Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، بایدن در شرایطی مجموع آرای خود را در انتخابات نوامبر ۲۰۲۰ به رقم خیره‌کننده ۶۹ میلیون و ۸۹۲ هزار و ۵۵۴ رسانده که شمارش آرا در چند ایالت کلیدی همچنان ادامه دارد و در ایالت پنسیلوانیا دست‌کم حدود سه میلیون رای هنوز شمرده نشده است. این رقم حدود چهار میلیون بیش از آرای هیلاری کلینتن، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات سال ۲۰۱۶ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانم کلینتن چهار سال پیش با وجود داشتن ۲.۸ میلیون رای بیش از دانلد ترامپ، در شمارش آرای الکترال جا ماند و نتوانست رئیس جمهوری آمریکا شود.

تا حوالی ساعت ۹ شب چهارشنبه به وقت تهران، تعداد آرای ترامپ ۶۷ میلیون و ۲۵۴ هزار و ۵۷ است؛ ۴۸.۲ درصد کل آرا و درست دو درصد کمتر از آرای ۵۰.۲ درصدی بایدن. هر چند نامزد جمهوریخواه رکورد آرای مردمی چهار سال پیش خود را شکسته است. به این ترتیب و با در نظر گرفتن رای‌هایی که هنوز شمرده نشده، رکورد مشارکت در تاریخ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شکسته شده و البته هنوز معلوم نیست کدام نامزد از این آزمون سخت و حساس و فشرده سربلند بیرون می‌آید و راهی کاخ سفید می‌شود.

کد خبر 562583 برچسب‌ها انتخابات 2020 آمريكا آمریکا - باراک اوباما آمریکا - دونالد ترامپ آمریکا - جوزف بایدن

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: انتخابات 2020 آمريكا آمریکا باراک اوباما آمریکا دونالد ترامپ آمریکا جوزف بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۴۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک رکورد خاص و روحیه‌بخش در اختیار استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در هفته بیست و پنجم لیگ برتر به مصاف تراکتور می‌رود و از لحاظ آماری هفته بیست و پنجم برای آنها معمولا با شکست‌ناپذیری همراه بوده و عملکرد خوبی داشته‌اند.

آنها در 15 سال اخیر شکستی را در هفته بیست و پنجم تجربه نکردند و 8 پیروزی 7 تساوی سهم آنها بوده و عملکرد خوبی داشتند و این موضوع از لحاظ روحی روانی می‌تواند اعتماد به نفس بیشتری به آنها بدهد.

استقلالی‌ها در 7 دوره ابتدایی لیگ 3 بار در هفته بیست و پنجم شکست خوردند و آمار ضعیفی در این زمینه داشتند اما از فصل 8 لیگ برتر تاکنون شکست‌ناپذیر بودند و در بازی با تراکتور به دنبال ادامه‌دار بودن این رکورد خواهند بود.

آبی‌ها در حالی به مصاف تراکتور می‌روند که سه امتیاز این مسابقه از هر زمان دیگری برای آنها اهمیت دارد و می‌تواند سرنوشت قهرمانی این تیم را رقم بزند و در صورت شکست دادن تراکتور و رقم خوردن نتیجه دلخواه در بازی پرسپولیس-سپاهان ادامه فصل را با اعتماد به نفس بیشتری به میدان بروند.

دیدار تراکتور و استقلال ساعت 17:00 روز پنج‌شنبه در ورزشگاه یادگار به میزبانی سرخپوشان تبریز برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • حمله نکونام به رکورد تاریخی پرسپولیس
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • شاهد آرای کیفی‌تر در دور دوم انتخابات خواهیم بود
  • بیش‌ترین بازی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ رکورد تحسین‌برانگیز توماس مولر / عکس
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • جم رکورد فروش را شکست
  • یک رکورد خاص و روحیه‌بخش در اختیار استقلال!
  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • رکورد مهم عیسی آل‌کثیر در جام‌حذفی
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف