Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-28@03:55:55 GMT

خبر تازه از شمارش آرا در انتخابات آمریکا

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۶۶۸۸۹

خبر تازه از شمارش آرا در انتخابات آمریکا

به گزارش افکارنیوز،

طبق گزارش سی ان ان، هنوز یک میلیون و صد هزار رای در این ایالت شمرده نشده است.

همزمان کاخ سفید اعلام کرده که تلاش‌ها برای مستقر کردن ناظران بر روند شمارش آرا در پنسیلوانیا هنوز به شکست نرسیده است

ساعاتی پیش ترامپ ، رودی جولیانی وکیل وی و همین طور برخی از اعضای کمپین انتخاباتی‌اش، پنسیلوانیا را متهم به تقلب گسترده در انتخابات کرده بودند؛ اتهامی که فرماندار پنسیلوانیا به شدت آن را رد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان برگزاری انتخابات در جورجیا اعلام کرده‌اند هنوز ۱۴۲ هزار رای از مجموع آرای اخذ شده در این ایالت شمرده نشده است.

۹۵درصد آرا در ایالت جورجیا شمرده شده و ترامپ در این ایالت با نسبت ۴۹ به ۴۸ از جو بایدن پیش افتاده است.

ایالت جورجیا ۱۶ رای الکترال دارد و مسئولان برگزاری انتخابات در این ایالت تاکید کرده‌اند که نتایج شمارش آرا را امشب اعلام خواهند کرد

 

پنسیلوانیا در کنار نیویورک از معدود ایالت‌هایی است که شاهد تظاهرات بعد از رای گیری برای اصرار و تاکید بر لزوم شمارش تمام آرای اخذ شده بوده است.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کاخ سفید ترامپ ترامپ جو بایدن انتخابات انتخابات آمریکا کاخ سفید نیویورک جو بایدن دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۶۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) دانشگاه شیراز در سال‌های قبل از انقلاب

دانشگاه شیراز که پیش‌تر دانشگاه پهلوی نام داشت، یکی از دانشگاه‌های مادر، جامع و دولتی ایران است که در سال ۱۳۲۵ در شیراز تاسیس گردید.

به گزارش انتخاب، دانشگاه شیراز با تأسیس دانشکده فنی با هدف آموزش متخصصان علوم پزشکی با یک برنامه چهار ساله در سال ۱۳۲۵ تأسیس شد. در ابتدا مؤسسه عالی بهداشت نامیده شد، در سال ۱۳۲۹ به یک دانشکده پزشکی تبدیل شد. در سال ۱۳۳۲ آموزشکده پرستاری نمازی و دانشکده‌های کشاورزی و هنر و علوم تأسیس شد.

با افزودن دانشکده مهندسی و دانشکده دامپزشکی در سال ۱۳۳۳، به وضعیت دانشگاه ارتقاء یافت و دانشگاه پهلوی نامیده شد. سپس دانشکده دندانپزشکی در سال ۱۳۴۸، دانشکده تحصیلات تکمیلی و کالج الکترونیک در سال ۱۳۴۸، و دانشکده‌های حقوق و آموزش در سال ۱۳۴۹ به دانشگاه اضافه شدند. در سال ۱۳۳۹، شاه، رئیس دانشگاه پنسیلوانیا، گیلورد هارول را دعوت کرد تا به ایران بیاید و مؤسسات آموزش عالی ایران را بازرسی کند.

هارول به درخواست شاه گزارشی را با عنوان الگویی برای یک دانشگاه جدید در ایران تهیه کرد و شاه متعاقباً تصمیم گرفت که دانشگاه پنسیلوانیا به دولت ایران در تبدیل دانشگاه شیراز به تنها نهادی در ایران که بر اساس سبک آمریکایی برای تحصیلات در مقاطع بالاتر کمک کند.

دیگر خبرها

  • (عکس) دانشگاه شیراز در سال‌های قبل از انقلاب
  • بازداشت دانشجوی معترض به شیوه ای عجیب توسط پلیس آمریکا
  • پرچم ایران در دست تظاهرکنندگان ایالت اوتاوا آمریکا
  • وقوع گردباد‌ های قدرتمند در ایالت‌ های آمریکا (فیلم)
  • وقوع گردباد‌های قدرتمند در ایالت‌های آمریکا + فیلم
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • بازداشت ۱۰۰ دانشجو در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
  • بازداشت بیش از ۱۰۰حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • دادستان جورجیا: دانشجویان را سرکوب کنید
  • حمایت دادستان جورجیا از سرکوب دانشجویان حامی فلسطین