Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@09:05:06 GMT

حذف ثبت کاغذی موجودی انبارها از امروز

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۶۳۸۹۷

حذف ثبت کاغذی موجودی انبارها از امروز

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، عباس تابش در حاشیه بازدید از انبارهای کالاهای اساسی شورآباد تهران اظهار داشت: از امروز همه توجه ما فعالیت انبارداران در سامانه جامع انبار خواهد بود و همه انبارداران باید اطلاعات مربوط به ورود و خروج کالا را در این سامانه ثبت کنند.

وی گفت: در انبارهایی که کالا وجود دارد، اما ثبت نشده است صاحبان انبارها به عنوان صاحب کالا شناسایی و در خصوص قاچاق، عرضه خارج از شبکه و یا گران فروشی به تعزیرات معرفی می‌شوند بنابراین اگر انبارداران این مراکز را اجاره داده اند باید با اسناد مربوط به اجاره به مراجع قضائی مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان ادامه داد: تاکنون ۵۲۰ هزار انبار موجود در کشور در سامانه جامع انبارها ثبت شده اند و بازرسان این سازمان با توجه به این سامانه اطلاعات را بررسی می‌کنند.

تابش با اشاره به اینکه انبارهایی که کالا را انبار کرده، اما ثبت نکرده اند علاوه بر قاچاق به عنوان اخلال در نظام اقتصادی معرفی می‌شوند، افزود: طبق توافق انجام شده با فرمانده نیروی انتظامی و بسیج این مراکز شناسایی خواهند شد.

وی افزود: ما تلاش می‌کنیم کالاهای خارج از دسترس در انبارها و گمرک را در دسترس مردم قرار دهیم و ادامه این رویه سبب کاهش قیمت کالا در بازار خواهد شد.

کد خبر 5064013

منبع: مهر

کلیدواژه: عباس تابش سامانه جامع انبارها سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان قیمت دلار بانک مرکزی ایران ویروس کرونا قیمت نفت وزارت جهاد کشاورزی شاخص کل بورس تولید نفت بازار سهام وزارت صنعت معدن و تجارت قیمت یورو بازار سرمایه قیمت سکه بهار آزادی بانک مرکزی بازار سهام اسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۳۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش پرونده‌های قضایی چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، در نشست مسئولان قضایی استان با نماینده ولی فقیه دراستان، رئیس کل دادگستری استان از کاهش موجودی پرونده‌های قضایی استان در سال گذشته خبر داد.
رزم گفت: موجودی پرونده‌های قضایی در فروردین سال گذشته بیش از ۵۰ هزار پرونده بوده که این رقم در اسفند ماه به ۴۳ هزار پرونده رسیده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • اگر مجوز کاغذی و قدیمی را به الکترونیک تبدیل نکنیم، چه می‌شود؟
  • پرونده‌های قضایی در چهارمحال و بختیاری کاهش یافت
  • کاهش پرونده‌های قضایی چهارمحال و بختیاری
  • انتقاد طلافروشان به ثبت موجودی در سامانه جامع تجارت است
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • ۲۵ اردیبهشت آخرین مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی
  • بغزیان در گفت و گو با قدس: اعتراض طلافروشان به سامانه تجارت است که دارایی و موجودی انبار آنها را شفاف می کند
  • ۹۹ درصد لوازم خانگی تقلبی در اینجا به فروش می‌رسند | چقدر لوازم خانگی تقلبی در بازار وجود دارد؟
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نیکبخت: نوسانات بازار را با تولید به حداقل می‌رسانیم