Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون فوتبال دومین بخش از مراحل نامزدی میزبانی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ را انجام داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فدراسیون فوتبال در ادامه ارسال مدارک و مستندات مورد نیاز در مسیر میزبانی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷، فرم تعهدنامه لیست نیازمندی‌های کشور میزبان را پس از تایید مقامات فدراسیون و در موعد زمانی تعیین شده توسط کنفدراسیون به ای اف سی ارسال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون فوتبال در هفته نخست شهریور و پس از برگزاری نشست‌های متعدد و همچنین نخستین جلسه ستاد مربوطه به پیشنهاد میزبانی جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۲۷، نخستین مدارک و مستندات مورد درخواست کنفدراسیون فوتبال آسیا را در موعد قانونی به مقر این کنفدراسیون ارسال کرده بود.

مدارک مربوطه مشتمل بر ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری کشور در حوزه‌های گوناگون و در ۷۵ صفحه از سوی فدراسیون فوتبال به کنفدراسیون ارسال شد.

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در مسیر میزبانی رقابت‌های جام ملت های آسیا ۲۰۲۷ با کشورهای قطر، عربستان، ازبکستان و هند رقابت خواهد کرد.

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، میزبان رقابت‌های جام ملت های آسیا در سال ۲۰۲۷ در سال آینده میلادی اعلام خواهد شد.
رقابت‌های جام ملت های آسیا در سال ۲۰۲۳ به میزبانی کشور چین برگزار می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کنفدراسیون فوتبال آسیا فدراسیون فوتبال جام ملت های آسیا ایران نامزد جام ملت های آسیا 2027 جام ملت های آسیا فدراسیون فوتبال کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبانی ایران در جام ملت های آسیا 2027 نامزدی ایران در جام ملت های آسیا 2027 رقابت های جام ملت های آسیا جام ملت های آسیا ۲۰۲۷ فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۳۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج

به گزارش "ورزش سه"، کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا در دومین نشست خود که امروز در بانکوک، برگزار شد، تصمیمات کلیدی را به عنوان بخشی از تلاش‌های خود برای تضمین ادامه پیشرفت هر دو رشته ورزشی اتخاذ کرد.

در نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون که در آستانه برگزاری دیدار فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ تایلند برپا شد، مهدی تاج، نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و رئیس فدراسیون فوتبال ایران، در آغاز صعود تیم‌های ملی جمهوری اسلامی ایران و تایلند به فینال این مسابقات را تبریک گفت و از میزبانی فدراسیون فوتبال تایلند، قدردانی کرد.

در این جلسه همچنین پیرامون رقابت‌‎های جام ملت‌‎های فوتسال هم بحث و تبادل نظر شد و بر این اساس با توجه به آماده‌سازی تیم‌‎ها برای جام جهانی فوتسال بانوان فیفا که قرار است در سال 2025 آغاز شود، کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا، فرمت، تاریخ مسابقات و مقررات جام ملت‌‎های آسیا 2025 فوتسال بانوان AFC را که به صورت چهارساله برگزار می‌شود، تصویب کرد.

بحث درباره شیوه برگزاری فعلی مسابقات جام ملت‌‎های مردان فوتسال آسیا هم از دیگر موارد مطرح‌شده در جلسه امروز کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا بود.

دیگر خبرها

  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد