Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده مرزبانی ناجا از کشف 6 تن مواد مخدر در مرزهای شرقی کشور خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار احمدعلی گودرزی اظهار داشت: مرزداران استان سیستان و بلوچستان با تشدید اقدامات و رصد تحرکات گروه های سازمان یافته در  مرزهای  شرقی کشور، از تجاوز و نفوذ قاچاقچیان به داخل کشور جلوگیری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این راستا بامداد امروز، مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه با کار اطلاعاتی موفق به کشف ۴۷۳۲کیلوگرم تریاک،۸۶۶ کیلوگرم مرفین،۲۴۱کیلوگرم کراک،۱۳۲کیلوگرم کراک رنگی،یک قبضه سلاح کلاش همراه۳تیغه خشاب ،۳دستگاه بی سیم دستی، و 4دستگاه خودرو تویوتا شدند.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به رصد فعالیت های اعضای باند مذکور خاطرنشان کرد: هنگامی که  اعضای  این باند قصد داشتند با استفاده از تاریکی شب این محموله را وارد کشور کنند در تور مرزبانان ناجا گرفتار شدند که با تنگ شدن عرصه و حجم آتش  سنگین مرزبانان، با بجا گذاشتن خودروها ، ادوات و محموله در محل به داخل کشور هم جوار متواری شدند.

او یادآور شد: همچنین شب گذشته مرزبانان هنگ مرزی زابل،۴۷ کیلوگرم تریاک و ... ، ۲ دستگاه دوربین دید در شب، ۲قبضه سلاح وینچستر را در یک عملیات ضربتی کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

سردار گودرزی مجموع مواد مخدر کشف شده طی  این دو عملیات  مرزبانی  را  6 هزار و 18 کیلوگرم اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیراندازی سیستان و بلوچستان پلیس مرز موادمخدر حوادث درگیری مسلحانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۶۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه کشی شش وزن نخست کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور از صبح امروز (پنجشنبه) ۱۳ اردیبهشت ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران آغاز می‌شود.

نتایج قرعه کشی شش وزن نخست به شرح زیر است:

۳۵ کیلوگرم ۳۳ نفر
۴۱ کیلوگرم: ۳۵ نفر
۴۸ کیلوگرم: ۳۸ نفر
۵۷ کیلوگرم: ۳۷ نفر
۶۸ کیلوگرم: ۳۸ نفر
۸۵ کیلوگرم: ۳۵ نفر

دیگر خبرها

  • تشییع باشکوه پیکر شهید مرزبان در بانه + تصاویر
  • کشف مواد افیونی در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضاییه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • حمله مسلحانه به هنگ مرزی کردستان؛ یک سرباز به شهادت رسید/ عکس
  • «فرزین بلیان» مقتدرانه در برابر اشرار مسلح ایستادگی کرد
  • قرعه کشی شش وزن نخست کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر شیشه در مرز ارومیه
  • اعلام وضعیت اضطراری در ۵ استان اکوادور+ فیلم