Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیرو زمینی سپاه گفت: امروز امنیت پایدار با همه ابعاد در سیستان و بلوچستان برقرار است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار محمد کرمی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان که با حضور جمعی از فرماندهان کشوری و مسئولان ارشد استان برگزار شد اظهار داشت: برقراری امنیت پایدار از وظایف اصلی سپاه است اما این امر بدون توسعه اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، علمی و غیره محقق نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیرو زمینی سپاه ادامه داد: در همین راستا امام خمینی(ره) بسیج را پایه‌گذاری کردند تا نقش‌آفرینی در دیگر عرصه‌ها نیز تکمیل شود و ما امروز شاهدیم بسیج با پشتیبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها پیشتاز است.

سردار اشتری: نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان تعطیلی ندارد /کوچک‌ترین تحرک دشمن با ‌پاسخ محکم مواجه می‌شو‌داستاندار سیستان و بلوچستان: عملکرد انتظامی استان مطلوب است/ وحدت رویه نهادهای امنیتی استان کم‌نظیر است10 هزار ‌جوان بسیجی برای تامین امنیت ‌سیستان و بلوچستان با ناجا همکاری دارند/ روی وحدت ‌مردم ‌حساب ویژه‌ای باز کرده‌ام‌‌

وی بیان کرد: ما در همه اقدامات خود باید رضای الهی را هدف قرار دهیم چرا که هیچ چیز بالاتر از این هدف نیست و ما شاهد بودیم سردار امان‌الله گشتاسبی در مدت 10 سال حضور و فعالیت در استان در چه در سمت جانشین قرارگاه قدس و چه در سمت فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان همواره رضای الهی را سرلوحه امور و اقدامات قرار می‌داد.

کرمی گفت: تلاش شبانه‌روزی سردار گشتاسبی و همه پاسداران و بسیجیان در کنار سایر نهادهای امنیتی و دستگاه‌ها موجب شده امروز سیستان و بلوچستان به استانی امن و رو به پیشرفت تبدیل شود که ما قدردان همه این خدمات هستیم و برای برادر عزیز سردار شفاهی به عنوان فرمانده جدید سپاه سلمان سیستان و بلوچستان آرزوی توفیق در این مسیر پرافتخار را داریم.

انتهای پیام/392/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۶۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟

شهید زاهدی علی رغم درجه بالای نظامی دوست نداشت لباس بسیجی را از تن دربیارد. همرزمانشان می گویند: سردار فرمانده لشکر شده بود و هنوز می خواست در لباس بسیجی بماند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سردار محمدرضا زاهدی از رزمندگان و فرماندهان هشت سال جنگ تحمیلی بود که در کنار مردانی چون شهیدان حسین خرازی و احمد کاظمی همراه دیگر هم شهری های اصفهانی اش، مقابل حزب بعث ایستاد. سردار زاهدی پس از جنگ همچنان در میدان جهاد حضور داشت و این بار در محور مقاومت فعالیت های موثری داشت. 

این سردار رشید اسلام در عین گمنامی گام های بلندی در جهت پیروزی جنگ هایی چون جنگ 33 روزه برداشته بود و در سال های خیر این سرزمین سوریه بود که او را زیاد دیده بود. سرانجام هم فروردین سال جاری سردار زاهدی در کنسولگری ایران در سوریه توسط اسراییل در کنار چند تن دیگر از همرزمانش به شهادت رسید. 

حکم ابلاغ درجه سرتیپ تمامی در سال 1369

 شهید زاهدی علی رغم درجه بالای نظامی دوست نداشت لباس بسیجی را از تن دربیارد. همرزمانشان می گویند: سردار فرمانده لشکر شده بود و هنوز می خواست در لباس بسیجی بماند که با دستور فرماندهان بالاتر و اشاره به اینکه جایگاه فرمانده لشکری فقط برای پاسداران بود و نه بسیجیان، لباس سپاه پوشید.

پس از اتمام جنگ و وقتی ساماندهی نیروها بر اساس درجه انجام شد، او از این امر ناراحت بود و معتقد بود جو همدلی و برادری بین رزمندگان ممکن است آسیب ببیند و رنگ دنیایی بگیرد.

دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی

ولی تنها چیزی که بارها با خوشحالی می‌گفت، این بود که حضرت آقا درجه هایش را داده و آن سردوشی و دو مدال فتح و نصر را در کیف خاصی نگهداری می کرد و چون امام خامنه ای آنها را داده بودند برایش با ارزش بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟
  • بزرگترین مولفه در توسعه سیستان‌و بلوچستان بحث امنیت است
  • اجرای قریب به ۱۲۰۰ برنامه در سیستان و بلوچستان
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • کمیسیون عملیات مرزبانی در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • عملیات موفق دستگیری عوامل جیش‌الظلم در راسک + جزئیات
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم
  • نماینده مجلس: احساس عدم امنیت مردم سیستان و بلوچستان را زجر می‌دهد