Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-06@19:12:46 GMT

ورود کالاهای اساسی از جمله برنج به بازار

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۶۵۹۷۰

ساعت 24 - وزیر صنعت، معدن و تجارت از وارد شدن کالاهای اساسی از جمله برنج به بازار در روزهای اخیر خبر داد.

علیرضا رزم حسینی" شامگاه چهارشنبه ۱۴ آبانماه و در حاشیه سفر به کرمان در نشست مشترک با استاندار کرمان و مجمع نمایندگان استان از طرح انتقال آب از خلیج فارس به کرمان به عنوان یک اتفاق نادر نام برد و گفت: این طرح حاصل زحمات، ایده پردازی، اراده و همت افرادی است که در ابتدا برخی در برابر طرح آنها ناامیدانه به این طرح نگاه می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رزم حسینی این اقدام را یادگار ارزشمندی برای نسل بعد معرفی کرد و خواستار استفاده بهینه از آب در کشور شد و تصریح کرد: برای یکی از نمونه های جدی کلمه "ما می توانیم"، طرح انتقال آب از خلیج فارس به سیرجان است.

وزیرصمت با اشاره به افتتاح فاز اول این پروژه فردا با حضور رییس جمهور گفت: فردا روز مبارکی برای مردم ایران است و برای اولین بار در فلات ایران، چنین طرحی به بهره برداری می رسد و اجرای پروژه انتقال آب از خلیج فارس به گل گهر بدون یک ریال بودجه از دولت یک اقدام مهم می باشد.وی در ادامه با اشاره به اینکه در جنگ‌ اقتصادی قرار داریم بر تنظیم بازار و کاهش مشکلات مردم تاکید کرد و از وارد شدن کالاهای اساسی از جمله برنج به بازار در روزهای اخیر خبر داد.

براساس این گزارش، دکتر محمدجواد فدائی استاندار کرمان، هم در این نشست مشترک حضور مهندس رزم‌حسینی در وزارت صنعت، معدن و تجارت را فرصت خوبی برای کشور و همچنین استان کرمان دانست و افزود: مهندس رزم‌حسینی علاوه بر سابقه فعالیت در بخش صنعت در حوزه تجارت نیز تجربه دارند.وی به سابقه مدیریتی مهندس رزم‌حسینی در استانداری کرمان و خراسان رضوی اشاره داشت و عنوان کرد: ایشان ایده‌های خوبی هم در صنعت و مسائل اجرایی دارند و مجموع این فعالیت‌ها می‌تواند تحولی در صنعت، معدن و تجارت کشور ایجاد کند.  استاندار کرمان گفت: پذیرش مسئولیت وزارت صمت از سوی مهندس رزم‌حسینی در ماه‌های آخر دولت جای قدردانی دارد و امیدواریم سفر ایشان به کرمان مانند برنامه‌های سابق‌شان در استان، منشا خیر و برکت باشد و تصمیمات خوبی گرفته شود. فدائی تصریح کرد: امیدوارم ایده‌های مهندس رزم‌حسینی در وزارت صمت به یاری خدا و همراهی همکاران در وزارتخانه پیاده شود.

ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۵۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره سازی ۱۵۲۰ تن گوشت و مرغ منجمد در لرستان

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سید عماد شاهرخی امروز در جلسه تنظیم بازار استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد با اشاره به اینکه سال گذشته به ویژه روزهای پایانی سال نه تنها کمبودی در زمینه تامین کالاهای اساسی نداشتیم بلکه در بعضی از کالاها مانند مرغ مازاد نیاز استان هم تولید داشتیم، اظهار کرد: از ابتدای اردیبهشت ماه تاکنون ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار قطعه جوجه ریزی انجام شده که پیش بینی می‌کنیم به ۴ میلیون قطعه برسد.

به گفته وی ۴ میلیون قطعه جوجه ریزی ۳۰ درصد از نیاز استان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد در سردخانه‌های استان ذخیره سازی شده است.

شاهرخی به موجودی کالاهای اساسی هم اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ۱۹۸۴ تن برنج، ۴۲۴ تن شکر، ۲۰ تن گوشت قرمز منجمد، ۱۵۰۰ تن گوشت مرغ منجمد، ۱۳ هزار تن ذرت وارداتی، ۲ هزار و ۴۰۰ جو وارداتی، ۵ هزار تن کنجاله سویا وارداتی و ۶۲ هزار تن گندم موجودی کالاهای اساسی استان است.

وی به گزارش بازرسی‌های انجام شده در فروردین ماه سال جاری هم اشاره کرد و گفت: در فروردین ماه سال جاری ۸ هزار و ۷۱۷ بازرسی از نان و سایر اقلام در سطح استان انجام شد که منجر به تشکیل ۸۶۰ پرونده شد.

به گفته رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان ارزش ریالی تخلفات انجام شده ۲ میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان بوده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903017

دیگر خبرها

  • قیمت کالاهای اساسی؛ گوشت چند شد؟ +جدول
  • بازگشت برنج و روغن به لیست کالاهای مشمول ارز ۲۸.۵۰۰ تومانی
  • این دو کالای اساسی مشمول ارز ترجیجی شد
  • برنج و روغن به لیست کالاهای مشمول ارز ۲۸.۵۰۰ تومانی برگشت
  • ۲ کالای اساسی برنج و روغن مشمول ارز ترجیجی شد
  • بازگشت برنج و روغن به لیست کالاهای مشمول ارز ترجیحی
  • برنج و روغن به لیست کالاهای مشمول ارز ترجیحی برگشت
  • افزایش سهم بازار هدف غایی صنعت بانکداری است
  • ذخیره‌سازی ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد در لرستان
  • ذخیره سازی ۱۵۲۰ تن گوشت و مرغ منجمد در لرستان