Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@07:20:44 GMT

حجم زیاد مشکلات سپیدرود تنها باخرد جمعی حل می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۶۵۲۱۳

حجم زیاد مشکلات سپیدرود تنها باخرد جمعی حل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی آقازاده امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به زمان اندک باقی‌مانده تا آغاز مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال اظهار کرد: متأسفانه مشکلات مالکیتی باشگاه موجب شد تا آغاز رسمی تمرینات به تعویق بیفتد و زمان شکل گرفتن تیم از دست برود.

وی با بیان اینکه دلیل اصلی تأخیر آغاز تمرینات و معرفی کادر فنی، انتخاب یک مالک واجد شرایط برای اداره سپیدرود بود، گفت: پس از تشکیل کارگروه انتخاب مالک زیر نظر فرماندار رشت، هنوز این اتفاق نیفتاده و ازآنجایی‌که خواسته اصلی هواداران سپیدرود تعیین تکلیف مالکیت بود صبر کردیم تا این اتفاق بیفتد اما زمان زیادی ازدست‌رفته و طبق آخرین اعلام سازمان لیگ در هفته نخست آذرماه مسابقات آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل باشگاه سپیدرود با بیان اینکه پس از انتصاب بنده به‌عنوان مدیرعامل، مدیرکل ورزش و جوانان به بنده اختیار تام دادند تا زمان انتخاب مالک جدید اداره امور باشگاه را بر عهده داشته باشم، افزود: طبق این اختیار، بنده، سهیل حق‌شناس که فصل گذشته نیز سرمربی سپیدرود بودند را در سمت خود ابقا کردم و از وی خواستم در کمترین زمان ممکن تمرینات آماده‌سازی را آغاز کنند.

آقازاده مأموریت اصلی خود را سروسامان دادن سپیدرود برای آغاز تمرینات و جذب بازیکن از یک‌سو و برطرف کردن مشکل نقل و انتقالات سپیدرود از سوی دیگر دانست و تصریح کرد: در کنار به حرکت درآوردن تیم برای آماده‌سازی هدف بزرگ و اصلی ما پیدا کردن یک خریدار قابل‌قبول برای انتقال قطعی باشگاه است و من فقط به‌عنوان یک امانت‌دار تا حل مشکل، مالکیت این سمت را بر عهده خواهم داشت.

بازیکن اسبق باشگاه سپیدرود با درخواست کمک از خانواده بزرگ پیشکسوتان سپیدرود و هواداران پرشمار این باشگاه بیان کرد: سپیدرود دریکی از خاص‌ترین شرایط تاریخ خود قرار دارد و روزی که در لیگ برتر بود همه برای کنار سپیدرود ماندن سر و دست می‌شکستند و امروز به‌جز اندک افراد دلسوز، کسی کنار سپیدرود نمانده و تنها امید ما هواداران هستند.

وی با بیان اینکه فرماندار، دادستان، مدیرکل ورزش و جوانان و همچنین از سه نماینده رشت در مجلس قول دادند کنارمان بمانند و بخشی از مشکلات مالی را برطرف کنند، گفت: تأکید می‌کنم که حجم مشکلات سپیدرود بسیار زیاد است و تنها باخرد جمعی و همدلی می‌توان آن‌ها را از پیش برداشت.

آقازاده بازگرداندن بازیکنانی که در این مدت علی‌رغم داشتن قرارداد به‌صورت غیرقانونی از سپیدرود جدا شدند را یکی از کارهای دیگر خود دانست و تصریح کرد: به دلیل فاصله کم تا آغاز بازی‌ها ما باید دو پلان داشته باشیم و یک فرض را بگذاریم ممکن است تا هفته‌های نخست متکی به بازیکنانی باشیم که قرارداد دارند و یک پلان هم باز شدن پنجره باشد و جذب بازیکنان جدید، اما باید خود را برای همه اتفاقات آماده کنیم.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش جوانان لیگ برتر دادستان سپیدرود فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۵۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه شناسایی جسد فرزند در گور جمعی | ببینید

دریافت 14 MB

گروه دیپلماتیک – همشهری آنلاین: «نبیل! اون نبیل است. قسم می‌ خورم، اون نبیل است.» این فریادهای یک مادر فلسطینی است که پس از روزها جستجو پیکر پسر خود را در میان شهدای گور جمعی در بیمارستان ناصر در غزه شناسایی کرده است.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرده شمار شهدای جنگ علیه غزه به ۳۴۳۵۶ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۷۳۶۸ نفر افزایش یافته است.

کد خبر 847268 برچسب‌ها خبر مهم نسل‌کشی رژيم صهيونيستى فلسطین بیماری - بیمارستان

دیگر خبرها

  • حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»
  • طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی به کجا رسید؟
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»/ مراحل گزینش و مدارک امتیازآور
  • لحظه شناسایی جسد فرزند در گور جمعی | ببینید
  • شادی دسته‌جمعی برای گل انفرادی ارونوف (عکس)
  • کشف پیکر کودکان و زنان در گورهای جمعی بیمارستان ناصر
  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳  
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ مشخص شد