Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-05@03:09:55 GMT

پیش‌بینی بورس هفته سوم آبان

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۶۶۹۲۲

پیش‌بینی بورس هفته سوم آبان

در پایان معاملات روز اول معاملات بازار سهام بعد از انتخابات آمریکا شاخص کل با رشد ۲ درصدی به یک میلیون و ۲۹۰ هزار واحد رسید، اما روند بازار سهام هفته بعد چگونه پیش‌بینی می‌شود؟ به گزارش پول نیوز؛ محمد خبری‌زاد در رابطه با دلیل ریزش بازار سهام گفت: دلیل ریزش بازار سهام سرمایه‌هایی است که در شهرویور و مرداد ماه از بازار سهام خارج شد و دیگر به این بازار تزریق نشد، اما انتظار می‌رفت بعد از انتخابات اعتماد به بازار سهام بازگردد و سرمایه دوباره به بازار سهام تزریق شود اما امروز نیز ورود پول حقیقی و ارزش معاملات بازار سهام زیاد بهبود پیدا نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این کارشناس در رابطه با روند بازار سهام هفته بعد گفت: اگر ترامپ رئیس جمهور شود بازار سهام روزهای شنبه و یک‌شنبه صعودی است اما باید به سیاست‌های دولت خودمان نیز توجه کنیم. به نظر می‌رسد بعد از انتخابات آمریکا اگر قرار باشد اقدام مثبتی صورت گیرد باید تا انتخابات خودمان نیز صبر کنیم و این موضوع باعث می‌شود بازار سهام بعد از انتخابات آمریکا در بلاتکلیفی قرار بگیرد. اما به نظر می‌رسد با پیروزی ترامپ روند بازار سهام در روزهای اول هفته صعودی است اما اگر پول‌های خارج شده از بازار سهام بازنگردد روند بازار سهام صعود نخواهد داشت. اما با پیروزی بایدن و ریزش دلار روند بازار احتمالا سهام هفته بعد نزولی است.

این کارشناس در رابطه با احتمال صعودی شدن بازار سهام گفت: اگر ترامپ پیروز شود و دلار دوباره روند صعودی پیدا کند و همچنین سود بانکی افزایش پیدا نکند بازار سهام رشد خواهد داشت.  

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بورس اوراق بهادار بازار سرمایه شاخص بورس عرضه سهام سهام عدالت بعد از انتخابات روند بازار سهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۶۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی صعودی رشد اقتصادی جهان

سازمان همکاری و توسعه اقتصادی، پیش‌بینی رشد اقتصاد جهانی برای سال ۲۰۲۴ را به ۳.۱ درصد افزایش داد.

به گزارش ایسنا، سازمان همکاری و توسعه اقتصادی (OECD) پیش‌بینی خود برای رشد اقتصاد جهانی در سال ۲۰۲۴ را از ۲.۹ درصد در گزارش ماه فوریه ۲۰۲۳ به ۳.۱ درصد افزایش داد.

همچنین پیش‌بینی رشد اقتصادی برای سال ۲۰۲۵ به ۳.۱ درصد افزایش یافت.

این سازمان افزود که تاثیر شرایط پولی سخت به ویژه در بازارهای مسکن و اوراق قرضه همچنان محسوس است، اما فعالیت جهانی نسبتا انعطاف‌پذیر و کاهش تورم ادامه دارد و اعتماد بخش خصوصی در حال بهبود است.

این سازمان تولید ناخالص داخلی برای گروه ۲۰ را در سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ به میزان ۳.۱ درصد پیش‌بینی کرد که هر ۲ بالاتر از ۲.۶ درصد قبلی در سال ۲۰۲۴ و ۲.۴ درصد در سال ۲۰۲۵ بود.

رشد تولید ناخالص داخلی ایالات‌متحده برای سال ۲۰۲۴ از ۲.۱ درصد در گزارش قبلی به ۲.۶ درصد بازنگری شده است و انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۵ به ۱.۸ درصد برسد.

رشد منطقه یورو تا ۰.۷ درصد در سال ۲۰۲۴ و ۱.۵ درصد در سال ۲۰۲۵، در مقایسه با چشم‌انداز فوریه که به ترتیب ۰.۶ و ۱.۳ درصد بود، بازبینی شده است.

پیش‌بینی رشد اقتصادی چین نیز افزایش یافت و سازمان همکاری و توسعه اقتصادی پیش‌بینی کرد که رشد اقتصادی در سال ۲۰۲۴، ۴.۹ درصد و در سال ۲۰۲۵، ۴.۵ درصد باشد که از ۴.۷ درصد در سال ۲۰۲۴ و ۴.۲ درصد در سال ۲۰۲۵ که قبلا برآورد شده بود صعود کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش بینی بورس یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • سفارش‌های حمایتی بازارساز با نزدیک شدن شاخص کل بورس به نقاط خاص
  • شیب تند کاهش قیمت خودرو در بازار / ریزش سنگین پژو پارس
  • متولدین این ماه‌ها از بقیه بااستعدادترند!
  • پادکست| تحلیل بازار طلا و ارز در هفته دوم اردیبهشت/ روند بازار‌ها در هفته آینده چگونه است؟
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • پیش‌بینی صعودی رشد اقتصادی جهان
  • آغاز روند کاهشی دما در زنجان