Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-03@16:05:50 GMT

پزشک و مهندس هم در ایام کرونا خیاط شدند

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۶۶۳۶۶

پزشک و مهندس هم در ایام کرونا خیاط شدند

 طی ۲۰ سال سابقه کار هنری‌اش تاکنون به بیش از ۱۰ هزار نفر اصول اولیه خیاطی را آموزش داده است که برحسب علاقه برخی از آنها برای خودشان مزون خیاطی در بازارهای معروف تهران دارند. «مهری قائدی» بیش از ۲۰ سال است که در شهرک غرب زندگی می‌کند و تاکنون در بسیاری از فرهنگسراهای تهران خیاطی و سایر هنرها را آموزش داده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزها پاتوقش فرهنگسرای ابن‌سیناست. او می‌گوید: «فرهنگسراها بهترین مکان برای آموزش هنری هستند. خوشبختانه این سال‌ها موفق شده‌ام هنرجویان زیادی را به بازارها سوق بدهم تا بتوانیم با تولیدات داخلی مانع از واردات لباس شویم.» او می‌گوید: «طی این ۸ ماه که ویروس کرونا بر شهر سایه انداخته و رفت و آمدها در کلاس‌های آموزشی کم شده است فعالیت مجازی در صفحه اینستاگرام فرهنگسرا باعث شد خانم دکترها، خانم مهندس‌ها و ورزشکاران برای یادگیری دوخت ساده یک ماسک به ما ملحق شوند و در کنار آن و در صورت تمایل، دستور دوخت دامن و لباس را بگیرند و این یعنی این ویروس زمان را برای ما خرید تا بتوانیم به علاقه‌مندی‌هایمان بیشتر توجه کنیم.»

کد خبر 560749 برچسب‌ها كروناويروس همشهری محله آموزشی هنر پزشکی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس همشهری محله آموزشی هنر پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۶۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۶ رتبه برتر آموزشی در رامسر کسب شد

به گزارش خبرنگار مهر، رحمت الله حسینعلی ثانی پنجشنبه شب در آئین بزرگداشت روز معلم و تجلیل از فرهنگیان و دانش آموزان با بیان اینکه، آموزش و پرورش شهرستان رامسر تلاش کرد تفکر جدیدی در مدیریت ادارات رقم بزند، گفت: در آموزش و پرورش حکمرانی حکیمانه را عملیاتی کردیم که اولین نکته در این بخش نگاه تیمی بوده است.

وی با اظهار اینکه، در حکمرانی حکیمانه آموزش و پرورش را از جناح بندی جدا و مطابق دستورات مقام معظم رهبری عمل کردیم تا از حاشیه دور شویم، گفت: جهت تعالی و رشد آموزش و پرورش از ظرفیت‌ها و فرصت‌ها استفاده کردیم و عدالت آموزشی را در دستور کار قرار دادیم.

ثانی افزود: اعتماد مردم را به عنوان الگو قرار دادیم که ۶ اردیبهشت سال قبل در کانون امین گزارش دادم ۱۰۰ رتبه برتر کشوری و استانی کسب کردیم و در سال جاری ۱۷۶ رتبه برتر کشوری و استانی داریم.

وی بیان کرد: آموزش و پرورش شهرستان رامسر با حمایت مدیر کل در پروژه مهر با تلاش مسئولان و خیران فضا، تجهیزات و نیروی انسانی برای اول مهر آماده شد که رتبه اول استان را کسب کردیم و شورای آموزش و پرورش برتر استان مازندران شد.

وی افزود: در ارزیابی کل استان در ۳۳ شهرستان در همه حوزه‌ها رتبه اول استان را کسب کردیم و تلاش کنیم آموزش و پرورش قوی داشته باشیم که حتماً ایران قوی داشته باشیم.

کد خبر 6095440

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی چرم دوزی در مهدیشهر
  • ۱۷۶ رتبه برتر آموزشی در رامسر کسب شد
  • آشنایی با خانم معلم نخبه پژوهشی دامغانی
  • مارک‌های  پرفروش‌ چرخ خیاطی خانگی در ایران را بشناسید
  • بهترین دوره آموزشی تعمیرات موبایل برای خانم‌ها 
  • خاطرات مهندس جعفر شریف امامی از کار در راه آهن
  • از این مهندس پاس به آن پاسور گل؛ ژاوی و کروس چرا مثل مسی و مولر استعفای خود را پس گرفتند؟
  • آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش در قم برگزار می‌شود
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • فصل آبله مرغان رسید، چه بخوریم تا زودتر خوب شویم