Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در دیدار با کارکنان وظیفه اهل تسنن این نیرو ضمن تبریک ولادت پیامبر اکرم (ص) و هم چنین تبریک هفته وحدت اظهار کرد: مسلمانان جهان چه شیعه و سنی همگی به وحدانیت خدا و پیامبری حضرت محمد (ص) اعتقاد دارند و همه با یک هدف مقدس که ارتقا و اعتلای اسلام در کل جهان است در کنار هم و دوشادوش هم حرکت می کنیم و ملاک برتری افراد تنها میزان تقوای آن‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیر سرتیپ نصیرزاده افزود: اسلام در ذات و بنیان خود مخالف غارتگری و ظلم سرمایه داران دنیاست و از این جهت آنها از اسلام وحشت دارند، زیرا بقیه ادیان تحریف پیدا کرده اند و تنها دین اسلام است که بدون تحریف باقی مانده و حقانیت و ظلم ستیزی را در بطن خود دارد و تمام تبلیغات سو دشمنان بر علیه اسلام به دلیل حقانیت این دین و ظلم ستیز بودن آن است.

وی ادامه داد: هدف استکبار جهانی و صهیونیسم از به راه انداختن جنگ های مختلف از جمله در افغانستان، عراق، یمن، لیبی و دیگر کشورهای مسلمان، درگیر کردن مسلمان با مسلمان است و معتقدند که باید انرژی و سرمایه مسلمانان در جنگ با خودشان تلف شود و باید تمام مسلمان های جهان از این حربه قدیمی استکبار مطلع و آگاه باشند.

وی افزود: از جمله خباثت های دیگر دشمنان اسلام می توان به هجمه اخیر علیه پیامبر اسلام (ص) و توهین به ایشان اشاره کرد که مسلمانان جهان با اعتراض خود نشان دادند که به هیچ وجه تحمل توهین به مقدسات خود را ندارند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خاطرنشان کرد: پدیده تروریسم تولید آمریکا و انگلستان است و دین اسلام، دین صلح و مهربانی است و همه شما سربازان عزیز باید پیام رسان زنده اسلام در خانواده و شهر خود باشید و با افزایش آگاهی، از مختصات جنگ روانی دشمن اگاه شده و اجازه نفوذ به آنها را ندهید.

در ادامه حجت الاسلام سید احمد قاضی رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش اظهار کرد: تمامی آیات قرآن کریم مباحث اخلاقی است و کل قرآن اخلاق پیامبر (ص) است و طبق حدیثی که از عایشه همسر پیامبر (ص) نقل شده است ده آیه اول سوره مومنون بیانگر اخلاق حضرت محمد (ص) می باشد.

وی ادامه داد: صفاتی مانند ایمان کامل، برپاداشتن نماز با خشوع، دوری از کار لغو و بیهوده، پاکدامنی، امانت دار و متعهد بودن از جمله ویژگی های پیامبر گرامی اسلام (ص) است که بارها در قرآن به آن اشاره شده است.

حجت الاسلام قاضی افزود: دین اسلام در ذات خود دین مهرورزی، برادری و برابری است و تنها میزان و ملاک برتری افراد نسبت به یکدیگر میزان تقوای آن هاست و در طول تاریخ و به خصوص در قرن اخیر استعمار جهانی و به خصوص انگلستان و آمریکا با ایجاد گروهک های مختلف و فرقه های ضاله سعی در تفرقه میان شیعه و سنی و جنگ میان آنها را داشته اند و تا حدودی هم موفق بوده اند، ولی بحمدلله بسیاری از نقشه های آنها با روشنگری های علمای دین شکست خورده است.

رییس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا خاطرنشان کرد: اختلافات شیعه و سنی در مباحث روایی، صرف و نحو و علم معانی و بدیع است و در مباحث اعتقادی و اصلی هیچ اختلافی با همدیگر نداریم و همگی با اعتقاد به یگانگی خدا و رسالت آخرین فرستاده او حضرت محمد (ص) دوشادوش هم در مقابل هجمه های دشمنان قسم خورده اسلام ایستاده ایم و برای اعتلا و انتشار اسلام ناب محمدی به سرتاسر جهان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

 

مهر

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: نصیرزاده استکبار مسلمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۵۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام

ایسنا/فارس رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز بر اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی و عملیاتی در جهان اسلام تاکید کرد.

سیدوحید حسینی امروز، ۸ اردیبهشت در دیدار با رئیس موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC)، با اشاره به اهمیت توسعه پژوهش در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: فعالیت‌های تحقیقاتی و مستندسازی پژوهشی با توجه به تحریم‌ها و چالش‌های مختلف موجود، توسعه یافته است.

وی، اقدامات عملیاتی و کاربردی در حوزه پژوهشی و فناوری را در پیشبرد اهداف این حوزه ضروری خواند و با تاکید بر اهمیت گام برداشتن در مسیر توسعه دانش  و مقالات علمی، از روند افزایشی تعداد مقالات و تحقیقات علمی در مجموعه سلامت فارس با شیب معناداری خبر داد.

رئیس موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام  (ISC) نیز در این نشست، دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دانشگاه شیراز را ریشه تنومند حوزه علمی استان و کشور معرفی و بر تلاش برای افزایش همکاری و اقدامات مشترک این موسسه با مجموعه سلامت فارس تاکید کرد.

سید احمد فاضل‌زاده از برگزاری ۱۵ نشست مشترک مسئولان موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام  (ISC) با مراکز عالی علمی در استان‌های مختلف کشور خبر داد و بر تداوم نشست مشترک با محوریت مشارکت داده‌ها و تبادل تجربه‌ها، دانش و علم تاکید کرد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون فعالیت در این حوزه، گزارشی از معرفی فعالیت‌های موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام(ISC) با محوریت رصد و پایش وضعیت علم و فناوری جمهوری اسلامی ایران و کشورهای اسلامی و همچنین دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی استان فارس ارائه داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • پشت پرده اسلام آوردن سرمربی پرتغالی سپاهان | پای ازدواج با بازیگر ایرانی در میان است | رازی که پیراهن خانم بازیگر فاش کرد (عکس)
  • شعر و ادب پارسی دومین زبان جهان اسلام است
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است
  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد