Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: محدودیت‌های کرونایی که از ۲۳ مهر ماه ۹۹ در این استان آغاز شده و تا ۲۳ آبان ماه ۹۹ ادامه داشت در ۳۶ شهرستان استان تمدید شد.

به گزارش ایمنا، عبدالرضا قاسم پور گفت: براساس مصوبه ستاد استانی مدیریت کرونا با آغاز محدودیت‌های کرونایی، بازرسی و نظارت بر نحوه اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی واحدهای صنفی، تولیدی، صنعتی، خدماتی، کارگاه‌های ساختمانی، طرح‌های عمرانی و اداره ها نیز تشدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مصادیق اعمال محدویت شامل مکان‌هایی از جمله دانشگاه‌ها، مدارس، حوزه‌های علمیه، مدارس شبانه روزی، زبان سراها و کتابخانه‌هاست که این مراکز باید آموزش‌های خود را به شکل مجازی انجام دهند.

معاون استاندار فارس گفت: تا ۲۳ آبان ماه ۹۹، دانشگاه‌ها، مدارس، استخرهای سرپوشیده، سالن‌های سینماها و تئاتر، موزه‌ها و باغ موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی و باشگاه‌های بدنسازی و برخی رشته‌های ورزشی مانند کشتی و کاراته و جودو و بازی‌های پربرخورد تعطیل هستند.

قاسم پور افزود: بر اساس مجوز ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و دستور استاندار فارس، در سراسر استان استفاده از ماسک در اداره‌ها برای کارکنان و مراجعان الزامی است.

وی گفت: همچنین برگزاری هرگونه مراسم مذهبی، همایش، ختم، برنامه اجتماعی و فرهنگی نیز ممنوع است.

معاون استاندار فارس گفت: افزون بر این، بر اساس مصوب ستاد یاد شده، تالارهای پذیرایی، کافی شاپ‌ها و قهوه خانه‌ها تا ۲۳ آبان ماه ۹۹ تعطیل شده‌اند و رستوران‌ها، فست فودها و آب میوه و بستنی فروشی‌ها فقط به شکل بیرون بر خدمات خود را ارائه می‌دهند.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: خروج خودروهای شخصی با پلاک بومی و ورود خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی به شیراز تا ساعت ۲۴  جمعه ۱۶ آبان ماه ۹۹ ممنوع است و تصمیم‌گیری در مورد تمدید این ممنوعیت بر عهده ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا است.

قاسم پور افزود: در حال حاضر در مبادی ورودی استان فارس از ورود خودروهای غیر بومی به استان جلوگیری می شود.

وی بیان کرد: تعطیلی مترو و خدمات اتوبوس درون شهری شیراز نیز تا پایان هفته آینده ۲۳ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

منبع: ایرنا

کد خبر 453566

منبع: ایمنا

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی استان فارس مدیریت بحران بیماری کرونا دستورالعمل های بهداشتی شیراز پلاک غیر بومی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مدیریت بیماری کرونا استاندار فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۳۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار مدیریت بحران استان به کوهنوردان، گردشگران و عشایر


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، این ستاد همچنین به عشایر توصیه کرد با توجه به احتمال طوفان در مناطق ییلاقی از تردد و کوچ تا صاف شدن و پایداری هوا خودداری کنند.
در نشست امروز ستاد مدیریت بحران استان، دستگاه‌های عضو آمادگی خود را برای امداد و خدمات رسانی در هشدار روز‌های اخیر اعلام کردند.
هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد، از صبح فردا ۱۳ اردیبهشت، باران استان را فرا می‌گیرد.
 این سامانه بارشی تا اواخر فردا در استان ادامه دارد.
بارش شدید باران، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها، سیلابی شدن دره‌ها و رودخانه‌های فصلی، آبگرفتگی معابر به صورت گسترده، سرریز شدن سد‌ها، انسداد راه‌ها و احتمال تخریب پل‌ها و اختلال جدی در سفر‌های بین شهری و داخل شهر از پیامد‌های این سامانه بارشی است.

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی از ظرفیت بسیج سازندگی در مدیریت مصرف انرژی
  • هشدار مدیریت بحران استان به کوهنوردان، گردشگران و عشایر
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • بزرگترین خدمت به عرصه تولید مدیریت مصرف انرژی است
  • پژوهش بدون اجرا هیچ فایده‌ای به حال ‌مردم ندارد
  • سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد حمایت مدیریت استان قم هستند
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • محدود شدن استفاده از سهمیه سوخت خودر‌وهای فاقد بیمه‌نامه چه اهمیتی دارد؟
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود