Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی فصل گذشته تیم نفت مسجد سلیمان برای سرمربیگری پیکان با مسئولان این باشگاه به توافق رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان در فاصله دو روز مانده به آغاز لیگ برتر سرنوشت سرمربی پیکان مشخص شد.

پس از جدایی عبدالله ویسی از تیم فوتبال پیکان به دلیل اختلاف با مدیریت این باشگاه گزینه‌های مختلفی برای جانشینی وی مطرح شد و در نهایت مدیران باشگاه پیکان با مهدی تارتار، سرمربی فصل قبل نفت مسجدسلیمان به توافق رسیدند و این مربی رسما به عنوان سرمربی جدید پیکان معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
سرمربی جدید پیکان در خصوص پیوستنش به این تیم اظهار داشت: از اعتماد هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه سپاسگذارم و  از اینکه در خدمت یکی از با سابقه ترین باشگاه ها هستم بسیار خرسندم. تفکر جوانی استراتژیک  در مدیریت پیکان وجود دارد که مطمئنا به پیشرفت فوتبال این تیم  کمک شایانی می کند. از تمام توان، دانش و پتانسیل خود در جهت پیشبرد اهداف باشگاه پیکان استفاده خواهم کرد. تارتار افزود: امیدوارم با برنامه ریزی دقیق بتوانیم شروع خوبی را در لیگ داشته باشیم و در پایان لیگ نیز به اهداف تعیین شده باشگاه دست یابیم. پیکان در هفته اول رقابت های لیگ برتر فوتبال میهمان صنعت نفت آبادان خواهد بود. پیکان روز شنبه در اولین بازی لیگ برتری‌اش به مصاف صنعت نفت آبادان می‌رود.   *دستیاران تارتار در پیکان مشخص شدند سرمربی جدید پیکان برای انتخاب کادرفنی خود از همان نفراتی استفاده می کند که در تیم های پارس جنوبی و نفت مسجدسلیمان هم در جمع دستیاران وی حضور داشتند. به این ترتیب حسین پاشایی، حسین معمار به عنوان مربی و حسین اینانلو هم به عنوان مربی دروازه بان ها در کادرفنی خودروسازان فعالیت خواهند کرد. ضمن اینکه از جمع مربیان قبلی پیکان هم محمدرضا طهماسبی هم در این تیم می ماند. انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۳۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال با برگزاری دو دیدار بسیار مهم بین تیم‌های پرسپولیس - سپاهان و تراکتور - استقلال تهران روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت پیگیری می‌شود. در حال حاضر، استقلال تهران با ۵۳، پرسپولیس با ۵۲، سپاهان با ۴۵ و تراکتور با ۴۰ امتیاز به ترتیب در رده‌های اول تا چهارم جدول قرار دارند و برای قهرمانی و همچنین کسب سهمیه آسیایی با یکدیگر رقابت دارند.

در سایر بازی‌های این هفته تیم‌های هوادار با صنعت نفت، مس رفسنجان با گل گهر، ذوب آهن با نساجی، استقلال خوزستان با ملوان و آلومینیوم با فولاد دیدار خواهند کرد.  

در نخستین بازی هفته بیست و پنجم هم سه شنبه ۱۱ اردیبهشت شمس آذر قزوین ۲ - یک مهمانش پیکان را شکست داد. پوریا سرآبادانی در دقیقه ۱۰ و حسین گودرزی در وقت‌های تلف شده نیمه دوم برای شمس آذر گلزنی کردند و تک گل پیکان را حامد پاکدل دقیقه ۸۹ به ثمر رساند.

در جدول استقلال با ۵۳، پرسپولیس با ۵۲، سپاهان با ۴۵ و تراکتور با ۴۰ امتیاز در رده‌های اول تا چهارم قرار دارند.  

دیگر خبرها

  • اولین دستیار کلوپ ساز جدایی از لیورپول کوک کرد
  • پیکان درخواستی برای میزبانی از استقلال در قزوین نداشته است
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • عیار سرمربی پرسپولیس چهارشنبه مشخص می‌شود
  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند
  • استقبال متفاوت و جذاب تیم شمس آذر از بازی با پیکان