷ کارت هوشمند جدید برای رانندگان ناوگان حمل و نقل مسافر، تمدید ۳۹ پروانه شرکت‌های حمل و نقل مسافر و بازرسی از ۱۵۰ دستگاه خود روی مسافربری از دیگر اقداماتی است که در حوزه حمل و نقل مسافر توسط معاونت حمل و نقل می‌توان به آن اشاره کرد.

وی ادامه داد: در حوزه اداره ایمنی و ترافیک این معاونت نیز صدور ۳ هزار و ۵۸۹ برگه معاینه فنی برای ناوگان بار، توزیع ۵۰ قلم فرهنگی در مدارس حاشیه راه‌ها و ۵۰ کلاه ایمنی به راکبان موتورسیکلت، بازرسی از ۶۰ دستگاه خودرو جهت کنترل اضافه تناژ بار، انجام گشت نظارت بر حمل مواد خطرناک به تعداد هفت مورد از مهمترین اقدامات در ماه گذشته بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در ادامه به عملکرد اداره حقوقی پرداخت و گفت: در مهرماه سال جاری با تشکیل سه جلسه کمیسیون رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها ۱۷۲ پرونده تخلفات شرکت‌ها و رانندگان بررسی شد.

حق لطفی افزود: در این ماه با پیگیری اداره حقوقی ۲۰ حکم نیز درباره رفع تجاوز به حریم اخذ شد.

وی اضافه کرد: در ماه گذشته ۲۵ دوره آموزشی به میزان ۹ هزار و ۶۸ نفر ساعت به همت اداره برنامه و بودجه برگزار شد.

حق‌لطفی افزود: در مهرماه امسال یک فقره شکایت از سامانه سامد دریافت شده و متوسط زمان رسیدگی و پاسخگویی به شکایات نیز پنج روز بوده است.

کد خبر 5064032

منبع: مهر

کلیدواژه: اتوبان قزوین رشت ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز توهین به پیامبر آمار کرونا یوم الله 13 آبان هفته وحدت بوشهر کرمانشاه گرگان محدودیت های کرونایی ستاد ملی مقابله با کرونا پدافند غیرعامل ایلام راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین ناوگان حمل و نقل دیگر اقدامات حق لطفی مهرماه امسال ماه گذشته ماه امسال راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۳۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از برنامه‌ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حمیدرضا کریمی امروز _ پنجشنبه ششم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی موجود در پارکینگ‌های انتظامی استان کرمانشاه، اظهار کرد: بر این اساس و طبق قانون، پلیس راهور باید از طریق وسایل ارتباط جمعی به فاصله یک ماه دو مرتبه به مالکان خودروهای رسوبی و وسایل نقلیه فرسوده برای ترخیص اطلاع‌رسانی کند.

وی افزود: در صورتی که مالک ظرف مدت سه ماه از تاریخ انتشار آگهی وسایل نقلیه از مراجعه خودداری کند، وسیله نقلیه در حکم، رها شده تلقی می‌شود و طبق مقررات تعیین تکلیف خواهد شد.

دادستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: برای وسایل نقلیه‌ای که دارای شماره تلفن و نشانی مالک است، علاوه بر فراخوان پلیس راهور از طریق پلیس‌های تخصصی مربوطه ابلاغ‌هایی به مالک صورت می‌گیرد یا با آن‌ها تماس گرفته می‌شود.

کریمی اضافه کرد: پلیس راهور باید لیست تمام خودروهای فرسوده غیرقابل استفاده و اسقاطی را شناسایی و تفکیک و به قید فوریت اقدامات لازم را برای ترخیص آن‌ها به صورت جداگانه اجرایی کند.

وی گفت: به منظور جلوگیری از انباشت مجدد خودروهای رسوبی در پارکینگ‌ها، در زمان توقیف هر خودرویی باید اطلاعات و مشخصات کاملی از مالک و متصرف آن همچون پلیس راهور، پلیس راه، پلیس‌های تخصصی انتظامی، کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها ثبت شود.

کد خبر 747738

دیگر خبرها

  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان