Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-06@20:08:59 GMT

نتیجه انتخابات آمریکا؛ بایدن: ما پیروز شدیم

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۶۵۸۸۶

نتیجه انتخابات آمریکا؛ بایدن: ما پیروز شدیم

رویداد۲۴   جو بایدن، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پس از تشکیک ترامپ در صحت انتخابات گفت زیر بار زور نمی‌رود و تسلیم نخواهد شد.

جو بایدن در سخنرانی خود پس از کسب ۲۴۸ رای الکترال گفت: مردم آمریکا در بحبوحه یک پاندامی بیشتر از هر انتخابات دیگری رای دادند و اگر تاکنون شکی داشتیم، اما از این به بعد نباید شکی داشته باشیم که دولت در آمریکا برای مردم است و در اینجا مردم تعیین می‌کنند که چه کسی رییس جمهور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بیشتر بخوانید: ستاد انتخاباتی بایدن: نتایج نشان از «مسیر شفاف پیروزی» دارداو با بیان اینکه برای اعلام پیروزی به اینجا نیامدم گفت: ما وینسکانسین را بردیم. در میشیگان هم از آقای ترامپ جلوتر هستیم. میشیگان به زودی تمام می‌شود و من احساس بسیار خوبی درباره پنسیلوانیا دارم، اما چشمگیرتر از همه برای ما آرای اکثریت مردم است. در آرای مردمی ۳ میلیون بیشتر از آقای ترامپ رای داریم و هر لحظه به این تعداد اضافه می‌شود. ما به کارزار خودمان افتخار می‌کنیم. تنها سه نامزد در تاریخ توانسته‌اند روسای جمهور مستقر را کنار بزنند.

بایدن اضافه کرد: وقتی که این انتخابات نهایی شد باید گفته‌های آتشین زمان انتخابات را کنار بگذاریم و به هم احترام بگذاریم و متحد شویم. می‌دانم آسان نخواهد بود. می‌دانم چقدر دیدگاه‌ها متضاد است، اما می‌دانم برای پیشرفت باید متحد باشیم. من روشن می‌گویم این کارزار را به عنوان یک دموکرات پیروز می‌شوم، اما رییس جمهور آمریکا خواهم بود.

او بدون اشاره به اظهارات ترامپ و تشکیک او در صحت نتیجه انتخابات گفت: باید تک تک آرا شمرده شود. ما مردم زیر بار زورگویی نمی‌رویم و تسلیم نمی‌شویم و مطمئن هستم پیروز بیرون خواهیم آمد، اما این پیروزی من به تنهایی نیست بلکه پیروزی مردم آمریکاست. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 انتخابات آمریکا بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۵۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت ۷۴ - ۶۸ ذوب آهن/ شاگردان حاتمی در یک قدمی فینال قرار گرفتند

 سومین دیدار مرحله نیمه نهایی از بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال بین تیم‌های بسکتبال طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد که در نهایت طبیعت تهران در این بازی با نتیجه ۷۴ بر ۶۸ تیم حریف را شکست داد و سری ۲ بر ۱ به سود این تیم شد.

کوارترهای اول و دوم بازی به ترتیب با نتایج ۲۰-۱۹ و ۲۰-۱۵ به سود طبیعت تمام شد تا شاگردان شاهین‌طبع با نتیجه ۴۰ - ۳۴ پیروز به رختکن بروند.

با شروع نیمه دوم اما شاگردان مهران حاتمی با درخشش دوایت بایکس آمریکایی، نبض بازی را در اختیار گرفته و کوارتر سوم را ۱۴-۱۹ با برد پشت سر گذاشتند. در کوارتر چهارم اما موتور جردن استیونس ستاره آمریکایی طبیعت روشن شد تا شاگردان شاهین‌طبع ضمن پیروزی ۲۰-۱۵ در این کوارتر، مجموعا با ۶ امتیاز اختلاف پیروز این دیدار حساس شوند.

آرمان زنگنه با ۱۴ امتیاز، ۵ ریباند، ۲ بلاک و کارایی ۲۱ بهترین بازیکن این دیدار بود.

تیم شهرداری گرگان با کسب پیروزی سری سه بر صفر مقابل مهرام تهران به فینال این دوره از رقابت‌ها صعود کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • شگفتی‌سازی نوشاد عالمیان با پیروزی مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • سایه سنگین جنبش دانشجویی حامی فلسطین بر سر انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا
  • یک رهبر ارشد حماس: پیروزی نزدیک است
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • طبیعت ۷۴ - ۶۸ ذوب آهن/ شاگردان حاتمی در یک قدمی فینال قرار گرفتند
  • ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد، اما ...
  • تایمز: ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • تایمز: ترام طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد