Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@18:18:37 GMT

باند سرقت از ۱۰۰خودرو در نازی‌آباد منهدم شد

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۶۴۹۴۶

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از انهدام باند سارقان لوازم خودرو با بیش از ۱۰۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در حاشیه دستگیری اعضای این باند گفت: از مدتی قبل و درپی وقوع چهار فقره سرقت لوازم داخل خودرو در محله نازی آباد رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران قرار گرفت و با توجه به اینکه تمامی این سرقت ها در بازه زمانی خاصی انجام شده بود، این احتمال بسیار بالا بود که سرقت ها از سوی فرد یا افرادی مشخص انجام شده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در جریان انجام اقدامات و تحقیقات پلیسی چندین مورد شکایت دیگر نیز به پلیس واصل شد، گفت: سرانجام ماموران کلانتری موفق شدند، یکی از این سارقان را شناسایی کنند که این فرد تحت مراقبت قرار گرفت و در جریان آن مشخص شد متهم حدود ۲۶ سال سن داشته و با تشکیل باند سرقت، اقدام به بازکردن در، صندوق و کاپوت خودروهای با ایمنی کمتر کرده و از داخل آنها سرقت کرده اند.

موقوفه‌ای با بیان اینکه ماموران در ادامه تحقیقات خود مخفیگاه متهم را نیز شناسایی کردند، گفت: نتایج تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و سرانجام با اخذ مجوز از مقام قضایی این فرد در عملیاتی دستگیر و به کلانتری منتقل شد که در آنجا تحت بازجویی قرار گرفته و به جرم خود مبنی بر تشکیل باند سرقت با همکاری دو سارق و یک مالخر اموال مسروقه اعتراف کرد.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه دو سارق و یک مالخر نیز در عملیات های جداگانه پلیسی شناسایی و دستگیر شدند، گفت: این افراد تحت بازجویی قرار گرفته و در مجموع به بیش از ۱۰۰ فقره سرقت داخل خودرو از جمله سرقت رینگ، لاستیک، دستگاه پخش، دریل، ابزار و ... اعتراف کردند.

وی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان دستگیر شده، گفت: این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: دونالد ترامپ حادثه تروریستی دانشگاه کابل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن باند سرقت خودرو نازی آباد منهدم دونالد ترامپ حادثه تروریستی دانشگاه کابل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۴۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند

فرمانده انتظامی تالش از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان سابقه‌دار در این شهرستان و کشف ۶ فقره پرونده سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، محمد رستمی اظهار کرد: در پی گزارش‌های دریافتی در خصوص وقوع سرقت‌های مختلف در سطح شهرستان تالش، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه اظهارت شکات و تحقیقات میدانی انجام شده، اعضای باند سه نفره سارقان این پرونده‌ها شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش از اعتراف این افراد به پنج فقره سرقت کابل برق و یک فقره سرقت از اماکن خصوصی خبر داد و خاطرنشان کرد: سارقان ۳۰، ۳۲ و ۴۵ ساله پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رستمی با تاکید بر به توجه و رعایت مردم به هشدارها و توصیه‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت تصریح کرد: پلیس برای تامین امنیت و ارتقاء احساس آن در جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

کد خبر 749207

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • انهدام سه باند سرقت احشام در لرستان
  • باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب منهدم شد
  • باند جعل اسناد و کلاهبرداری سازمان یافته املاک در قم منهدم شد
  • ۳۴ باند حفاری اموال تاریخی در آذربایجان‌غربی منهدم شد
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل