Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به جوانان فرانسوی گفت: جوانان فرانسوی بدانند که زیر سایه نظام سیاسی ای کار می کنند که در ظاهر شعار آزادی بیان سر می دهد ولی در باطن خلاف آن عمل می کند.

محمد صالح جوکار در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به جوانان فرانسوی گفت: اقدام رییس جمهور فرانسه چهره زشت و کریه و ضد دین آنان را آشکار و نمایان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها دم از آزادی بیان و دموکراسی می زنند اما می بینیم که چه اقداماتی را علیه ادیان و سایر عقاید و افکار انجام می دهند.

 

رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مقام معظم رهبری در پیام شان به جوانان فرانسوی دو مثال بسیار مهم را مورد تاکید قرار دادند، یکی کارهایی که علیه پیامبر عظیم الشان اسلام در فرانسه و حمایت های غربی ها از هتک حرمت ها نسبت به پیامبر انجام شده بود را مورد اشاره قرار دادند و دیگر بحث هولوکاست را مورد تاکید قرار دادند که هر دو موضوع در رابطه با هم بسیار با اهمیت بود.

 

وی ادامه داد: غربی ها موضوع اهانت و هتک حرمت به پیامبر گرامی اسلام را موضوعی عادی و طبیعی عنوان می کنند و از آن به آزادی بیان نام می برند اما  در رابطه با کسانی که هولوکاست را یک واقعیت می دانند و در رابطه با آن تحقیقات و پژوهش هایی انجام می دهند، می ایستند و حتی این افراد را مورد اذیت و آزار قرار می دهند. همین موضوع رفتار دوگانه آنها در رابطه با موضوع آزادی بیان را نشان می دهد.

 

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سردمداران حکومت فرانسه ادعا می کنند که این کشور مهد آزادی است اما امروز می بینیم که در مقابل کسانی که حجاب دارند، چه اقداماتی انجام می شود. اگر واقعا در این کشور آزادی وجود دارد، نباید محدودیتی برای افرادی که حجاب را انتخاب کرده اند، قایل شوند.

 

وی تصریح کرد: لابی صهیونیسم با تحت فشار قرار دادن کشورهای غربی و به ویژه فرانسه سعی در انکار هولوکاست دارد و حکومت و سیاست فرانسه نیز در این راستا اقدام می کند. قطعا جوانان فرانسه نسبت به این موضوعات باید اشراف کامل داشته باشند و بدانند در زیر سایه نظام سیاسی کار می کنند که در ظاهر شعارهای آزادی بیان و افکار سر می دهند ولی در باطن خلاف آن عمل می کنند.

 

 

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نماینده مجلس مجلس جوانان فرانسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۶۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است

به گزارش خبرنگار مهر، مختار رجایی فر ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: بیماری تب مالت سویه‌های مختلفی دارد و بحث ریشه کنی آن امکان‌پذیر نیست.

وی بیان داشت: باید در این راستا پیشگیری و آگاهی‌رسانی انجام شود و مردم نیز همراه باشند

رجایی فر با بیان اینکه وقتی بیماری دام مثبت می‌شود، دامدار از انجام کشتار فرار می‌کند، گفت: درمان بیماری تب مالت زمانبر بوده و درمان طولانی مدت نیاز دارد، در برخی مواقع، بعد از شش ماه یا یک سال درمان، بیمار به ظاهر خوب می‌شود ولی بعد از یکسال دوباره علائم بیماری ظاهر می‌شود و این باعث تشخیص اشتباه پزشک می‌شود.

کد خبر 6092155

دیگر خبرها

  • بازداشت بازیگر سرشناس فرانسوی به اتهام تجاوز جنسی
  • بازداشت «ژرار دوپاردیو» به اتهام تجاوز جنسی
  • امیر جدیدی بازیگر فیلم فرانسوی شد
  • انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است
  • صادرات دفاعی فرانسه به اسرائیل به کم‌ترین حد رسید
  • کاهش صادرات تسلیحات تدافعی فرانسه به رژیم صهیونیستی
  • انتقاد شدیدالحن از حکم اعدام توماج | کسانی عمدا حیثیت نظام را بر باد می‌دهند؟
  • طعنه رسانه فرانسوی به بارسلونا؛ دمونتادا جواب ریمونتادا
  • فرانسه برای امنیت المپیک سامانۀ موشکی قرض می‌گیرد
  • دانشجویان و اساتیدِ ایرانی، حمایت از مردم فلسطین را رسالت اصلی خود بدانند