Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-04@23:25:42 GMT

مسئول اداره اوقاف قدس از مسجد الاقصی تبعید شد

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۶۴۹۱۹

مقامات رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه ابلاغیه تبعید شیخ «ناجح بکیرات» جانشین مدیر کل اداره اوقاف اسلامی قدس شرقی را تحویل او دادند.

شیخ بکیرات به خبرگزاری آناتولی گفت: «ابلاغیه تبعید شش ماهه مرا از مسجد الاقصی تحویلم دادند، یعنی اینکه این تبعید، تا آوریل آینده ادامه دارد.»

وی با بیان اینکه از دلیل تبعیدش از مسجد الاقصی بی اطلاع است، گفت: «وقتی از مسئولین اسرائیلی دلیلش را پرسیدم، گفتند که دلیلی مطرح نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این مسئول اداره اوقاف قدس گفت: «نیروهای پلیس و اطلاعات رژیم صهیونیستی هفته گذشته به دفتر او در بخش قدیمی قدس حمله کردند و چندین ساعت را مشغول تفیتش آنجا شدند و ادعا کردند که ما خطری برای امنیت اسرائیل هستیم، اما این ادعاها باطل و بی اساس است.»

شیخ بکیرات با رد تصمیم رژیم صهیونیستی گفت: «این تصمیم در چارچوب تلاش اسرائیل برای تخلیه مسجد الاقصی از فلسطینیان و متوقف کردن نقش اداره اوقاف اسلامی قدس و قیمومیت خاندان پادشاهی اردن بر مسجد الاقصی است.»

این برای اولین بار نیست که شیخ بکیرات از مسجد الاقصی تبعید می‌شود. از سال ۲۰۰۱ او ۲۳ بار تبعید شده که کمترین آن سه ماهه بوده علاوه بر اینکه ۱۳ بار هم بازداشت شده است.

رژیم صهیونیستی در سال‌های اخیر تصمیم‌های خود را برای تبعید فلسطینیان از مسجد الاقصی شدت بخشیده است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی مسجد الاقصی رژیم صهیونیستی تبعید قدس مسجد الاقصی رژیم صهیونیستی مسجد الاقصی اداره اوقاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۴۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول واحد نمایش حوزه هنری استان گفت: پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد معرفی شد و در بین این آثار اثر تولیدات واحد هنر‌های نمایشی حوزه هنری استان نیز برگزیده شد. اکبر آیین افزود: پس از بازبینی آثار تولید شده از استان‌های مختلف کشور، ۱۴ گروه نمایشی توانستند برای حضور در پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد امتیاز لازم را کسب کنند.
وی ادامه داد: نمایش ۱۹۴۸ به نویسندگی و کارگردانی یاسر خالقی از شهرستان لنده تولید حوزه هنری استان توسط دبیرخانه جشنواره تئاتر بچه های مسجد پذیرفته شد. مسئول واحد نمایش حوزه هنری استان گفت: این نمایش با زبانی طنز به اشغال فلسطین توسط اسراییل غاصب می‌پردازد و از کمدی تازه‌ای در بیان درام خود استفاده می کند که برای مخاطب جذابیت ویژه‌ای دارد. پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: اسرائیل خاورمیانه را دچار بدترین چرخه خشونت کرده است/ تلاش‌ها برای راه حل دو دولتی باید افزایش یابد
  • طوفان‌الاقصی/ ممانعت رژیم صهیونیستی از ورود آمبولانس به طولکرم برای انتقال پیکر شهدا
  • طوفان‌الاقصی/ ممانت رژیم صهیونیستی از ورود آمبولانس به طولکرم برای انتقال پیکر شهدا
  • روز ۲۱۰ طوفان‌الاقصی| درگیری در طولکرم
  • طرح جدید نخست وزیر اسرائیل برای اداره غزه
  • ورود دانشجویان عمره گزار به مدینه
  • حمله راکتی مقاومت به «نتساریم»
  • حمله راکتی مقاومت به «نتساریم»/ جلسه کابینه جنگ طی ساعات آتی برگزار خواهد شد
  • حمله راکتی مقاومت به «نتساریم»/ برگزاری جلسه کابینه جنگ طی ساعات آتی
  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد