Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@12:49:28 GMT

انتقال مهاجم هلندی به بارسلونا قطعی شد

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۶۴۳۳۰

انتقال مهاجم هلندی به بارسلونا قطعی شد

به نظر می رسد انتقال زمستانی ممفیس دیپای، مهاجم هلندی لیون به بارسلونا قطعی باشد.

به گزارش "ورزش سه"، رونالد کومان در همان بدو ورود به رختکن بارسلونا اعلام کرد تمایلی به حفظ لوییس سوارز ندارد و اینگونه جدایی سومین گلزن برتر تاریخ این باشگاه قطعی شد. در آن مقطع تردیدی وجود نداشت بارسا برای خرید یک گزینه جایگزین اقدام خواهد کرد، اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و انتقال ممفیس دیپای به نوکمپ نیز علیرغم شایعات فراوان در روزهای پایانی منتفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اما نشریه موندودیپورتیوو امروز مدعی شد بارسلونا اخیرا مذاکرات فشرده ای با مدیر برنامه ممفیس دیپای داشته و به نظر می رسد توافق برای انتقال زمستانی او به نوکمپ حاصل شده است. احتمالا ممفیس دیپای با قراردادی بین 10 الی 15 میلیون یورو راهی بارسلونا شده و در نیم فصل دوم می تواند این تیم را همراهی کند.

 

رونالد کومان چند روز قبل در مصاحبه ای تاکید کرد تیمش به یک مهاجم شماره 9 جدید نیاز دارد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد از فصل زمستان شاهد حضور ممفیس دیپای در بارسلونا خواهیم بود. کومان در روزهای حضور روی نیمکت تیم ملی هلند نیز اعتقاد فراوانی به این بازیکن داشت و حالا احتمالا زمینه همکاری دوباره او با ممفیس دیپای فراهم شده است. اریک گارسیا، مدافع جوان منچسترسیتی دیگر گزینه مورد نظر بلوگراناست و احتمال انتقال او به نوکمپ نیز در فصل زمستان وجود دارد.

رونالد کومان (سرمربی) لیون بارسلونا ممفیس دیپای

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رونالد کومان سرمربی لیون بارسلونا ممفیس دیپای ممفیس دیپای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۴۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج ناو‌های اروپایی از دریای سرخ؛ نوبت به هلند رسید

ناوچه هلندی «ترومپ» پس از گذران یک ماه در دریای سرخ، این منطقه را ترک کرد و وارد بندر بمبئی در هند شد.

به نوشته روزنامه ایندین اکسپرس، این ناوچه هلندی برای چهار روز در آب‌های هند لنگر انداخت و در ۲۸ آوریل به سمت شرق آسیا روانه شد.

«ترومپ» یک ناوچه فرماندهی و دفاع هوایی است که توسط نیروی دریایی سلطنتی هلند مستقر شده و هدف آن «ارائه مسیری امن برای کشتی‌های باری که از منطقه دریای سرخ عبور می‌کنند» اعلام شده است.

این خبر در حالی منتشر شده که حملات ارتش یمن به کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی و همچنین درگیری میان نیروی دریایی یمن و کشتی‌های جنگی ائتلاف آمریکا و اروپا در منطقه شدت گرفته است.

پیش از هلند، فرانسه و آلمان نیز کشتی‌های جنگی خود را از منطقه خارج کرده بودند.

روز جمعه هم نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد که ناو هواپیمابر یو اس اس دوایت دی آیزنهاور و ناوشکن یو اس اس گریولی پس از حدود چهار ماه حضور در دریای سرخ از کانال سوئز به سمت شرق مدیترانه عبور کرده‌اند.

دریاسالار «اچ. اچ. هرولد» این ناوچه هلندی گفت: «هلند یک کشور تجاری است و ما به تجارت آزاد برای رفاه کشور خود وابسته هستیم. تا به امروز، ۷۰ درصد از تجارت ما از طریق منطقه هند-پاسیفیک انجام می‌شود برای همین حفظ آزادی حمل‌ونقل بین‌المللی در مسیر‌های تجاری بی طرف در دریا، بسیار مهم است.»

گفته شده این ناوچه مجهز به تسلیحات مدرن و سیستم‌های سنسور مانند سیستم پرتاب عمودی، نیزه، پرتابه‌های اژدر و سیستم پرتاب طعمه است که در آوریل ۲۰۰۱ وارد نیروی دریایی سلطنتی هلند شد و در مارس ۲۰۰۳ به ماموریت رفت.

افسر فرماندهی این ناوچه نیز گفت «تهدید حوثی‌ها (انصارالله) از دریای سرخ آغاز می‌شود و تا خلیج عدن ادامه دارد که دریا را با اقیانوس هند متصل می‌کند».

وی افزود: «ما برای یک ماه در دریای سرخ بودیم و تهدید حوثی‌ها از دریای سرخ تا خلیج عدن است. حوثی‌ها غیرقابل پیش‌بینی هستند و علیه کشتی‌های مرتبط با اسرائیل عملیات انجام می‌دهند.»

این ناوچه به سنگاپور، هاوایی و جزایر کارائیب می‌رود و بعد از طریق کانال پاناما به هلند بازمی‌گردد.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • اوسمار این دو بازیکن پرسپولیس را نمی‌خواهد | انتقال قطعی در تابستان
  • خروج ناو‌های اروپایی از دریای سرخ؛ نوبت به هلند رسید
  • لواندوفسکی: بارسلونا را ترک نخواهم کرد
  • عکس| بازیگر مشهور هلندی مسلمان شد
  • تمدید قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا قطعی شد
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • با پیروزی مقابل والنسیا؛ حضور بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا 25-2024 قطعی شد
  • لواندوفسکی: تا زمانی که از نظر جسمانی آماده باشم، به جدایی از بارسلونا فکر نمی‌کنم
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت